سایت اصلی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد 1400 | اسامی پذیرفته شدگان ذخیره رشته های با آزمون 1400

شهریه جدید الورودی های دانشگاه آزاد سال 1400 - 1401

جهت مشاوره در زمینه سایت اصلی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد 1400 | اسامی پذیرفته شدگان ذخیره رشته های با آزمون 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت اصلی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد 1400 | اسامی پذیرفته شدگان ذخیره رشته های با آزمون 1400 : سامانه آموزشیار ثبت نام پذیرفته شدگان با آزمون کنکور 1400 دانشگاه آزاد : راهنمای ثبت‌نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.


سایت اصلی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد | اسامی پذیرفته شدگان ذخیره رشته های با آزمون 99


ثبت نام آزمون پزشکی دانشگاه آزاد,سازمان سنجش دانشگاه آزاد,سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد,کارشناسی دانشگاه آزاد,سامانه احراز هویت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی,مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ept,ثبت نام کنکور سراسری 1400,آزمون تعیین سطح زبان دکتری دانشگاه آزاد

سامانه آموزشیار ثبت نام پذیرفته شدگان با آزمون کنکور 1400 دانشگاه آزاد


به گزارش  مشاورگروپ ، ثبت‌نام پذیرفته شدگان با آزمون کنکور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه آموزشیار صورت می‌گیرد. پذیرفته شدگان باید در یکی از روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه به سامانه آموزشیار مراجعه کنند تا از جزئیات ثبت‌نام باخبر شوند.

پذیرفته شدگان ذخیره باید در روزهای تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و آمادگی خود را برای ثبت‌نام با تکمیل فرم اینترنتی اعلام کنند.

در روز ۱۵ آبان ماه نتیجه این دسته از متقاضیان از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش اعلام می‌شود.

دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی با تکمیل فرم مربوطه، متعهد می‌شوند پس از گذراندن دروس علوم پایه، به هر واحدی که دانشگاه با توجه به امکانات خود از نظر آموزشی و بیمارستانی برای ادامه تحصیل آنان تعیین و اعلام می‌کند، منتقل شده و ادامه تحصیل دهند و حق هیچ گونه اعتراضی در این مورد نداشته باشند.


نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان با آزمون کنکور 1400 دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان با آزمون کنکور 99 دانشگاه آزاد



ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد | edu.iau.ac.ir

نحوه ورود و ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

هر ساله دانشگاه های آزاد پس ازاعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد، نسبت به ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه می پردازند و با اخذ مدارک مورد نظر از آن ها و هزینه های مورد نیاز، نام نویسی را به انجام می رسانند اما همان طور که می دانید به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان مراجعه حضوری به دانشگاه ها برای ثبت نام، با ریسک و خطر بالایی مواجه بود، بنابراین دانشجویان جدیدالورود سال 99 که در دانشگاه های آزاد پذیرفته شده اند، می بایست با مراجعه به سایت الکترونیکی آموزشیار دانشگاه آزاد، مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز را به طی نموده و اصل مدارک مورد نیاز دانشگاه را نیز از طریق پست به نشانی پستی این دانشگاه ارسال نمایند.

  • ابتدا به سایت اینترنتی آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی با نشانی edu.iau.ac.ir مراجعه نمایید و سپس بر روی دکمه “پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان 99” کلیک کنید.
  • سپس در کادر “شماره دانشجویی”، کد ملی خود را وارد نمایید و سپس گزینه “ورود” را انتخاب کنید.مرحله دوم ورود به سامانه آموزشیار برای دانشجویان جدید الورود
  • در این مرحله، رشته هایی که در آن ها موفق به کسب نمره قبولی شده اید نشان داده می شود که در کادر مقابل آن شماره دانشجویی موقت شما قابل رویت می باشد و شما می توانید با انتخاب گزینه ورود به آموزشیار، به سایت وارد شوید.
  • نکاتی که در صفحه جدید نشان داده می شود را با دقت مطالعه نمایید و با تیک زدن عبارت “موارد فوق را مطالعه کرده ام و پذیرفتم”، گزینه “تایید مطلب و ورود به آموزشیار” را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، در کادرهای “نام کاربری” و “کلمه عبور”، شماره دانشجویی موقت خود را وارد نمایید و سپس دکمه “ورود به سیستم” را بفشارید.
  • با باز شدن صفحه فوق، کافیست روی قسمتی که در تصویر با فلش نشان داده شده است، کلیک کنید.
  • پس از انجام مراحل فوق، فرم اطلاعات شخصی در صفحه باز خواهد شد که دارای یک سری از اطلاعات فردی شماست و شما می بایست کادرهای دیگر را با اطلاعات مورد نیاز تکمیل نمایید و در نهایت، دکمه ثبت را بفشارید.

بعد از انجام مراحل فوق، داوطلبان بایستی مدارک فردی خود مانند اسکن کارت ملی و شناسنامه و… را برای ثبت نام دانشگاه، در سامانه بارگذاری نمایند. در مرحله بعد نوبت به تکمیل فرم های تعهدنامه دانشجو می رسد که داوطلبان می بایست با دقت نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمایند و سپس مدارک تکمیلی کارشناسی را در سامانه آموزشیار، اسکن و بارگذاری نمایند. در نهایت، فرم های مربوط به توانمندی ها و مهارت ها و علایق در زمینه های مذهبی و قرآنی، هنری و ادبی و ورزشی در سامانه وجود دارد که تکمیل این فرم ها الزامی است. در صورتی که تمام مراحل را به درستی و با موفقیت پشت سر گذاشته باشید، پیامی به صورت تصویر زیر به شما نشان داده می شود که به معنای پذیرش موقت داوطلب در سیستم آموزشیار دانشگاه آزاد خواهد بود.

نحوه ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

با شروع سال تحصیلی جدید، دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع و رشته های تحصیلی مختلف برای طی کردن روند آموزشی، پژوهشی و مالی خود می بایست وارد سامانه جامع آموزشیار شده و امور مربوط به این دانشگاه را از طریق سامانه مذکور انجام دهند. حال برای ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد نیازمند به گذراندن مراحلی می باشید که راهنمای تصویری آن در ادامه مقاله ارائه شده است.

  1. پس از ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی edu.iau.ac.ir با صفحه زیر رو به رو می شوید که جهت راهنمایی کاربران، سه بخش “راهنمای دانشجویان”،”راهنمای پرسنل”، “راهنمای اساتید” و “راهنمای دانشجویان جدید الورود” ارائه شده اند.
  2. نکته: با کلیک روی راهنماهای ارائه شده، صفحه هایی همانند عکس های زیر نمایان می شوند که شکل درست پر کردن هر کادر را نشان می دهند و با کلیک روی بخش هایی که با فلش در تصویر زیر نشان داده شده است، می توانید “کد و نام استان ها، واحدها و گرو های آموزشی” را مشاهده کنید.
  3. در قسمت راهنمای دانشجویان، اساتید و پرسنل و پرسنل سازمانی فایل هایی تحت عنوان “کد و نام استان ها”، “کد و نام واحد ها”، “کد و نام گروه های آموزشی” ارائه شده که جهت تسهیل امور شما عزیزان، در جدول زیر قرار داده شده است.

دانلود فایل کدها و نام های سامانه آموزشیار
دانلود فایل کد و نام استان ها
دانلود فایل کد و نام واحد ها
دانلود فایل کد و نام گروه های آموزشی

ورود دانشجویان

  1. پس از کلیک روی قسمت دانشجو کادر مربوط به “شماره دانشجویی” نشان داده می شود که نکته مهم در این بخش آن است که کادر باید به روش (کد منطقه دانشگاهی + شماره دانشجویی) پر شود و سپس گزینه “ورود” را بفشارید.
  2. در این قسمت، قوانین و ضوابطی روی صفحه نشان داده می شود که می بایست پس از تیک زدن قسمت “موارد فوق را مطالعه کردم و پذیرفتم”، کلید “تایید مطلب و ورود به سیستم” را بفشارید.

3. سپس به صفحه جدیدی وارد می شوید که باید کادرهای مربوط به “نام کاربری” (کد واحد + شماره دانشجویی + edu@)، “کلمه عبور” (کد واحد + شماره دانشجویی) و “کد تصویر” را پر کرده و سپس دکمه “ورود به سیستم” را بفشارید.مرحله پنجم ورود به آموزشیار
4. پس از انجام مراحل فوق، به پروفایل شخصی خود وارد می شوید و می توانید از قسمت سمت راست صفحه، امکانات و خدمات موجود را مشاهده فرمایید.
مراحل فوق که به صورت تصویری نمایش و توضیح داده شد، مختص به ورود دانشجویان به نرم افزار آموزشیار می باشد، اما اساتید و پرسنل محترم می بایست، مطابق با راهنمای موجود در سایت مراحل ورود به پروتال شخصی خود را طی نمایند.

ورود اساتید


اساتید محترم جهت ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه، مراحلی مانند مراحل فوق را طی می نمایند اما تنها تفاوتی که وجود دارد این است که بعد از تیک زدن و موافقت با قوانین، طبق راهنمای مجزایی که برای ورود به سایت در تصویر زیر ارائه شده است، اقدام به تکمیل کادر های “کلمه عبور” و “نام کاربری” خویش می نمایند.

ورود پرسنل و همکاران

ورورد به سامانه آموزشیار برای پرسنل نیز مانند مراحل ورود به سامانه برای اساتید می باشد و تنها تفاوت آن این است که بعد از تیک زدن و موافقت با قوانین، مطابق با راهنمای مجزایی که برای ورود به سایت در تصویر زیر ارائه شده است، اقدام به تکمیل کادر های “کلمه عبور” و “نام کاربری” خویش می نمایند.

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد خدمات دیگری نیز ارائه داده است که ثبت دروس، امکان برگزاری کلاس ها از طریق سایت edu.iau.ac.ir به صورت استانی، تسهیل در فرآیند نقل و انتقال دانشجو بین واحدها، ارائه میزان شهریه دانشگاه آزاد، مدیریت واحد در مدل شبکه‌ای یکپارچه، حذف ترم تحصیلی دانشگاه آزاد، نظارت جامع بر آمار و یکپارچگی و ارتباط داده‌ ها از جمله ویژگی ‌های سامانه آموزشیار می باشند. به علاوه این که تمام فعالیت‌ های مربوط به پرداخت و تقسیط و سایر امور مالی مربوط به دانشجویان نیز از طریق این سامانه انجام می‌شود.



2.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت اصلی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد 1400 | اسامی پذیرفته شدگان ذخیره رشته های با آزمون 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403