سامانه ضمن خدمت فرهنگیان فارس

راهنمای تصویری ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه سامانه ضمن خدمت فرهنگیان فارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس، راهنمای استفاده از سایت ltms.medu.ir و بازیابی رمز عبور سامانه ال تی ام اس ضمن خدمت ، وزارت آموزش و پرورش، با هدف بهبود کیفیت آموزش و سطح علمی معلمان ، دوره هایی را با عنوان “دوره ضمن خدمت” برگزار می کند. دوره های ضمن خدمت، پس از استخدام فرهنگیان انجام می شود و به آموزش معاونین پرورشی، مدیران، دبیران، آموزگاران و هنرآموزان تعلق دارد. جهت ثبت نام فرهنگیان سال 1400 در دوره های بیان شده، سامانه تحت عنوان سایت ضمن خدمت فرهنگیان | LTMS راه اندازی شده است.

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با هدف ارتقا سطح علمی و دانش معلمان و کادر آموزشی مدارس ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس را برگزار می کند و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم، از جمله حداقل سابقه خدمت 5 ساله، می بایست در زمان مقرر، به ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند و  سپس در آزمون شرکت نمایند. لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس شامل دوره های 6 الی 48 ساعته است که فرد متقاضی بر اساس رشته شغلی می تواند در این دوره ها ثبت نام کند.

لازم به ذکر است، نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان فارس 12 از 20 است و فرهنگیانی که بتوانند در آزمون های پایان دوره نمره قبولی کسب کنند ،‌ گواهی دوره ضمن خدمت دریافت خواهند کرد.

برای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ltms.medu.ir

سایت ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس

ltms.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس به منظور ثبت نام فرهنگیان در دوره های ضمن خدمت طراحی شده است. داوطلبان برای ثبت نام سال 1400 در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان LTMS باید در زمان مقرر، به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir  مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس به منظور انجام امور مرتبط با دوره های ضمن خدمت دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است. لازم به ذکر استف علاوه بر فرهنگیان شاغل مدارس دولتی، کادر آموزشی و اداری مدارس غیر دولتی نیز می توانند با ثبت نام در سامانه، در دوره های “ضمن خدمت فرهنگیان” شرکت نمایند. ثبت نام داوطلبان در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان سال 1400، تنها از طریق ltms.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان استان فارس | LTMS  انجام می پذیرد.

ltms medu ir ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان فارس

راهنمای ورود به ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان فارس به شرح زیر است: پس از انجام مراحل فوق، لازم است به صفحه ابتدایی سامانه برگردید و پس از درج اطلاعات شامل، نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی، وارد سامانه ضمن خدمت فرهنگیان شوید. مراحل ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان LTMS :

  1. پس از درج اطلاعات خواسته شده، گزینه “فراگیر” را از قسمت “کاربر” انتخاب کرده و بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک کنید.
  2. در صفحه باز شده، باید تمام اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را تایید و تکمیل کنید و در نهایت در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام، کد رهگیری برای شما صادر می شود.

در صورت بروز هرگونه مشکل در ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان فارس ltms.medu.ir  می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

به منظور آشنایی بیشتر کاربران، راهنمای تصویری ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان در ادامه بیان شده است. کاربران برای ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ، باید ابتدا در سامانه ltms.medu.ir ثبت نام نمایند و حساب کاربری داشته باشند. راهنمای تصویری ثبت نام (عضویت) و ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان به صورت زیر است:

  • ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان فارس ( LTMS ) به نشانی اینترنتی : ltms.medu.ir 
  • کلیک بر روی گزینه “ثبت نام متقاضیان مدرسی”
امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سامانه ضمن خدمت فرهنگیان فارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403