سامانه رهگیری مرسولات سازمانی najatracking.post.ir

سامانه رهگیری مرسولات سازمانی najatracking.post.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سامانه رهگیری مرسولات سازمانی najatracking.post.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه رهگیری مرسولات سازمانی najatracking.post.ir نقطه هدف این مقاله است. برای دریافت راهنمای پیگیری مرسولات سازمانی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. مرسولات سازمانی مانند کارت ماشین، گذرنامه، گواهینامه، سند موتورسیکلت، کارت نظام وظیفه و … را باید از طریق این سامانه ردیابی و رهگیری کنید.

سامانه رهگیری مرسولات سازمانی

سامانه رهگیری مرسولات سازمانی با هدف رهگیری بسته های پستی سازمانی مانند شناسنامه خودرو، کارت خودرو، گذرنامه، گواهینامه، اسناد موتور سیکلت، مرسولات نظام وظیفه، رهگیری سیمکارت و ابلاغیه دیوان عدالت اداری طراحی و تاسیس شده است. برای این کار کافیست به najatracking.post.ir مراجعه نمایید و با وارد کردن اطلاعات درخواستی مراحل پیگیری مرسوله سازمانی خود را انجام دهید.

همانطور که می دانید سامانه ناجاترکینگ مختص مرسولات سازمانی بوده و برای رهگیری سایر بسته های پستی که کمتر از 72 ساعت از زمان ارسال ان ها می گذرد باید به tracking.post.ir مراجعه نمایید. برای دریافت راهنمای تصویری ورود به سامانه رهگیری پست tracking.post.ir کلیک کنید.

ورود به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی najatracking.post.ir

ورود به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی najatracking.post.ir بسیار ساده است. با جستجوی عبارت najatracking.post.ir در نوار آدرس مرورگر خود به این سایت دست پیدا خواهید کرد. البته لینک مستقیم ورود به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی ناجا (ناجاترکینگ) در جدول زیر ارائه شده است. کافیست بر روی لینک موجود در آن کلیک کرده تا به صفحه سایت رهگیری مرسوله سازمانی هدایت شوید.

جهت ورود به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی کلیک کنید

بدین ترتیب با وارد کردن اطلاعات لازم می توانید از وضعیت مرسولات سازمانی خود مطلع شوید.

نحوه استعلام مرسولات سازمانی

در این بخش از مقاله نحوه استعلام مرسولات سازمانی را با هم بررسی می کنیم. برای رهگیری مرسوله سازمانی پست تنها کافیست از لینک جدول بالا به najatracking post  ir مراجعه کنید. در بخش جستجوی اسناد نوع بسته پستی خود را انتخاب کنید.

 

سپس عبارت امنیتی را وارد کرده و و گزینه جستجو را بزنید. در صورت صحت اطلاعات ورودی وضعیت بسته سازمانی قابل مشاهده می گردد. برای پیگیری ابلاغیه دیوان عدالت اداری باید شماره پرونده را ثبت نمایید و همچنین رهگیری سیمکارت با وارد کردن شماره آن به همراه اپراتور ارائه دهنده میسر می باشد.

سامانه رهگیری مرسولات سازمانی خودرو

برای ردیابی مرسولات سازمانی مانند شناسنامه خودرو، کارت خودرو و اسناد موتور سیکلت باید به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی خودرو najatracking.post.ir مراجعه نمایید. در بخش نوع سند متناسب با نوع بسته گزینه مناسب را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی خودرو najatracking.post.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

شماره پلاک خودرو یا شماره پلاک موتور را در کادر مربوطه وارد کرده و روی گزینه جستجو کلیک نمایید تا فرآیند رهگیری مرسولات سازمانی با موفقیت انجام شود.

پیگیری مرسولات سازمانی با کد ملی

پیگیری مرسولات سازمانی با کد ملی برای برخی از اسناد سازمانی مانند گذرنامه، گواهینامه و نظام وظیفه امکان پذیر است. برای این کار کافیست بعد از مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی najatracking.post.ir در بخش اسناد گزینه مربوطه را انتخاب کرده و با وارد کردن کد ملی صاحب سند و عبارت امنیتی، بر روی جستجو کلیک کنید.

سامانه رهگیری مرسولات سازمانی najatracking.post.ir پیگیری مرسوله سازمانی با کد ملی moshavergroup.com

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید وضعیت مرسوله سازمانی برای شما به نمایش در می آید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سایت مرسولات سازمانی پرداختیم. اگر با استفاده از راهنمای تصویری پیگیری مرسوله سازمانی در najatracking.post.ir پیش بروید می توانید وضعیت تمام بسته های خود را رهگیری نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال در این زمینه، ما همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب در کنار شما و پاسخگوی سوالاتتان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

 
سوالات متداول

✔️نشانی سامانه رهگیری مرسولات سازمانی چیست؟

✔️جهت رهگیری مرسوله سازمانی پست باید به سامانه رهگیری najatracking.post.ir مراجعه نمایید. راهنمای ورود به این سامانه در مقاله ارائه شده است.

✔️سامانه رهگیری مرسولات سازمانی گواهینامه چیست؟

✔️برای پیگیری گواهینامه با کد ملی باید به سامانه پیگیری مرسولات سازمانی najatracking.post مراجعه نمایید. راهنمای تصویری در مقاله قرار دارد.

✔️پیگیری کارت خودرو با کد ملی امکان پذیر است؟

✔️بله، با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات سازمانی به نشانی najatracking.post این امر امکانپذیر است.

1.8/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه رهگیری مرسولات سازمانی najatracking.post.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی