سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com

نحوه ورود به سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به معرفی سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com و نحوه نام نویسی و عضویت در آن می پردازیم. دبیرستان انرژی اتمی دبیرستانی غیرانتفاعی است که در سال 1369 با هدف تقویت سطح علمی دانش آموزان همراه با یادگیری آموزه های اخلاقی تاسیس گردیده است. این مجموعه مدارس دخترانه و پسرانه در سه استان تهران، مشهد و قزوین نسبت به پذیرش محصلان متوسطه اول و دوم اقدام نموده است.

سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com است. با توجه به اینکه مدارس انرژی اتمی جزو مدارس خاص محسوب می شوند و آزمون ورودی دارند، بنابراین کلیه دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در این دبیرستان ها را دارند قبل از هر چیز برای تکمیل مراحل پیش ثبت نام آزمون ورودی باید به سایت دبیرستان انرژی اتمی مراجعه نموده و نام نویسی کنند.

از دیگر اقداماتی که در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی صورت می گیرد می توان به مشاهده نتایج آزمون ورودی اشاره کرد. یعنی بعد از اینکه دانش آموزان در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی شرکت نمودند، برای دریافت نتایج آزمون خود هم باید به سایت دبیرستان انرژی اتمی مراجعه نمایند.

همچنین در این سامانه، به تفکیک شعب مدارس و همچنین پایه تحصیلی می توانید اطلاعات لازم در این زمینه ها را به دست آورید.

ورود به سایت دبیرستان انرژی اتمی

برای ورود به سایت دبیرستان انرژی اتمی کافیست aehighschool.com را در نوار آدرس مروررگر خود تایپ و جستجو کنید. البته در این بخش لینک مستقیم ورود به سایت aehighschool.com قرار می گیرد تا شما عزیزان به راحتی به این سامانه دسترسی داشته باشید و کافیست بر روی لینک موجود در تصویر زیر کلیک کنید تا مستقیما به سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی هدایت شوید.

ورود به سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

aehighschool.com

مراحل پیش ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی در aehighschool.com سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی انجام می پذیرد. در این بخش راهنمای پیش ثبت نام را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم تا گام به گام همراه آن پیش بروید و به راحتی این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید.

ابتدا از لینک موجود در تصویر بالا می توانید به صفحه اصلی aehighschool.com مراجعه نمایید. حالا از منوی سمت چپ روی گزینه ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی کلیک کنید تا به صفحه پیش ثبت نام منتقل گردید.

سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این صفحه مطابق تصویر روی گزینه شروع پیش ثبت نام بزنید.

پیش ثبت نام سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا شعبه موردنظر که قصد تحصیل در آن را دارید انتخاب نموده تا اطلاعات مدرسه و مقطع و نوع آن به شما نمایش داده شود، در صورت صحت اطلاعات درخواستی، روی گزینه ورود کلیک نمایید.

انتخاب شعبه در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این بخش متناسب با پایه تحصیلی شما باید اطلاعات پیش ثبت نام شامل پایه ای که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید، رشته تحصیلی و معدل سال قبل خود را وارد نمایید و گزینه سبز رنگ ثبت اطلاعات را انتخاب کنید.

پیش ثبت نام آزمون ورودی در سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com مشاور گروپ Moshavergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پرداختیم و نحوه پیش ثبت نام aehighschool.com را با هم مرور کردیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. با توجه به اینکه این مدرسه داوطلبان زیادی دارد باید بتوانید در آزمون ورودی بهترین عملکرد خود را نشان دهید.

اگر درباره زمان برگزاری، منابع آزمون و … سوالی دارید برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. ولی… ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️نحوه ورود به سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی چگونه است؟

✔️در این مقاله راهنمای تصویری ورود به سایت دبیرستان اتمی aehighschool.com قرار گرفته است.

✔️سایت پیش ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی چیست؟

✔️برای نام نویسی در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی باید به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی اقدام نمایید.

✔️اطلاعات لازم برای ورود به aehighschool.com چیست؟

✔️برای پیش ثبت نام آزمون ورودی باید اطلاعات مقطع، رشته تحصیلی و معدل سال قبل خود را در فرم ثبت نام وارد کنید. اما بعد از نام نویسی، باید از بخش ورود به سامانه و درج نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی