سامانه مبنا mabna.school

سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سامانه مبنا mabna.school

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای آشنایی با سامانه مبنا mabna.school و اینکه چه فعالیت ها و رویدادهایی در این سامانه صورت می گیرد با ما در مشاور گروپ همراه باشید همراه باشید.

سامانه مبنا

سامانه مبنا چیست؟ کلمه مبنا در این بخش سرواژه ای برای عبارت مرکز برنامه‌ ریزی و نوآوری‌ های آموزشی است و همین کلمات نشان گر فعالیت های آموزشی موسسه فرهنگی فاطمی به عنوان متولی برگزاری رویدادهای بین المللی علمی برای دانش آموزان ابتدایی تا دبیرستان خواهد بود. بنابراین اگر نام جشنواره و مسابقات ریاضیات کانگورو به گوش تان خورده باشد یا در چالش ببراس علوم رایانه و تفکر رایانشی شرکت کرده باشید قطعا با مبنا آشنا هستید.

دانش‌آموزان، مدارس، آموزشگاه‌ ها و سایر مراکز آموزشی با عضویت در سامانه mabna.school می‌ توانند از خدمات و محتوای آموزشی آن بهره مند شوند. محتوای آموزشی سامانه مبنا شامل کتابها و سوالات کانگورو و ببراس ، و همچنین راه حل این سوالات به صورت ویدئو بوده است. یکی از نقاط قوت خدمات این سایت دسته بندی بر اساس پایه های تحصیلی است که به راحتی می توانید مطالب را متناسب با مقطع تحصیلی خود جداسازی و از آن ها استفاده کنید.

سرویس های سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

اما چطور از امکانات سایت مبنا استفاده کنیم؟ عضویت در سامانه مبنا تنها راه است 🙂 برای آشنایی با نحوه عضویت همراه ما بمانید.

ثبت نام mabna.school

ثبت نام mabna.school بسیار ساده است. بعد از اینکه به صفحه اصلی سامانه مبنا وارد شدید از منوی بالای سایت گزینه عضویت/ ورود به پنل ، روی عضویت بزنید.

ثبت نام سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا باید نوع کاربری خود را انتخاب کنید. اگر دانش آموز هستید گزینه سمت راست یعنی دانش آموز هستم را انتخاب کنید. در غیر اینصورت، روی گزینه مسئول مرکز آموزشی هستم کلیک کنید.

نحوه عضویت سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

عضویت دانش آموز سامانه مبنا

در فرم عضویت دانش آموز سامانه مبنا باید اطلاعات فردی خود مثل نام و نام خانوادگی، تابعیت ایرانی و غیرایرانی، شماره  کد ملی، جنسیت، شماره تلفن همراه و رمز عبور دلخواه خود را به همراه تکرار آن در کادرهای مشخص شده وارد کنید و روی گزینه عضویت بزنید.

توجه داشته باشید که از این به بعد نام کاربری سامانه مبنا شما دانش آموز گرامی کد ملی شما خواهد بود. فرم عضویت دانش آموزان سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

در صورت دریافت پیام موفقیت آمیز بودن عضویت شما ، برای ورود های بعدی به سامانه مبنا باید از بخش ورود به پنل اسفاده کنید.

راهنمای عضویت سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

اگر برای ثبت نام و عضویت در سایت مبنا دچار مشکل شدید نگران نباشید می توانید از 8 صبح تا 12 با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید. با استفاده از اطلاعاتی که شما در اختیار کارشناس قرار می دهید، کارشناس می تواند مراحل ثبت نام و عضویت شما را تکمیل کرده و حساب کاربری شما را بسازد.

پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل رسمی از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

عضویت مرکز آموزشی سامانه مبنا

در فرم عضویت مرکز آموزشی سامانه مبنا، باید اطلاعات مرکز آموزشی، اطلاعات تماس با مجموعه و همچنین اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید و سپس روی گزینه عضویت بزنید. مطابق تصویر زیر نوع مرکز آموزشی، استان، منطقه و نام مرکز را بنویسید. در بخش اطلاعات تماس شماره تماس مرکز، کد پستی و آدرس مرکز را در بخش دوم وارد کنید.

در بخش پایانی هم اطلاعات کاربری خود را که به عنوان نماینده مرکز آموزشی اقدام به ثبت نام در سامانه mabna نموده اید، وارد کنید. لازم به ذکر است توجه داشته باشید که از این به بعد نام کاربری مبنا شما، همین نام کاربری ای که در این فرم وارد می کنید خواهد بود. حالا رمز عبور دلخواه خود را به همراه تکرار آن در کادر مشخص شده بنویسید و روی گزینه عضویت بزنید.

فرم عضویت مراکز آموزشی سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

در صورتی که پیغام ثبت نام موفق را از سایت مبنا دریافت کردید، مراحل عضویت به پایان رسیده و برای مراجعه های بعدی به سامانه باید از طریق «ورود به پنل» استفاده کنید.

ورود به mabna.school

ورود به mabna.school لینک مستقیم ورود به mabna.school در این بخش از مقاله قرار گرفته است و کافیست بر روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید تا مستقیما به صفحه اصلی سایت مبنا وارد شوید.

برای ورود به سامانه مبنا mabna.school کلیک کنید.

حالا اگر قبلا در سامانه mabna ثبت نام کرده بودید، می توانید از بخش ورود به پنل به حساب کاربری خود وارد شوید. بعد از ورود به صفحه اصلی، از منوی بالای سایت روی گزینه ورود به پنل کلیک کنید.

ورود به سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

در فرم ورود، نام کاربری خود را به همراه رمز عبوری که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده بودید، بنویسید و روی گزینه ورود کلیک کنید. دانش آموزان در بخش نام کاربری باید کد ملی خود را وارد کنند.

نحوه ورود به سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

اما اگر رمز عبور خود را فراموش کرده بودید نگران نباشید، می توانید رمز عبور سامانه مبنا را بازیابی و یا تغییر دهید. راهنمای بازیابی رمز عبور mabna.school در ادامه قرار دارد.

با توجه به اینکه از این به بعد تمامی فرآیند ثبت نام و همینطور اعلام نتایج ریاضیات کانگورو 2023 از طریق این سامانه انجام می شود، حتما در حفظ اطلاعات کاربری خود کوشا باشید.

بازیابی رمز عبور مبنا

امکان بازیابی رمز عبور مبنا mabna school به شما این فرصت را می دهد تا در صورتی که به هر دلیلی رمز عبور خود را فراموش کرده بودید بتوانید مجددا به حساب کاربری مبنا ی خود دسترسی داشته باشید. برای این کار، بعد از انتخاب گزینه ورود به پنل، مطابق تصویر زیر روی «بازیابی گذر واژه» کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

از دو طریق می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. یکی از طریق پیامک به شماره تلفن همراه شما و دیگری از طریق ایمیل 🙂

در روش بازیابی رمز مبنا از طریق پیامک، بعد از وارد کردن نام کاربری و شماره تلفن همراهی که با آن در سامانه مبنا ثبت نام کرده بودید، منتظر دریافت پیامک از طرف موسسه فاطمی باشید. توجه داشته باشید پیامک تنها در صورتی به دست شما می رسد که امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی به گوشی تلفن همراه خود را مسدود نکرده باشید.

بازیابی رمز عبور سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا آن کد 6 رقمی که برای شما ارسال شده است را در کادر مشخص شده وارد کنید و کلمه عبور جدید خود را به همراه تکرار آن بنویسید. با انتخاب گزینه ثبت گذرواژه جدید، سایت مبنا از این به بعد این رمز عبور جدید را به عنوان کلمه عبور حساب کاربری شما به رسمیت می شناسد و برای ورود به سامانه، باید این رمز جدید را وارد کنید.

تغییر رمز عبور سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

بازیابی رمز سامانه مبنا از طریق ایمیل هم به همین صورت است، بعد از دریافت کد 6 رقمی در ایمیل خود، آن را در کادر مشخص شده وارد کنید تا قادر به تغییر و ثبت رمز عبور جدید باشید.


ما در این مقاله مشاور گروپ بعد از معرفی سایت مبنا mabna.school ، به نحوه عضویت و ثبت نام در آن پرداختیم تا به راحتی بتوانید از خدمات آموزشی این سامانه در راستای تقویت مهارت و دانش خود به منظور شرکت در رویداد سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir و رویداد ببراس باشید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در زمینه مسابقه ریاضی کانگرو و یا مسابقه ببراس دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه مبنا چیست؟

✔️سامانه مبنا به نشانی mabna.school و با هدف ارائه خدمات آموزشی به قشر دانش آموزان و مراکز آموزشی کشور طراحی و تاسیس شده است. موسسه فاطمی متولی برگزاری جشنواره ریاضیات کانگورو و رویداد علوم رایانه ببراس در ایران می باشد.

✔️نام کاربری و رمز عبور mabna.school چیست؟

✔️نام کاربری mabna.school برای ورود به پنل کاربری دانش آموزان کد ملی داوطلب می باشد. راهنمای ورود به سامانه مبنا را در این مقاله مشاور گروپ مشاهده نمایید.

✔️رمز عبور سامانه مبنا را فراموش کردم چه کنم؟

✔️برای اطلاع از نحوه بازیابی رمز عبور سامانه مبنا به متن مقاله مراجعه فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه مبنا mabna.school

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی