کارسنج

karsanj سامانه کارسنج یک ابزار آموزشی برای مدارس است که به دانش‌آموزان و اولیا کمک می‌کند تا به راحتی از آن استفاده کنند. این سامانه شامل ابزارهای مختلفی است که به مشاوران و مدیران مدارس کمک می‌کند تا فرآیند آموزشی را بهبود بخشند. برای ورود به سامانه کارسنج، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

سامانه کارسنج | karsanj.net | نحوه استفاده از سامانه کارسنج

جهت مشاوره در زمینه کارسنج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارسنج چیست؟ راهنمای کامل سامانه کارسنج karsanj.net به همراه نحوه استفاده از سایت کارسنج ، سامانه کارسنج مدارس برتر ایران است که خدمات خود را به طور خاص بر اساس نیاز های این دسته از مدارس ارائه می‌ نماید. در سایت کارسنج علاوه بر مدیران مدارس برتر، سایر مسئولان مدرسه نیز امکاناتی را در اختیار دارند.

در ادامه مقاله، اطلاعات لازم برای ورود به سامانه karsanj.net ، نحوه ورود به سامانه کارسنج (شبکه مدارس برتر ایران)، نحوه ثبت نام در سایت کار سنج و امکانات سامانه karsanj پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

نحوه ورود به سامانه کارسنج مدارس برتر

سامانه کارسنج ،متناسب با نیازهای مدارس برتر و با هدف تسهیل روند تحصیل و فرآیند آموزش و یادگیری طراحی شده است. سایت کارسنج (karsanj.net) به مدارس برتر در جهت ایجاد فضایی دقیق و منظم برای تحلیل هریک از دانش آموزان کمک می کند.

کارسنج برای چه مدارسی است؟ سامانه کارسنج karsanj.net ، برای ارائه خدمات گوناگون، به مدارس برتر کشور، همچون مجموعه مدارس سلام، مدارس نمونه دولتی، کارسنج دبیرستان انرژی اتمی، علامه حلی، مجموعه مدارس علامه طباطبایی ، کارسنج دبیرستان کمال و … ارائه داده شده است.

تنها دانش آموزانی می توانند از امکانات سامانه کارسنج karsanj.net استفاده نمایند، که مدرسه آنها در سایت کارسنج عضویت داشته باشد. راهنمای karsanj.net نحوه استفاده از سامانه کارسنج در ادامه این مقاله ارائه داده شده است.  

توجه داشته باشید که ورود به سامانه کارسنج از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است. دانش آموزان و اولیای محترم برای ورود به سامانه کارسنج و استفاده از امکانات آن، باید عضویت مدارس آنها در سامانه کارسنج مدارس برتر ایران karsanj.net با موفقیت انجام شده باشد.

سامانه کارسنج سایت مدارس برتر ایران Moshavergroup.com

karsanj

karsanj.net ، نشانی اینترنتی سامانه کارسنج می باشد. ورود به سامانه کارسنج از طریق نام کاربری و کلمه عبور امکانپذیر است. در صورتی که می خواهید از خدمات سامانه کارسنج استفاده نمایید، باید ابتدا در سایت karsanj.net ثبت نام نمایید و سپس اپلیکیشن کارسنج را دریافت نمایید. اپلیکیشن کارسنج قابلیت نصب بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید و ios را دارد.

karsanj.net

نحوه استفاده از سامانه کارسنج karsanj.net برای آگاهی بیشتر کاربران در ادامه بیان شده است. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم تنها دانش آموزانی می توانند از امکانات کارسنج بهره مند شوند، که مدرسه آنها در سامانه ثبت نام شده باشد.

دانش آموزان و اولیا برای ثبت نام و ورود به کارسنج karsanj.net باید دارای نام کاربری و رمزعبور باشند. نام کاربری و کلمه عبور کارسنج مدارس برتر ایران از طریق مدرسه قابل دریافت است. برای ورود به سامانه کارسنج، باید رمزعبور مجزا دریافت نمایید، رمز کارسنج با رمزعبور پادا ، رمزعبور سیدا و رمزعبور همگام متفاوت است.

سایت کارسنج اولیا

خدمات سایت کارسنج karsanj net چیست؟ سامانه کارسنج دارای امکانات گوناگون و متنوعی می باشد. از امکانات کارسنج، karsanj می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برگزاری کلاس های آنلاین

برگزاری آزمون های آنلاین به صورت جامع و تک درس

ارائه و تحویل تکالیف دانش آموزان به صورت آنلاین و غیرحضوری

امکان ثبت ساعت مطالعه دانش آموزان

امکان ارائه گزارش هفتگی

امکان مشاهده و دریافت کارنامه تحصیلی

امکان ارائه گزارش نمرات کلاسی دانش آموزان در کارسنج مدارس برتر ایران

امکان حضور و غیاب دانش آموزان

🔻نحوه ورود به کارسنج بسیار ساده است. کافیست karsanj.net را در نوار آدرس مرورگر خود جستجو کنید. البته راه سریعتر و راحتتر استفاده از لینک موجود در تصویر زیر می باشد. در ادامه راهنمای ثبت نام سامانه کارسنج را برای مدارس و دانش آموزان به تفکیک ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سامانه کارسنج سایت کار سنج شبکه مدارس برتر ایران Moshavergroup.com

راهنمای ثبت نام مدارس در سایت کارسنج

راهنمای ثبت نام مدارس در سامانه کارسنج (karsanj.net) ، در ادامه مقاله ارائه داده شده است تا پاسخی برای پرسش پر تکرار دانش آموزان و والدین مبنی بر اینکه « چگونه وارد کارسنج شویم » داده باشیم.

دانش آموزان مدارس برتر جهت استفاده از خدمات و امکانات سامانه کارسنج، باید مدرسه شان در سامانه ثبت نام شده باشد و حساب کاربری داشته باشد. مدارس برای ثبت نام و عضویت در سایت کارسنج www.karsanj.net ، باید نسبت به تکمیل فرم اطلاعات مدارس عضو کارسنج اقدام نمایند. پس از تکمیل فرم عضویت لازم است فرم تکمیل شده به آدرس ایمیل ارائه شده در انتهای فرم ارسال شود.


هزینه کارسنج

هزینه استفاده از خدمات سامانه کارسنج نیز به ازای هر دانش آموز و برای یکسال تحصیلی (از نیمه تیرماه هرسال تا نیمه تیرماه سال بعد) دریافت می گردد که هزینه کارسنج در ابتدای هر سال تعیین و به مدارس اعلام می شود.

برای آگاهی از هزینه ثبت نام در سایت کار سنج (هزینه کارسنج) می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

فرم عضویت مدارس در سامانه کارسنج

فرم عضویت مدارس در سامانه کارسنج www.karsanj.net در ادامه ارائه داده شده است. مدارس برای ثبت نام و عضویت در سامانه karsanj.net باید فرم زیر را دانلود نموده و پس از تکمیل اطلاعات، به آدرس ایمیل درج شده در انتهای فرم یا شماره تلگرام یا واتس اپ ارائه شده، ارسال نمایند.

اطلاعات لازم برای تکمیل فرم عضویت کارسنج:

  • نام مدرسه
  • مقطع تحصیلی
  • نوع مدرسه
  • استان / شهر / منطقه
  • نشانی
  • تلفن
  • فکس
  • نام مدیر
  • شماره همراه
  • آدرس وب سایت مدرسه
  • مشخصات پایه ها
  • مشخصات سایر مسئولین

دانلود فرم اطلاعات مدارس عضو کارسنج

در صورت تمایل به عضویت در سامانه کارسنج، فرم مربوطه را از لینک های زیر دریافت نموده و فرم تکمیل شده را از طریق یکی از روشهای اعلام شده به کارسنج ارسال فرمایید.

دانلود pdf فرم مدارس متقاضی ورود به کارسنج

دانلود فرم word مدارس متقاضی ورود به کارسنج

ثبت نام دانش آموزان در سامانه karsanj.net

راهنمای ثبت نام دانش آموزان در سامانه karsanj.net به صورت تصویری در ادامه بیان شده است. دانش آموزان و والدین زمانی می توانند وارد سامانه کارسنج karsanj.net شوند، که نام مدرسه آنها قبلا در سامانه ثبت شده باشد. ورود به سایت کار سنج karsanj.net از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است.

دانش آموزان و والدین، در صورت فراموشی رمزعبور و نام کاربری و یا برای آگاهی از نحوه دریافت رمزعبور karsanj ، می توانند راهنمایی های لازم را با شماره گیری 9099071613 دریافت نمایند.

نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه کارسنج karsanj.net :

✅ مراجعه به سایت کارسنج مدرسه موردنظر

✅ درج نام کاربری و رمزعبور کارسنج

راهنمای ثبت نام دانش آموزان در سامانه karsanj.net

✅ پس از درج اطلاعات خواسته شده و ورود به سایت کارسنج بخش های مختلف سامانه برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید به قسمت موردنظر خود مراجعه نمایید.

بازیابی رمزعبور کارسنج

برای بازیابی رمزعبور سامانه کارسنج karsanj.net لازم است به صورت زیر عمل کنید. توجه داشته باشید که بازیابی کلمه عبور کارسنج ، صرفا برای دبیران و مسئولین مدارس در نظر گرفته شده است و دانش آموزان و اولیا گرامی در صورت فراموش نمودن رمز عبور باید به مشاور پایه مراجعه نمایند.

نحوه بازیابی رمز عبور کارسنج karsanj.net :

  1. مراجعه به سایت www.karsanj.net
  2. کلیک بر روی گزینه بازیابی رمز عبور
  3. درج نام کاربری و تصویر امنیتی مطابق تصویر زیر:

بازیابی رمزعبور کارسنج

دانلود کارسنج

با دانلود کارسنج karsanj.net امکان استفاده از تمامی خدمات به راحتی برای شما فراهم می گردد. این سامانه، ابزاری بسیار کارآمد در مدیریت فرایند آموزش و تحلیل عملکرد آموزشی در اختیار مدیران آموزشی مدارس، دانش آموزان و اولیاء آن ها قرار می‌ دهد. در گذشته تنها نسخه اندروید کارسنج در دسترس بود اما حالا نسخه ios  کارسنج هم به بازار عرضه گردیده و دانلود برنامه کارسنج برای ایفون امکانپذیر شده است.

تاکنون امکان دانلود نرم افزار کارسنج برای کامپیوتر فراهم نگردیده است و به محض فراهم شدن این امکان، لینک دانلود app کارسنج برای کامپیوتر نیز در این بخش به روز رسانی می گردد.

برای نصب کارسنج کافیست ابتدا نسخه اپلیکیشن کارسنج مناسب گوشی خود را دانلود نمایید، سپس روی گزینه نصب یا install بزنید. جهت دانلود کارسنج برای اندروید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

برای دانلود برنامه کارسنج برای اندروید کلیک نمایید

متاسفانه به دلیل تحریم برنامه های ایرانی از طرف شرکت اپل، نسخه iOS سامانه کارسنج در حال حاضر قابل استفاده نمی باشد.



ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه کارسنج karsanj net پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر درباره نحوه کار با سایت کارسنج سوالی دارید باید ساعت ها در اینترنت جستجو کنید تا پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید اما…

ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: سایت روشکا

سوالات متداول

✔️آدرس سامانه کارسنج چیست؟

✔️نشانی سایت کارسنج ، karsanj.net می باشد.

✔️نحوه ورود اولیا به کارسنج چگونه است؟

✔️راهنمای کامل ثبت نام مدارس و دانش آموزان در کارسنج و همچنین نحوه ورود اولیا به کارسنج در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️ورود به سامانه کارسنج نیازمند چه اطلاعاتی است؟

✔️ورود به سایت کارسنج از طریق نام کاربری و رمزعبور کارسنج امکانپذیر است.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارسنج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403