سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir

سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir می پردازیم. در جشنواره ریاضیات کانگورو دانش آموزان پایه اول ابتدایی تا پایه دوازدهم دبیرستان، به حل معماهای ریاضی با تکیه بر چهار حوزه اصلی ریاضیات، یعنی «هندسه و درک فضایی»، «جبر و تفکر جبری»، «اعداد» و «استدلال» می پردازند.

هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی با کاربردهای مختلف علم ریاضی، یادگیری آن خارج از فضای کتب درسی و با استفاده از مهارت ها و بازی های فکری در محیطی شاد است. زیرا بعضی از مراکز برگزارکننده در کنار برنامه اصلی جشنواره ریاضیات کانگورو به بازی ها و مهارت‌ های فکری پرداخته و این مباحث نیز به دانش آموزان تعلیم داده می شود.

شرکت کنندگان آزمون کانگورو
گروه اول – ریاضیات کانگورو پایه اول و دوم pre ecoliers
گروه دوم – ریاضیات کانگورو پایه سوم و چهارم ecoliers
گروه سوم – ریاضیات کانگورو پایه پنجم و ششم Benjamins
گروه چهارم – ریاضیات کانگورو پایه هفتم و هشتم Cadets
گروه پنجم – ریاضیات کانگورو پایه نهم و دهم Juniors
گروه ششم – ریاضیات کانگورو پایه یازدهم و دوازدهم Seniors

سایت جشنواره کانگورو

سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir متعلق به موسسه فرهنگی فاطمی است. این موسسه به عنوان نماینده رسمی برگزاری رویداد بین المللی ریاضیات کانگورو در ایران شناخته می شود و تمامی اطلاعات پیرامون جشنواره کانگورو در این سایت قابل مشاهده و دریافت است. در صفحه اصلی سایت mathkangaroo.ir می توانید ضمن آشنایی با مسابقات کانگورو، به منابع آموزشی، فهرست نمایندگان استانی، اخبار و فراخوان ها، و همچنین راه های ارتباطی با دبیرخانه جشنواره کانگورو دسترسی داشته باشید.

آزمون ریاضیات کانگورو در قالب جشنواره ریاضی کانگورو در سراسر جهان برگزار می شود که در آن دانش آموزان پایه اول تا دوازدهم می توانند به کسب تجربه در زمینه ریاضیات پرداخته و با حل مسائل ریاضی، به درک هر چه بهتر ِ مفاهیم آن نزدیک شوند. البته اصطلاحا به این فرآیند آزمون می گوییم چرا که جشنواره ریاضیات کانگورو در حقیقت یک آزمون یا مسابقه برای ارزیابی سطح دانش ِ ریاضی دانش آموزان و رتبه بندی برترین ها و … نیست. بلکه هدف، آشنایی دانش آموزان با زوایای جدید کاربرد علم ریاضی و حل مساله است.

mathkangaroo.ir

لینک مستقیم ورود به mathkangaroo.ir در این بخش از مقاله قرار گرفته است تا به راحتی با کلیک بر روی آن به صفحه اصلی سایت جشنواره کانگورو وارد شوید.

جهت ورود به سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir کلیک نمایید.

در این سایت کلیه خبرهای مهم در ارتباط با جشنواره ریاضیات کانگورو، فراخوان ها و اطلاعیه های مرتبط با مسابقه ریاضیات منتشر میشود. و همچنین دانش آموزان در سایت کانگرو میتوانند لیست کاملی از مراکز آموزشی را که میزبان برگزاری آزمون کانگورو هستند را ببینند و متناسب با آن لیست، در سایت مبنا ثبت نام آزمون ریاضیات کانگورو را انجام دهند.

*
سایت کانگورو mathkangaroo.ir سایت آزمون مسابقات ریاضیات کانگورو Moshavergroup.com

با کلیک بر روی هر بخش از منوی سایت mathkangaroo.ir، می توانید به اطلاعات جشنوراه ریاضی کانگورو دسترسی پیدا کنید. البته مهم ترین اطلاعات مسابقات ریاضی کانگرو از جمله زمان و نحوه ثبت نام در سامانه مبنا mabna.school را در مقاله ای گرد آوری کردیم.

ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو

برای مشاهده راهنمای جامع جشنواره ریاضیات کانگورو | ثبت نام آزمون کانگورو ۱۴۰۲ + راهنمای قبولی در آزمون کانگورو کلیک کنید.

اگر قصد شرکت در جشنواره ریاضی را دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا برای آشنایی با نمونه سوالات آزمون کانگرو در لیگ مینی کانگورو به صورت آنلاین شرکت کنید. لیگ تعاملی کانگرو آزمون های شبیه به آزمون اصلی هستند که معمولا از اواسط آبان‌ تا اواخر بهمن‌ ماه برای دانش آموزان پایه اول دبستان تا پایه دوازدهم برگزار و بر اساس نمونه سوالات سال های گذشته طراحی می شوند.

در واقع هر هفته سه سوال از مجموعه سوالات کانگوروی دوره‌های قبل گذاشته می‌شود و شرکت کنندگان با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه چالش های کانگورو fatemichallenge.ir می‌توانند به‌صورت آنلاین در این لیگ که ۱۵ شماره دارد، شرکت کنند.

اگر به صورت همزمان به حوزه ریاضی و علوم کامپیوتر علاقه مند هستید می توانید در چالش ببراس هم شرکت کنید. معماهای ببراس در حوزه علوم رایانه طراحی می شوند و طیف گسترده ای از مخاطبان و دانش آموزان دوره ابتدایی تا دبیرستان می توانند در این رقابت شرکت نمایند. زیرا معماهای چالش ببراس بدون آن که دانش‌ آموزان را درگیر مساله های پیچیده فنی کنند، آن‌ ها را با جنبه‌ هایی از حوزه تفکر رایانشی و مفاهیمی از علوم رایانه مانند اطلاعات، ساختار های گسسته، محاسبات و پردازش داده‌ ها و همچنین روش‌ های الگوریتمی آشنا می‌ نمایند.


در این مقاله آموزشی سعی کردیم شما را با سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir آشنا کنیم. اگر قصد شرکت در آزمون های ریاضی کانگورو را دارید می توانید روی کمک کارشناسان مجموعه مشاور گروپ حساب باز کنید زیرا سال ها تجربه ی مشاور گروپ در دنیای تحصیلی راهنمای مسیر شما خواهد بود.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سایت جشنواره کانگورو چیست؟

✔️سایت جشنواره ریاضیات کانگورو با هدف ارائه مطالب و اطلاع رسانی های لازم پیزامون این رویداد بین المللی طراحی و تاسیس شده است.

✔️نحوه ورود به mathkangaroo.ir چگونه است؟

✔️لینک مستقیم ورود به سامانه mathkangaroo.ir در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️برای استفاده از سایت کانگورو باید ثبت نام کنیم؟

✔️خیر نیازی به عضویت یا ثبت نام نیست. اما اگر قصد ثبت نام در آزمون ریاضیات کانگورو یا چالش ببراس را دارید باید به سامانه مبنا mabna.school مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی