سایت دانشگاه امام صادق تهران isu.ac.ir

سایت دانشگاه امام صادق تهران isu.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه امام صادق تهران isu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آشنایی با سایت دانشگاه امام صادق تهران isu.ac.ir و نحوه ورود به آن، موضوع اصلی این مقاله است. اگر شما هم قصد ثبت نام دانشگاه امام صادق (واحد برادران) را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید که نحوه ثبت نام در سایت دانشگاه امام صادق را با هم مرور کنیم.

سایت دانشگاه امام صادق تهران

سایت دانشگاه امام صادق تهران با هدف ارائه خدمات به دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان و متقاضیان ثبت نام دانشگاه امام صادق طراحی و تاسیس شده است. با ورود به این سامانه، ضمن آشنایی با تاریخچه و فضای دانشگاه ، از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به این دانشگاه خاص غیر دولتی مطلع خواهید شد.

تا پیش از سال 96، ثبت نام و پذیرش علاقه مندان و متقاضیان دانشگاه امام صادق تهران صرفا به واسطه اعلام علاقه مندی در فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام کنکور انجام می شد. اما شرایط ثبت نام در دانشگاه امام صادق از سال 96 به بعد تغییر کرده و، بخشی از فرآیند ثبت نام دانشگاه امام صادق مستقیما به خود واحد دانشگاهی سپرده شده است.

یعنی علاقه مندان می توانند علاوه بر اعلام علاقه مندی در هنگام ثبت نام کنکور ، در زمان فراخوان دانشگاه امام صادق، اقدامات لازم در راستای نام نویسی در سامانه دانشگاه امام صادق و تکمیل اطلاعات خواسته شده را انجام دهند.

اگر قصد ثبت نام دانشگاه امام صادق را دارید، مطالعه معرفی جامع دانشگاه امام صادق تهران را توصیه می کنیم تا با شرایط، زمان و نحوه ثبت نام در سامانه گزینش آشنا شوید. بانوان گرامی که خواهان ثبت نام در واحد خواهران این دانشگاه هستند هم می توانند با مطالعه دانشگاه امام صادق پردیس خواهران isuw.ac.ir به جامع ترین اطلاعات پیرامون این واحد دانشگاهی دست یابند.

isu.ac.ir

آدرس اینترنتی isu.ac.ir متعلق به سایت دانشگاه امام صادق است و برای ورود به این سامانه می توانید این نشانی را در نوار آدرس مرورگر خود جستجو کنید یا اینکه از راه سریعتر و راحت تر استفاده کنید. با کلیک بر روی لینک زیر مستقیما به صفحه اصلی سایت دانشگاه امام صادق ع وارد می شوید.

جهت ورود به سامانه دانشگاه امام صادق isu.ac.ir کلیک نمایید.

مطابق با اطلاعات مندرج در سایت دانشگاه امام صادق، لیست رشته های این دانشگاه به تفکیک پردیس برادران و پردیس خواهران، و همچنین مقاطعی که در این دانشگاه تدریس می شوند، به شرح زیر است.

رشته های پردیس خواهران دانشگاه امام صادق رشته های پردیس برادران دانشگاه امام صادق
مقطع کارشناسی واحد خواهران کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق خواهران مقطع دکتری مقطع کارشناسی  کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق برادران مقطع دکتری
۱-معارف اسلامی و علوم تربیتی

 

۲- فلسفه و کلام اسلامی

۳- حقوق

۴- فقه و حقوق اسلامی

۱-مدیریت آموزشی

 

۲- حقوق خانواده

۳- فلسفه و کلام اسلامی

۱-مدیریت آموزشی

 

۲- فقه و مبانی حقوق اسلامی

۳- فلسفه و کلام اسلامی

۱- الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
۲- معارف اسلامی و علوم سیاسی
۳- معارف اسلامی و حقوق
۴- معارف اسلامی و مدیریت
۵- معارف اسلامی و اقتصاد
۶- معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
۱- الهیات و معارف اسلامی
۲- علوم سیاسی
۳- علوم اقتصادی
۴- حقوق
۵- فرهنگ و ارتباطات
۶- مدیریت

ورود به سایت دانشگاه امام صادق

برای ورود به سایت دانشگاه امام صادق و استفاده از خدمات isu.ac.ir نیازی به انجام ثبت نام نیست و بدون عضویت می توانید از امکانات این سامانه استفاده کنید. کافیست از طریق لینک موجود در بخش قبل به سامانه وارد شوید.

یکی از مهم ترین لینک های سامانه دانشگاه امام صادق، بخش پذیرش دانشجو در منوی بالای سایت است و کلیه علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه برای کسب اطلاعات لازم برای ثبت نام باید به این بخش مراجعه کنند.

مطابق تصویر زیر روی بخش پذیرش دانشجو در سایت دانشکاه امام صادق کلیک کنید و بر اساس مقطع تحصیلی مورد نظر خود، اطلاعیه های لازم را مشاهده نمایید.

پذیرش دانشجو سایت دانشگاه امام صادق تهران isu.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com


در اینجا به معرفی سامانه isu.ac.ir سایت دانشگاه امام صادق و همچنین نحوه ورود به این پایگاه اطلاع رسانی پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که با بخش های مختلف این سامانه آشنا شوید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در زمینه دانشگاه امام صادق ع دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه isu.ac.ir چیست؟

✔️سایت isu.ac.ir متعلق به دانشگاه امام صادق است.

✔️ثبت نام سایت دانشگاه امام صادق چگونه است؟

✔️برای استفاده از خدمات سامانه دانشگاه امام صادق نیازی به ثبت نام ندارید. جهت آشنایی با نحوه ورود به سایت دانشگاه امام جعفر صادق ع به متن مقاله مشاور گروپ مراجعه فرمایید.

✔️مهلت ثبت نام دانشگاه امام صادق در سایت گزینش چه تاریخی است؟

✔️متقاضیان می توانند تا 20 اردیبهشت 1402 برای ثبت نام اولیه به سایت گزینش دانشگاه امام صادق مراحعه نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه امام صادق تهران isu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی