سایت المپیاد دانش آموزی (سامانه المپیاد my.medu.ir)

سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه سایت المپیاد دانش آموزی (سامانه المپیاد my.medu.ir)

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع اصلی این مقاله مشاور گروپ معرفی سایت المپیاد دانش آموزی my medu.ir است. ضمن معرفی خدمات سامانه المپیاد دانش آموزی، به نحوه ثبت نام المپیاد در my.medu.ir می پردازیم. همانطور که می دانید متقاضیان شرکت در آزمون های المپیاد علمی دانش آموزی باید در تاریخ مقرر به این سایت مراجعه و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سایت مای مدیو المپیاد دانش آموزی my medu ir با ما همراه باشید.

سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

سایت المپیاد دانش آموزی در سال های گذشته سایت سازمان ملی استعداد درخشان بود ولی مطابق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی و همچنین بخشنامه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1402 از المپیاد 1401 – 1402 به بعد، سامانه my.medu.ir المپیاد دانش آموزی را پشتیبانی کرده و کلیه مراحل ثبت نام در آدرس اینترنتی مای مدیو دات ای ار انجام می شود.

my medu.ir در واقع سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش است که امکانات زیادی را در اختیار دانش آموزان، فرهنگیان و همچنین عموم مردم قرار می دهد.

سامانه المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

در این بخش لینک مستقیم ورود به سایت المپیاد my medu.ir المپیاد دانش آموزی قرار داده شده است. همانطور که پیش تر اشاره کردیم تمامی مراحل ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir دانش آموز صورت می گیرد. همچنین اعلام نتایج المپیاد دانش اموزی نیز از طریق سامانه المپیاد دانش آموزی به آدرس my.medu انجام می پذیرد.

برای ورود به سایت my medu.ir المپیاد دانش آموزی کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت المپیاد دانش آموزی my medu.ir

برای آشنایی با نحوه ورود به سایت المپیاد دانش آموزی my medu.ir با ما همراه باشید. برای ورود به my medu.ir ثبت نام نیازی نیست و تنها کافیست از طریق نوشتن آدرس my medu.ir در نوار آدرس مرورگرتان و یا استفاده از لینک ورود به سایت المپیاد دانش آموزی در جدول بالا اقدام نمایید.

نحوه ورود به سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش سایت مای مدیو تعیین کنید. شما متقاضیان المپیاد دانش آموزی، در my medu ir دانش آموز را انتخاب نمایید.

ورود به سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

بعد از ورود به صفحه جدید سایت المپیاد دانش آموزی my medu.ir با وارد کردن کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه و نوشتن رمز عبور در کادرهای مربوطه، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود بزنید.

ورود دانش آموز به سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir

با ورود به سامانه به بخش حساب کاربری سایت المپیاد دانش آموزی در سایت مای مدیا my medu.ir وارد می شوید. با انتخاب گزینه المپیاد علمی به اطلاعات آن دست خواهید یافت.

سایت المپیاد دانش آموزی سامانه my.medu.ir

فراموشی رمز عبور سایت المپیاد دانش آموزی

برای حل مشکل فراموشی رمز عبور سایت المپیاد دانش آموزی my medu.ir رمز عبور کلیه دانش آموزان را شماره 6 رقمی سریال شناسنامه آن ها قرار داده است. بنابراین دیگر خبری از فراموشی رمز عبور نیست و تنها کافیست به شماره سریال شناسنامه خود رجوع کرده و آن را در بخش رمز عبور سامانه مای مدیو وارد نمایید.

رمز عبور سایت المپیاد دانش آموزی moshavergroup.com

سایت ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی

در سایت المپیاد دانش آموزی my medu.ir علاوه بر امور مربوط به آزمون المپیاد علمی، تمامی دانش آموزان می توانند پیش ثبت نام مدارس را انجام دهند. به فایل کتب درسی دسترسی داشته باشند. در صورت نیاز به استعلام مدرک تحصیلی، سوابق تحصیلی، دریافت گواهی اشتغال به تحصیل نیز باید از طریق همین سایت مای مدیا آموزش و پرورش اقدام نمایند.

آدرس سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir


در این مقاله از مشاور گروپ به بررسی خدمات و امکانات سایت المپیاد دانش آموزی پرداختیم. نحوه ورود به سامانه المپیاد دانش آموزی my medu.ir را فرا گرفتیم و همچنین نحوه بازیابی رمز عبور سایت المپیاد دانش آموزی را برای آن دسته از عزیزانی که رمز عبورشان را فراموش کرده اند ارائه کردیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام المپیاد دانش آموزی 1402 کلیک کنید تا از همه چیز در مورد المپیاد دانش آموزی با خبر شوید. مشاور گروپ همراه و همپای شما دانش آموزان عزیز در مسیر المپیادهای علمی دانش آموزی است و می توانید در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

 مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول سامانه المپیاد علمی دانش آموزی

✔️آدرس سایت المپیاد دانش آموزی چیست؟

✔️تمامی فعالیت های مربوط به آزمون المپیاد دانش آموزی در my.medu.ir المپیاد صورت خواهد گرفت.

✔️ورود به سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir چگونه است؟

✔️در این مقاله راهنمای تصویری ورود به my medu ir ثبت نام المپیاد ارائه شده است. متقاضیان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی می توانند از طریق مای مدیو دات ای ار نام نویسی کنند.

✔️نحوه بازیابی رمز عبور سامانه المپیاد دانش آموزی my medu.ir چگونه است؟

✔️برای حل مشکل فراموشی رمز عبور سایت المپیاد دانش آموزی my.medu.ir در این مقاله روش بازیابی رمز عبور سایت المپیاد را ارائه کردیم. برای دریافت راهنما به مقاله مراجعه نمایید.

5/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت المپیاد دانش آموزی (سامانه المپیاد my.medu.ir)

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی