سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی | kanoonnobat.ir

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

جهت مشاوره در زمینه سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی | kanoonnobat.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، همانطور که از نامش پیداست برای انجام فرآیند سرشماری اتباع خارجی که در کشور سکونت دارند، راه اندازی شده است. نشانی این سامانه، kanoonnobat.ir می باشد که اتباع خارجی با مراجعه آن می توانند نوبت دریافت کنند.

در ادامه نحوه ورود به سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، را به همراه راهنمای تصویری دریافت نوبت در سایت سرشماری اتباع خارجی و… را برای شما عزیزان قرار داده ایم با مشاورگروپ همراه باشید.

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir

در سال های اخیر حضور اتباع خارجی افغان در کشور، به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. قطعا دلیل اصلی این موضوع اوضاع نابسامان کشور افغانستان و شرایط پرخطر حاکم بر فضای آن است. ورود مهاجرین افغان به کشور از طریق راه های قانونی و غیر قانونی، هنوز هم ادامه دارد.

از این رو تعداد زیادی از جمعیت کشور به صورت اتباع ناشناخته در نظر گرفته می شوند. برای اداره ی درست کشور ملزم به شناخت دقیق از تمامی اقشار جمعیتی وجود دارد. سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir به منظور مراجعه این افراد برای شرکت در طرح های مختلفی مانند، واکسیناسیون، سرشماری، دریافت مدرک مجاز و… راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: رشته های ممنوع اتباع غیرایرانی 1401

نحوه ورود به سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

برای ورود به سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، لازم است آدرس اینترنتی kanoonnobat.ir را در مروگر خود جستجو نمایید. برای ورود مستقیم به سایت نوبت دهی اتباع، می توانید از طریق لینک زیر نیز اقدام نمایید.

پس از ورود به سامانه نوبت دهی اتباع خارجی، صفحه نمایش داده به شما مطابق تصویر زیر خواهد بود. به این ترتیب شما وارد سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی شده اید.

سایت نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

کارشناسان ما در مر کز مشاور گروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه سایت نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

 

برای ورود به سامانه نوبت دهی اتباع خارجی، روی تصویر کلیک کنید

ورود به سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

شرایط ورود سامانه نوبت دهی اتباع

اشاره کردیم که تمامی اتباع خارجی ملزم به مراجعه سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی برای شرکت در طرح های مقرر شده هستند. افراد پس از نوبت گیری در این سایت در تاریخ مشخص شده می بایست به دفتر کفالت مشخص شده مراجعه نمایند.

اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی به گروه از این اتباع تعلق خواهد گرفت که شرایط هر کدام به شرح زیر است:

دسته ی اول: افراد دارای سربرگ سرشماری از سال های 95 تا 98

این افراد برای نوبت گیری لازم است به دفاتر کفالت مراجعه کنند و پس از اخذ نوبت در زمان مقرر به دفتر مراجعه کرده و با طی کردن فرآیند های مربوطه، برگه ی بازسرشماری دریافت کنند. توجه داشته باشید که با دریافت این برگه ، دیگر نیازی به شرکت در طرح های دیگر نیست و باید منتظر اخبار جدید باشید که از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

دسته ی دوم : افراد غیر مجازی که از 1400/08/05 معرفی نامه واکسیناسیون دریافت و در سرشماری 95 تا 98 شرکت نکرده اند

این دسته برای دریافت نوبت باید به صورت اینترنی و از طریق سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی به نشانی kanoonnobat.ir اقدام نمایند. سرپرست خانواده در زمان نوبت دریافتی خود باید به همراه فرزندان زیر 12 سال و مدارک هویتی، به دفتر کفالت مراجعه نماید. سایر اعضای خانواده که معرفی نامه واکسیناسیون دریافت کرده اند، نیازی به حضور و یا مراجعه ندارند.
مدارک هویتی شامل موارد زیر می شود:
  • تذكره (شناسنامه)
  • پاسپورت
  • اجاره نامه
  • عقدنامه
  • و…

برای اعضای خانواده بالای 8 سال این دسته ، بعد از انجام سرشماری، برگه معرفی‌ نامه واکسیناسیون با اعتبار یک ماه صادر می‌ گردد که بعد از آن باید در طرح سرشماری تکمیلی شرکت نمایند و بعد از طی مراحل آن (توضیحات دسته دوم ) برای این گروه نیز برگه سرشماری با اعتبار تا 1401/07/30 صادر خواهد شد.

دسته ی سوم: افراد غیرمجاز و فاقد مدرک که در هیچ کدام از طرح های سرشماری شرکت نکردند

این گروه جهت سرشماری جدید و اخذ معرفی‌ نامه واکسیناسیون باید به صورت اینترنتی در سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، نوبت اخذ نمایند و در روز نوبت، سرپرست به همراه همه اعضای خانواده به همراه مدارک هویتی به دفتر کفالت مراجعه نمایند.

برای اعضای خانواده بالای 8 سال این گروه، بعد از انجام سرشماری، برگه معرفی‌ نامه واکسیناسیون با اعتبار یک ماه صادر خواهد شد که بعد از آن باید در طرح سرشماری تکمیلی شرکت کرده و بعد از طی مراحل آن ( در توضیحات دسته دوم، اشاره کردیم ) برای این گروه نیز برگه سرشماری با اعتبار تا 1401/07/30 صادر می‌ گردد.

در حال حاضر برای افراد غیرمجاز و فاقد مدرکی که در استان‌ های فاقد دفتر کفالت سکونت دارند، امکان اخذ نوبت اینترنتی در سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی وجود ندارد.

برای دریافت نوبت در سامانه نوبت دهی اتباع خارجی، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. اعلام خبر نوبت دهی فقط از طریق سایت امکان پذیر است.
  2. در خصوص زمان نوبت صادر شده بخاطر حجم بالای نوبت دهی در سامانه و فاصله زمانی پایین بین نوبت ها ، سرشماری گاها در سر زمان مندرج بر برگه نوبت با تاخیر انجام خواهد شد.
  3. قبل از حضور در مرکز حتما مدارک درخواست شده را دوباره بررسی کنید تا در روز حضور مدارک ناقص نباشد و حضور همه اعضای خانواده در روز سرشماری اعلام شده است.
  4. افرادی که دارای گذرنامه هستند حتی اگر تاریخ آن منقضی شده است باید گذرنامه خود را ارائه دهند.
  5. این طرح همانطور که بارها تذکر داده شده بود فقط ویژه افرادی است که فاقد مدرک هستند.
  6. افرادی که دارای مدرک اقامتی هستند در این طرح شرکت نکنند.
  7. افرادی که از طریق سایت اقدام به اخذ نوبت می نمایند باید طرح معرفی‌ نامه واکسن را انتخاب کنند و یا اگر قبلا معرفی نامه دریافت کرده‌اند گزینه طرح تکمیلی سرشماری را انتخاب کنند.
  8. برای زوجینی که می‌خواهند در طرح سرشماری شرکت کنند، باید عقدنامه خود را در روز ارائه مدارک ارائه کنند.

 

دریافت نوبت سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

در این قسمت راهنمای تصویری دریافت نوبت سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، برای شما عزیزان قرار داده شده است. با شاهده آن می توانید شیوه دریافت نوبت در سایت سرشماری اتباع را دریابید.

در ابتدا لازم است وارد صفحه اصلی سایت نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی kanoonnobat.ir شوید. و مطابف تصویر روی گزینه دریافت نوبت کلیک کنید.

سامانه نوبت دهی اتباع خارجی

وارد صفحه جدید می شوید که با کلیک بر گزینه انتخاب طرح، انواع طرح های درجریان در سامانه نوبت دهی اتباع خارجی به شما نمایش داده خواهد شد. یا کلیک روی هر کدام از گزینه های مورد نظر وارد صفحه بعدی می شوید که در آن اطلاعات مورد نیاز برای دریافت نوبت در آن طرح به شما نشان داده خواهد شد. در ادامه اطلاعات مورد نیاز طرح های مختلف را در تصاویر بعید مشخص کرده ایم .

 

سایت نوبت دهی اتباع خارجی

 

اطلاعات مورد نیاز برای طرح آمایش 17 در سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

سامانه نوبت دهی اتباع

 

اطلاعات مورد نیاز برای طرح دانش آموزی 1401 ویژه دارندگان برگه حمایت تحصیلی

سایت نوبت دهی سرشماری اتباع

 

اطلاعات مورد نیاز برای طرح دانش آموزی ویژه کلاس اولی ها بازشماری

سایت نوبت دهی اتباع

 

اطلاعات مورد نیاز برای طرح ارجاع به مرکز خدمات جامع سلامت در سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

 

سامانه سرشماری اتباع خارجی

 

اطلاعات مورد نیاز برای طرح اخذ شماره اختصاصی پروانه اقامت

 

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانش آموزان اتباع ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مار در مرکز مشاور گروپ، آماده ایم تا به تمامی سوالات شما در زمینه سایت نوبت دهی اتباع و مشکلات سامانه نوبت دهی اتباع خارجی، پاسخ دهیم. کافیست از طریق شماره 9099071613 با ما در تماس باشید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی

❓نحوه ورود به سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، به چه صورت است؟

✔️ نحوه ورود به سایت نوبت دهی سرشماری اتباع، به طور کامل در مقاله توضیح داده شده است.

❓دریافت نوبت در سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، به چه صورت است؟

✔️ دریافت نوبت در سامانه نوبت دهی اتباع خارجی، توسط راهنمای تصویری، به طور کامل در مقاله شرح داده شده است می توانید مطالعه بفرمایید.

سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، چیست؟

✔️سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی، همانطور که از نامش پیداست برای انجام فرآیند سرشماری اتباع خارجی که در کشور سکونت دارند، راه اندازی شده است. نشانی این سامانه، kanoonnobat.ir می باشد که اتباع خارجی با مراجعه آن می توانند نوبت دریافت کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه نوبت دهی سرشماری اتباع خارجی | kanoonnobat.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. رومل جمشیدی

    من میخوام نوبت بگیرم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403