سامانه شادبوم | shadboom.medu.ir

سامانه شادبوم | shadboom.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه شادبوم | shadboom.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بعد از شادبین، شادینو، نسخه تحت وب شاد و شادنما اکنون نوبت سامانه شادبوم است که پای خود را به بسترهای توسعه اپلیکیشن شاد باز کند. این سامانه که در حال فراخوان برای جذب ایده‌های برتر است، قصد دارد خدمات افزوده‌ای همچون محتوای کمک آموزشی، مهارت‌های شغلی، کتاب الکترونیک، بازی و کلی امکانات دیگر را به اپلیکیشن شاد اضافه کند. در این مقاله به صورت جامع تمام مراحل ثبت ایده برای شرکت در فراخوان سامانه شادبوم و محورهای ثبت ایده را توضیح داده‌ایم.

سامانه شادبوم shadboom.medu.ir

سامانه شادبوم shadboom.medu.ir

بعد از معرفی اپلیکیشن سامانه شاد در 21 فروردین 1399 توسط وزارت آموزش و پرورش، با وجود مشکلات بسیار این اپلیکیشن به علت اینکه اصلی‌ترین مسیر ارتباط بین دانش‌آموزان ابتدایی با معلمان بود، به سرعت فراگیر شد و تیم برنامه نویسان همراه اول که راه‌انداز این برنامه بودند، تلاش کردند تا مشکلات آن را بررسی کرده و ویژگی‌های جدیدی برای آن ارائه دهند.

نسخه تحت وب شاد، شادینو، شادنما، شادبین و شادبوم که هم اکنون در مرحله فراخوان برای ثبت ایده است، حاصل تلاش این تیم برای ارتقای اپلیکیشن شاد هستند که در این مقاله سامانه شادبوم shadboom.medu.ir که برای ایجاد خدمات افزوده‌ای (خدمات شاد به دو دسته خدمات پایه و افزوده تقسیم می‌شوند) چون محتوای کمک‌آموزشی، مهارت‌های شغلی، بازی و کتاب دیجیتال است، را معرفی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: شاد وب

shadboom.medu.ir

شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) در نظر دارد جهت جلب مشارکت به منظور ارائه خدمات افزوده و ارتقای کیفیت و تنوع بخشی به این بخش (خدمات افزوده) سامانه، اقدام به همکاری با شخصیت‌های حقوقی دولتی و غیردولتی اعم از شرکت‌ها، موسسات و انتشارات‌هایی که علاقمند به ارائه حداقل یکی از انواع خدمات افزوده مورد تایید وزارت آموزش و پرورش در بستر شاد هستند، نماید و

محورهای موردنظر شاد برای جذب ایده و طرح برای بخش خدمات افزوده خود به شرح زیر است:

  • کلاس‌ها ومحتواهای کمک آموزشی و مکمل و همسو با برنامه درسی مصوب
  • آموزش‌های مهارت‌محور علمی، اجتماعی پیشگیرانه و شغلی مکمل برنامه درسی
  • مشاوره آموزش‌‍های پیشگیرانه و ارتقایی و مددکاری اجتماعی فردی و گروهی به دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها
  • بازی‌ها و سرگرمی‌های متناسب با مقتضیات تربیتی و سنی دانش‌آموزان
  • مسابقات، جشنواره‌ها و رویدادهای علمی، فرهنگی و هنری با تایید حوزه‌های تخصصی
  • نرم‌افزارهای کتابخوان و ارائه نسخه الکترونیکی کتاب

فراخوان سامانه شادبوم shadboom.medu.ir

شخصیت‌های حقوقی دولتی و غیردولتی اعم از شرکت‌ها، موسسات و انتشارات‌هایی که علاقمند به ارائه حداقل یکی از انواع خدمات افزوده مورد تایید وزارت آموزش و پرورش در بستر شاد هستند، می‌توانند جهت شرکت در فراخوان سامانه شادبوم shadboom.medu.ir  درخواست خود را ارسال کنند.

طرح‌های ارسالی در صورت احراز شرایط و تایید توسط کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد، پذیرفته شده و توسط شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، که راه‌انداز اپلیکیشن شاد است، با برگزیدگان قرارداد همکاری امضا خواهد شد.

زمان ثبت نام سامانه شادبوم

زمان ثبت نام سامانه شادبوم و مهلت ارسال طرح‌های پیشنهادی برای شرکت در فراخوان آن که درخصوص جذب و اجرای ایده‌های خدمات افزوده موردتایید وزارت آموزش و پرورش در بستر شاد است، از 15 اسفند 1400 شروع شده و تا 31 فروردین 1401 ادامه دارد.

متقاضیان جهت شرکت در این فراخوان باید طرح‌های پیشنهادی خود را به همراه مدارک و مستندات مجموعه خود به شرحی که در این مقاله توضیح داده شده است، در سایت shadboom.medu.ir بارگزاری کنند.

ثبت نام سامانه شادبوم

  • از طریق لینک ثبت نام سامانه شادبوم، وارد صفحه ثبت نام سامانه شادبوم شده و مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس ایمیل، کد ملی و تاریخ تولد را وارد کرده و یک رمز عبور برای خود تعریف کنید. رمز عبوری که انتخاب کردید را مجددا وارد کرده و کلید ثبت نام را فشار دهید.

ثبت نام سامانه شادبوم | shadboom

  • گزینه ورود به سامانه را کلیک کرده و وارد سامانه شادبوم شوید.

ورود به سامانه شادبوم shadboom.medu

  • مشخصات مجموعه خود که قصد ثبت ایده آن در سامانه شادبوم دارید را وارد کرده و مرحله بعد، که مربوط به اپلود مدارک است را فشار دهید.
  • مشخصات خواسته‌شده در این بخش شامل نوع و نام مجموعه، تلفن ثابت، کد پستی و آدرس آن است.
  • منطور از نوع مجموعه در این صفحه این است که شما در کدام یک از دسته‌های “مدارس و مراکز فرهنگی هنری دولتی، بخش دولتی، شرکت/موسسه و انتشارات” قرار دارید.

اپلود مدارک سامانه شادبوم | shadboom.medu.ir

  • در این صفحه با کلیک بر روی “عنوان مدرک”، تمام مدارک خواسته شده را به شرح زیر اپلود کنید.
  • برای اپلود هر مدرک، پس از انتخاب عنوان آن در بخش “عنوان مدرک”، بر روی انتخاب فایل کلیک کرده و فایل آن مدرک را از حافظه موبایل/لپتاپ/کامپیوتر خود انتخاب کنید، سپس دوباره بر روی “عنوان مدرک” کلیک کرده و با انتخاب عنوان مدرک بعدی، فایل آن را با کلیک بر “انتخاب فایل” بارگزاری کنید.
  • مدارک لازم برای تکمیل این صفحه شامل “آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی”، “اساسنامه شرکت”، “مجوز معتبر و مرتبط در حوزه فعالیت”، و “پیشینه فعالیت‌های مجموعه” است.
  • پیشنهاد می‌شود برای تهیه مدرک پیشینه فعالیت‌های مجموعه از فرم‌های پیش‌نویس رزومه موجود در اینترنت استفاده کنید.

اگر در آپلود مدارک خود به مشکل خوردید، از طریق تلفن ثابت خود و بدون شماره گیری پیش‌شماره با شماره 9099071613 تماس گرفته و اگر به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارید، اینجا کلیک کنید تا از راهنمایی کارشناسان مشاورگروپ استفاده کنید.

طرح توجیهی فراخوان سامانه شادبوم

  • بعد از اپلود مدارک لازم، بر روی ” مرحله بعد” کلیک کنید تا وارد صفحه اپلود طرح توجیهی شوید.

اپلود طرح توجیهی سامانه شادبوم

  • ابتدا محور طرح خود را انتخاب کرده و پس از واردکردن عنوان آن، با کلیک بر “انتخاب فایل توجیهی”، فایل توجیهی طرح خود برای ثبت در سامانه شادبوم shadboom.medu.ir را که قبلا آماده کرده‌اید از حافظه موبایل/کامپیوتر خود انتخاب کرده و بارگزاری کنید.
  • محورهایی پذیرش طرح توسط شاد به شرح زیر می‌باشند:

1- کلاس‌ها ومحتواهای کمک آموزشی و مکمل و همسو با برنامه درسی مصوب

2- آموزش‌های مهارت‌محور علمی، اجتماعی پیشگیرانه و شغلی مکمل برنامه درسی

3- مشاوره آموزش‌‌های پیشگیرانه و ارتقایی و مددکاری اجتماعی فردی و گروهی به دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها

4- بازی‌ها و سرگرمی‌های متناسب با مقتضیات تربیتی و سنی دانش‌آموزان

5- مسابقات، جشنواره‌ها و رویدادهای علمی، فرهنگی و هنری با تایید حوزه‌های تخصصی

6- نرم‌افزارهای کتابخوان و ارائه نسخه الکترونیکی کتاب

  • پیشنهاد می‌شود برای نوشتن فایل توجیهی، از نسخه‌های پیش‌نویس موجود در صفحات اینترنت کمک بگیرید.

با توجه به اهمیت نحوه نگارش طرح توجیهی و نکات آن در انتخاب طرح‌های برگزیده، برای اطلاع از نحوه نگارش و جزئیات آن می‌توانید با کارشناسان مشاورگروپ تماس گرفته و یا نظرات خود را در پایین این مطلب، کامنت کنید.

شماره تماس: 9099071613

همه روزه از 8 صبح تا 12 شب، از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره


ثبت طرح توجیهی در shadboom.medu.ir

  • بعد از اپلود طرح توجیهی، “ثبت طرح توجیهی” را فشار داده و وارد صفحه نهایی ثبت نام شادبوم shadboom.medu.ir شوید.

shadboom

  • هرگاه پیام زیر را دریافت کردید، می‌توانید مطمئن شوید که تمام مراحل را به درستی تکمیل کرده‌اید.

ahnf,l

اعلام نتایج فراخوان سامانه شادبوم

مراحل بررسی طرح‌های ارسالی به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد و زمان تقریبی اعلام نتایج فراخوان سامانه شادبوم shadboom به شرح زیر است:

  • بعد از ثبت درخواست خود در shadboom.medu.ir، درخواست شما به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد ارسال می‌شود.
  • دبیرخانه موظف است پیشنهادهای اعلامی و مستندات آن را ظرف 3 روز کاری پس از دریافت، تحویل کمیته‌های بررسی‌کننده (کمیته فنی و امنیت، کمیته محتوایی و کمیته حقوقی و مالی) بدهد.
  • هرگونه نقص در مدارک و مستندات، ظرف 2 روز کاری پس از ارسال درخواست شما از دبیرخانه به کمیته‌های بررسی‌کننده مدارک، به شما اطلاع داده می‌شود.
  • کمیته‌های بررسی‎کننده موظفند ظرف 40 روز کاری فرایند و سازوکار دقیق و زمانبندی‌شده اجرای وظایف محوله در این دستورالعمل را تنظیم، و جهت تصویب در کمیسیون ارائه کنند.
  • 5 روز بعد از مشخص‌شدن نتایج، نتیجه تایید یا عدم تایید درخواست شما به دبیرخانه ارسال شده و دبیرخانه بعد از دریافت نتایج موظف است که در صورت پذیرفته‌شدن، تاریخ مشخصی را جهت قرارداد با همراه اول که برنامه‌نویسان ان شاد را راه‌اندازی نموده‌اند، به شما اعلام کند و درصورت عدم پذیرفته‌شدن، دلایل آن را به شما اعلام نماید.
  • در صورتی که به شما اعلام شود که طرحتان پذیرفته شده است، به مدت دو هفته فرصت دارید نسبت به مراجعه و انعقاد قرارداد با همراه اول اقدام نموده و از نظر مالی و حقوقی، اقدامات لازم برای ثبت قرارداد را انجام دهید.
  • مجوزهای این طرح نهایتا تا 3 سال اعتبار دارند و بعد از آن باید نسبت به کسب مجوز جدید یا تمدید مجوز قبلی، اقدام کرد.

ورود به سامانه شادبوم | shadboom.medu

اطلاعاتی که برای ورود به سامانه شادبوم shadboom.medu لازم است شامل نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس ایمیل، کد ملی و تاریخ تولد و مدارک لازم برای بارگزاری در این سایت شامل آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی، اساسنامه شرکت، مجوز معتبر و مرتبط در حوزه فعالیت و پیشینه فعالیت‌های مجموعه و طرح توجیهی است.

برای ورود به سامانه شادبوم، دستورالعمل‌های قسمت ثبت نام سامانه شادبوم را دنبال کنید.

رمز ورود سامانه شادبوم

برای دریافت رمز ورود سامانه شادبوم، کافیست ثبت نام خود را به شرحی که در این مقاله توضیح داده شده است انجام داده و شماره تلفن خود و رمزی که در قسمت ثبت‌نام مشخص کرده‌اید را وارد کنید.

مهلت ثبت نام و طرح در فراخوان سامانه شادبوم از 15 اسفند 1400 تا 31 فروردین 1401 بوده و متقاضیان در این مدت می‌توانند ایده‌های خود را از طریق ثبت‌نام در سایت shadboom.medu.ir به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد (مستقر در دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش)، ارسال کنند.

شرایط شرکت در فراخوان سامانه شادبوم shadboom.medu.ir

شرایط شرکت در فراخوان سامانه شادبوم shadboom.medu.ir به شرح زیر است:

  • شخص حقوقی دولتی يا غیردولتی با تابعیت ايرانی
  • دارا بودن مجوز فعالیت معتبر از مراجع صالحه قانونی و مرتبط با خدمات پیشنهادی
  • قابلیت تامین و ارائه يک يا چند نوع خدمت از خدمات مورد نظر در شاد

زمان شرکت در فراخوان سامانه شادبوم اپلیکیشن شاد چه تاریخی است؟

متقاضیان شرکت در فراخوان سامانه شادبوم می‌توانند از 15 اسفند 1400 تا 31 فروردین 1401 طرح‌های خود را به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات مشارکت در شاد ارسال کنند.

چه کسانی می‌توانند در فراخوان شادبوم شرکت کنند؟

شخصیت‌های حقوقی دولتی و غیردولتی اعم از شرکت‌ها، موسسات و انتشارات‌هایی که علاقمند به ارائه حداقل یکی از انواع خدمات افزوده مورد تایید وزارت آموزش و پرورش در بستر شاد هستند.

طرح‌های خود برای شرکت در فراخوان شادبوم را از چه طریق به دبیرخانه ارسال کنیم؟

نحوه ثبت طرح در فراخوان شادبوم در این مقاله شرح داده شده است، اگر به جواب سوال خود نرسیدید با نوشتن آن در بخش نظرات، ما را در ارائه محتوای بهتر، یاری کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سامانه شادبوم | shadboom.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی