سامانه ثبت نام مجوز بین شهری – moi.ir/taradod

سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری | moi.ir/taradod

شما می توانید از طریق این سایت moi.ir/taradod درخواست صدور مجوز تردد بین شهری داشته باشید. توجه داشته باشید که در صورت تاییدیه درخواست می توانید سفر کنید در غیر این صورت سفر شما غیرمجاز بوده و جریمه خواهید شد.

moi.ir/taradod

آپدیت ۱۴۰۰/۰۵/۲۴

باقر جوان، مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری:

🔹مجوز تردد بین استانی در بازه زمانی مورد تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است، تردد مسافری با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی، شامل پرواز‌ها، ریلی، اتوبوسی و خودروهای مسافربری برون شهری، به یک سوم کاهش یافته است.البته در این مصوبه خودرو‌های حمل کالا استثنا هستند.

🔹در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم برای همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفته است. با توجه به مصوبه پیش رو اقدامات لازم برای کاهش حجم جا به جایی مسافران به شهرهای مختلف در دستور کار قرار می گیرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

آپدیت ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

 

🔹 هیچ مجوز تردد بین شهری توسط فرمانداری تهران صادر نمی‌شود

🔻مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از متوقف شدن صدور مجوز بین استانی توسط فرمانداری تهران خبر داد.

⭕️به گزارش ایسنا، ایمان قربانی گفت: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۸ که مصادف با {ایام} تعطیلی عید سعید قربان است، ترد بین‌شهری به کلیه استان‌ها ممنوع است.

💢وی افزود: به این ترتیب هیچ‌گونه ترددی را نخواهیم داشت. لذا از همشهریان می‌خواهیم از مراجعه بی‌مورد به فرمانداری تهران خودداری کنند، چرا که صدور مجوز تردد توسط فرمانداری تهران صورت نخواهد گرفت و مردم باید توجه داشته باشند با توجه به افزایش بستری در بیمارستان‌ها به دلیل شرایط قرمز کرونایی در شهر تهران و همچنین با هدف حفظ سلامت جامعه و کمک به کادر درمانی و توجه به پروتکل‌های ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، از رفتن به مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

🔹مجوزهای تردد از ۲۹ تیر تا ۴ مرداد فاقد اعتبار است

معاون نیروی انتظامی شرق استان تهران:
🔻محدودیت و ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۱۲ ظهر سه‌شنبه، ۲۹ تیرماه تا ۴ مردادماه در مبادی ورود و خروج استان تهران اعمال خواهد شد.
🔻کلیه مجوزهای صادرشده تردد و دارای تاریخ نیز در این برهه زمانی فاقد اعتبار بوده و مجوز جدیدی نیز صادر نمی‌شود.

سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایمان قربانی اظهار کرد: شهروندان تهرانی می‌توانند، از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۶ برای تردد بین شهری در سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری | moi.ir/taradod مراجعه و ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است درخواست تردد، با مستندات ارائه شده توسط کارشناسان فرمانداری تهران بررسی (تائید یا عدم تائید) در سامانه مربوطه قسمت پیگیری درخواست قابل مشاهده است که در مدت حداقل ۲۴ ساعت به اطلاع شهروندان خواهد رسید؛ لذا از شهروندان تهرانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا خواهشمند است از رفتن به سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

Untitled

ثبت درخواست در سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری moi.ir.taradod

راهنمای تصویری ثبت درخواست در سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری و معرفی بخش های مختلف این سامانه در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. در صورت نیاز به راهنمایی و یا تکمیل فرم ثبت نام سامانه مجوز تردد بین شهری از کمک مشاوران مجرب مجموعه مشاور گروپ نیز می توانید استفاده نمایید.

راهنمای تصویری ثبت درخواست جدید


پیگیری درخواست با کد رهگیری مجوز بین شهری 

پیگیری درخواست با کد رهگیری

تایید درخواست ثبت نام تردد بین شهری

تایید درخواست

متقاضیان ثبت نام در سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری | moi.ir/taradod می توانند جهت ثبت نام در این سامانه و کسب اطلاع از مدارک مورد نیاز و شرایط اختصاصی ثبت نام ، از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره و کد ، از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071614  تماس حاصل فرمایند.

سامانه ثبت تردد فرمانداری تهران

آدرس سایت ثبت نام مجوز تردد بین شهری چیست؟

سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری moi.ir/taradod است. در این مقاله به طور کامل نحوه ثبت درخواست در سامانه taradod حضور محترم شما عزیزان ارائه شده است.

پیگیری درخواست در سامانه ثبت نام تردد بین شهری به چه صورت است؟

به شما عزیزان پس از تایید درخواست، کد رهگیری داده می شود و پیگیری درخواست خود را از طریق این کد پیگیری می توانید انجام دهید.

برای ثبت درخواست در سامانه تردد بین شهری چه اطلاعاتی لازم است؟

راهنمای تصویری نحوه ثبت درخواست در سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری در همین مقاله ارائه شده است.

۰۸ بهمن ۱۳۹۹

چرا ثبت نام در سامانه مجوز تردد بین شهری منتفی شد ؟

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: با توجه به زرد شدن وضعیت بسیاری از شهرها و استان‌ها، ثبت‌نام در سامانه مجوز تردد بین‌شهری منتفی شد.

ایمان قربانی با اشاره به راه‌اندازی و فعال شدن سایت ثبت‌نام مجوز تردد بین‌شهری اظهار کرد: این سایت چندی پیش از سوی فرمانداری تهران برای صدور مجوز تردد بین شهری برای شهروندان تهرانی راه‌اندازی شد.

وی گفت: با توجه به شرایط بسیاری از شهرها و استان‌ها و به‌دلیل زرد شدن وضعیت آنها سامانه اشاره‌شده غیرفعال شده است و شهروندان تهرانی برای تردد در شهرها و استان‌های زرد محدودیت ندارند.

قربانی تصریح کرد: هم‌اکنون سایت غیرفعال شده است چرا که شهروندان می‌توانند بدون مجوز به استانهایی که وضعیت زرد دارند تردد داشته باشند و تردد به استان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

متقاضیان ثبت نام در سامانه ثبت نام مجوز تردد بین شهری | moi.ir/taradod می توانند جهت ثبت نام در این سامانه و کسب اطلاع از مدارک مورد نیاز و شرایط اختصاصی ثبت نام ، از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره و کد ، از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071614 تماس حاصل فرمایند.

3.9/5 - (19 امتیاز)
دیدگاه ها
  1. بینام

    اره حتما منتظر باشید تو راه هستش ?

    پاسخ
  2. فاطمه

    فقط گفته آقای وزیرکشور که افاضه فرمودند سفر بااتوبوس اصلا قابل قیاس باخودروی شخصی نیست!!!!

    پاسخ
  3. nasrin

    من ساكن كرجم و قولنامه مستاجري دارم ولي پلاكم تبريزه ديروز ٥٠٠ جريمه شدم كجا مراجعه كنم تا اونو پاك كنند؟

    پاسخ
  4. مومنی زاده

    با عرض سلام و احترام ، مادرم را هر ماه برای شیمی درمانی باید بیاریمش تهران ، یه پیرزن که روی پاهاش به سختی میایستد، الآنم که سامانه اخذ مجوز از دسترس خارج شده ، چه باید کرد ؟ هیچکس هم پاسخگو نیست ، یه فکری به حال مردم بکنید . واقعا چه باید کرد ؟ لطفا راهنمایی فرمایید .با سپاس

    پاسخ
  5. سعيد

    سلام . انشالله به زودي افراد دلسوز و زجر كشيده كه صداي مردم را مي شنوند سركار بيايند . اي كاش براي اقايون دولتي هم اين محدوديت ها بود تا بفهمند چه راهكار هاي مزخرفي براي دست كردن در جيب مردم دارند .

    پاسخ
  6. حورا

    سلام
    از دیشب ممنوعیت به قم هم اضافه شده و همه جاها تعطیل ، چطوری مجوز بگیرم؟ فردا مراسم چهل مادرم در قم برگزار میشه و حتما باید برم . چرا اینقدر بی برنامه محدودیت میگذارین؟؟؟

    پاسخ
  7. منصوراحمدپناه

    سلام……تو را به امام حسین ما را راهنمای فرمایید…ما از استان کردستان شهرستان سقز..جهت انجام شیمی درمانی..خانم بنده در بیمارستان شهید فیاض بخش تهران هر ۱۲روز یک بار باید بستری ودرمان تزریق شود حالا نظام پزشکی سقز نامه تردد نمیدهد میگوید از سایت تردد بگیرید سایت هم فقط مال تهران میباشد ما چه خاکی بر سرمان بریزم ازاین گرفتاری رهای یابیم تو رو خدا راهنمای کنید..ما چکار کنیم ..هر کاری کردیم نتونستیم ثبت نام کنیم…ممنون

    پاسخ
  8. مصطفی

    چرا قسمت ثبت درخواست باز نمی شود

    پاسخ
  9. نیما محمدی

    شمارو به وجدانتون به شرفتون انقدر مردمو اذیت نکنین. چرا به مردم زور میگین؟ لااقل بگین هرکی میخواد از تهران خارج بشه انقدر پول بریزه به این شماره حساب. دیگه چرا مردمو دنبال نخود سیاه میفرستین که برن مدارک جور کنن و هزار بدبختی ای بکشن تا یه کد تائید بدرد نخور ازتون بگیرن. لااقل بخاطر انسانیت به فکر مردم باشید. بخدا همه گرفتارن چه فقیر چه غنی. یاعلی

    پاسخ
  10. Vahid nasiri

    اینکارها همش مسغره بازیه هر کی پارتی داشت مجوز گرفته میره میاد هر کی پارتی نداره مثل من میگن تردد شما ر د شد دولت خیلی مردم براش مهمه از ورودی تهران به سمت شمال ببنده نه اینکه مردم برن شمال جریمه بشن بعد بگن فاجعه است

    پاسخ
  11. mohsen

    باسلام وخسته نباشيد
    خواهشمندم تدابيري انديشيده شود كه ما وامسالي مثل ما كه كارشان شهرستان مي باشد نياز نباشه هر باربراي خروج مجوز بگيرن ،،من يك بار با ماشين عمومي رفتم تاكسي كه ٤ نفر يوار ميكنه بعد ار سيدم مقصد اونجا كار داشتم سه چهارتا ماشين سوار شدم ،،،، خوب بابا اينكه بدتر شد اصلا ممكن من ناقل باشم وقتي توشهر مقصد چند تا ماشين سوار ميشم كه بيشتر با عث انتقال ميشم تا اينكه با ماشين خودم برم

    پاسخ
  12. Hosein

    سلام جدأ خجالت آوره ، از هفته پيش دارم سعي ميكنم و اين سايت مسخره اتون اصلا باز نميشه آخه اينقدر مردم رو بازي نديد بايد از اين كارهاتون شرم كنيد

    پاسخ
  13. حمید

    واقعاًشرم برشماکه اینقدربه مامردم ظلم میکنید آقای فرماندارخودتان رفته اید یکبار ازاین سایت آشغال خودتون بازدیدی بکنید وگفتیدازساعت ۱۴الی۱۸ جهت ثبت درخواست تردداقدام کنیم ببینیددراین ساعات چه پیامی نشان میدهد مدام مینویسد این سایت ازدسترس خارج است چنددقیقه بعددوباره اقدام کنید
    ماتاکی بایداسیراین تدابیرنابخردانه شماها باشیم ؟فقط تنهاکاری که خیلی خوب بلدید دست کردن درجیب ملت است همین وبس

    پاسخ
  14. حمیدرضا

    واقعا مردم را مسخره کرده اند با این سیستم فشل.متاسفم برای خودم

    پاسخ
  15. سیدمجتبی

    تنها راهی که مردم مجازند آزادی داشته باشند پرداختهایی بعنوان مالیات اضافه بر سازمان . هزینه کرد جهت دریافت مجوزهای عمومی که حق مسلم هر شخص حقیقی و حقوقی ست ، فروش حق قانونی به اشکال مختلف غیر شرعی و غیر قانونی و دهها موارد دیگه .
    باید در مقابل عملکرد این دولت خبیث گفت به هربهانه دستتون در جیب ملت است و انشالله بزودی تاروپودتان متلاشی میشود و ساختار کثیف و فرصت طلبانه و شیطان صفتانه این دولت عمرش به پایان خواهد رسید و سیستم و افراد مومن به خدا و دین خدا بر سر کار خواهند آمد آن زمان تار و پود مدیران بی مسئولیت فرصت طلب هم نیز به آخر خواهد رسید . گاهی بعنوان طرح های من دراوردی و ایمبار نیز به بهانه جریمه کرونایی بتازید

    پاسخ
  16. مرتضی

    سلام
    ایا درسته که مردم برای تردد با اتوبوسی که ۴۰ نفر توشه سفر کنن ولی با خودروی شخصیشون نرن . تو خودروی شخصی از خونه خودمون به خونه خودمون کرونا میگیریم ولی اگر سوار اتوبوس ۴۰ نفری بشیم و بریم و ۵ ساعت در یک مکان بسته باشیم نمیگیریم .کسی که میخواد مسافرت بره حتما مجبوره . من دانشجو ام خونه ام و وسایلم کتابام یه شهر دیگه اخه این چه وضعیه؟ خدایا اندکی تامل عطا فرما . سایتتونم که کار نمیکنه . فرمانداری که انقدر شلوغه نمیشه وارد شد . چرا انقدر مردمو اسیر میکنید .

    پاسخ
  17. صادقی

    سلام
    این روش درستی نیست، آخه تا کی تردد با خودرو شخصی ممنوع باشه،،،،من که کار دارم مجبورم با اتوبوس بروم ، ریسک این کار که بالاتر از محدود کردن خودرو است.
    برداشت مردم این است که شده منبع درآمدی برای دولت، اصلا منطقی نیست
    لطفا کمی فکر کنید.

    پاسخ
  18. کوروش

    سلام…بنده متاسف برای این سیستم ناقص که گذاشتید .دو ساعت تمام تلاش کردم نشد ثبت نام کنم.تو رو خدا کمی فکر مردم باشید ..تو وسط زمستون حتما ما کار داریم که نامه تردد میخام .تفریح که نمیخام بریم

    پاسخ
  19. پیمان

    سفر کاری

    پاسخ
  20. مجید

    سکونت استان مرکزی شهرک مهاجران

    پاسخ
    1. افشین

      سلام
      شما را به خدا یه راهنمایی کنید من قبل از منع تردد26آباناز تهران رفتم شهرستان ابهر ومجبور بودم تا 1آذر باشم
      محدودیت تردد به خاطر کرونا انجام شد مجبور شدم بدون ماشین برگردم الان که99/10/20هست میخوام برم ماشینو بیارم هیچ کجا جواب نمیدن که محدودیت برداشته شده یا نه باید ثبت نام کنیم نامه بگیریم یا آزاد شده.لااقل شما پاسخگو باشید

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403