سامانه رفاپ rfap.ir

سامانه رفاپ rfap.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه رفاپ rfap.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه رفاپ rfap.ir ، بستری الکترونیکی برای ارائه راهنمایی در زمینه بیمه فرهنگیان،‌ به بیمه شدگان عزیز می باشد. یکی از خدمات مهم و اصلی این سامانه پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان،‌ می باشد. مشاور گروپ در این مقاله به بررسی نکات و جزئیات این سایت پرداخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت رفاپ، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. مشاور گروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

معرفی سامانه رفاپ

سامانه رفاپ بر گرفته از رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش است که توسط شرکت ارزیابی خسارت مستقل بیمه ای ارزیابان ایرانیان پوشش با همکاری اداره کل رفاه وزارت آموزش جهت ارتقا رضایت و جلوگیری از تضییع حق وحقوق بیمه ای فرهنگیان و دانش آموزان راه اندازی گردیده است.

در این سامانه خدماتی چون ثبت و پیگیری اعتراضات و مشاوره خسارت بیمه‌ای، به دانش آموزان و معلمان ارائه می شود. پیگیری اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان از اصلی ترین و مهم ترین خدمت هایی است که در سایت قابل دریافت خواهد بود. معترضین به تعیین میزان خسارت پرداختی از سوی بیمه گر می توانند با استفاده از سامانه رفاپ rfap.ir،‌ مدارک خود مبنی بر بیشتر بودن میزان خسارت را بارگزاری کرده و سپس منتظر نظر ارزیابان باشند.

منظور از ارزیابان افرادی هستند که منفعت مشترکی با بیمه گر یا بیمه شونده، ندارند و به صورت مستقل اقدام به تعیین خسارت می کنند.

ورود به سامانه رفاپ

ورود به سامانه رفاپ از طریق آدرس اینترنتی rfap.ir ، برای شما عزیزان مقدور خواهد بود. با ورود به سایت رفاپ،‌ صفحه اصلی این سایت را مشاهده خواهید کرد که در آن گزینه های اعتراض به پرونده خسارت،‌ مشاوره خسارت و مشاوره پزشکی را مشاهده می کنید. پایین تر می توانید سوالات متداولی که توسط مدیران سامانه رفاپ پیش بینی شده است و می تواند در بسیاری از ابهامات شما در خصوص فرآیند های بیمه کمک کننده باشد.

نمونه هایی از سوالات متداول در مورد سایت رفاپ،‌ که در صفحه اصلی قرار داده شده است به شرح زیر می باشد:

منظور از فرانشیز چیست؟ و میزان فرانشیز در قرارداد درمان تکمیلی بیمه شدگان وزارت آموزش و پرورش چند درصد است؟

✔️ سهم بیمه شده از خسارت ارزیابی شده را فرانشیز می گویند ، مقدار فرانشیز در کلیه تعهدات قرارداد درمان تکمیلی بیمه شدگان وزارت آموزش و پرورش 15 درصد است، در صورتی که بیمه شده از خدمات بیمه گر پایه (سازمان تامین اجتماعی ، بیمه سلامت ، بیمه خدمات درمانی و …) استفاده نماید بخش قابل توجهی از فرانشیز توسط بیمه گر پایه پوشش داده خواهد شد و سهم بیمه شده از مبلغ خسارت به سمت صفر میل پیدا میکند

آیا میتوان از خدمات مراجع درمانی سایر استان ها استفاده کرد ؟

✔️ بله درصورتی که در لیست بیمه شدگان تحت پوشش بیمه گر باشید میتوانید از کلیه مراکز درمانی کشور استفاده نمایید.

اگر بیمه گر خسارت را کم پرداخت کرد و یا پرداخت نکرد چیکار کنیم؟

✔️ درصورت هرگونه اعتراض به مبلغ خسارت پرداختی از طرف شرکت بیمه گر میتوانید به سامانه رفاپ www.rfap.ir مراجعه یا با شماره تلفن 1401 (بدون پیش شماره) تماس بگیرید و اعتراض خود را ثبت نمائید تا همکاران ما در شرکت ایرانیان پوشش به عنوان ناظر قرارداد موارد را پیگیری و پاسخ فنی و مکفی را به شما ارائه نمایند.

در صورت بروز هرگونه سوالی در خصوص سایت رفاپ،‌می توانید از ساعت 8 تا 12 شب،‌ همه روزه حتی ایام تعطیل،‌ با ما در مشاور گروپ،‌ در تماس باشید.

بیشتر بخوانید: بیمه طلایی فرهنگیان

ثبت اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان در سایت رفاپ

ثبت اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان در سایت رفاپ،‌ از خدماتی است که توسط این سامانه ارائه می شود. در این قسمت می توانید راهنمای تصویری ثبت اعراض برای بیمه تکمیلی فرهنگیان در سامانه رفاپ را مشاهده نمایید.

  • ابتدا لازم است به سامانه رفاپ با آدرس rfap.ir مراجعه کنید.  در صفحه اصلی مطالبق تصویر روی گزینه اعتراض به پرونده خسارت،‌ کلیک کنید.

بیمه تکمیلی فرهنگیان

  • وارد صفحه جدید می شودی که در آن باید اطلاعات مشخص شده در تصویر را وارد کرده و در پایان مدارک و مستندات خود به منظور اعتراض به پرونده را بارگزاری نمایید و در پایان روی گزینه ثبت،‌ کلیک کنید.

اعتراض بیمه تکمیلی فرهنگیان

بدین ترتیب،‌ اعتراض شما به میزان خسارت همراه مدارکی که ارائه کردید،‌ به ارزیاب پرونده ارسال خواهدشد و پس از بازبینی مجدد،‌ شما را از نتیجه مطلع خواهند کرد.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول سامانه رفاپ rfap.ir

❓سامانه رفاپ چیست؟

✔️ سامانه رفاپ rfap.ir بر گرفته از رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش است که توسط شرکت ارزیابی خسارت مستقل بیمه ای ارزیابان ایرانیان پوشش با همکاری اداره کل رفاه وزارت آموزش جهت ارتقا رضایت و جلوگیری از تضییع حق وحقوق بیمه ای فرهنگیان و دانش آموزان راه اندازی گردیده است.

❓ثبت اعتراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان در سایت رفاپ،‌ به چه صورت است؟

✔️ راهنمای تصویری ثبت اعراضات بیمه تکمیلی فرهنگیان در سامانه رفاپ،‌ را در مقاله قرار داده ایم.

❓آدرس سامانه رفاپ کدام است؟

✔️ آدرس اینترنتی سامانه رفاپ،‌ rfap.ir می باشد. در صورت بروز هرگونه سوال با 90909071613 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه رفاپ rfap.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی