سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی | tsh2.mefa.ir

سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی | tsh2.mefa.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir موضوع اصلی این مقاله است تا به سوال پر تکرار شما مخاطبان عزیز مبنی بر نحوه ورود به سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی پاسخ دهیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی

سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir با هدف برگزاری فرآیند نام نویسی داوطلبان آزمون استخدامی حسابدار رسمی طراحی و تاسیس شده است. اگر برای اولین بار است که به این سامانه وارد می شوید باید ثبت نام کنید تا کارتابل شخصی شما فعال شود. برای ورود های بعدی نیز می توانید با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور به حساب کارتابل خود وارد شوید.

ثبت نام در سامانه آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir

برای ثبت نام در سامانه آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir می توانید مطابق با راهنمای زیر عمل کنید تا با موفقیت مراحل نام نویسی را پشت سر بگذارید. ابتدا باید به سامانه وارد شوید. لینک مستقیم ورود به سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی در جدول زیر قرار گرفته است.

حالا از منوی سمت راست روی گزینه ثبت نام در سامانه بزنید.

ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

برای شروع فرآیند نام نویسی در سامانه باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید و بعد از درج کد امنیتی، روی گزینه تایید و دریافت کد فعالسازی کلیک نمایید تا کد 6 رقمی به شماره موبایل شما پیامک شود.

نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

حالا کد فعالسازی که برای شما پیامک شده است را در کادر مشخص شده وارد کنید و با کلیک بر روی دکمه تایید و ادامه به مرحله بعد هدایت می شوید.

کد فعال سازی سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این مرحله می بایست فرم ثبت نام در سامانه آزمون حسابداران رسمی را پر کنید و اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس ایمیل و کلمه عبور دلخواه خود را وارد نمایید. با انتخاب گزینه ثبت حساب کاربری یا کارتابل شما در سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی ساخته می شود.

فرم سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

برای ادامه مراحل نام نویسی و مراجعه های بعدی به این سامانه باید از روش ورود به سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir استفاده نمایید. یعنی مجددا به صفحه اصلی سامانه وارد شوید و این بار روی گزینه ورود بزنید. با درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبوری که برای سامانه تعریف کرده اید وارد شوید. راهنمای تصویری ورود به سامانه در بخش بعدی مقاله قرار دارد.

ورود به سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی

نحوه ورود به سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی بسیار ساده است. کافیست بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، از منوی سمت راست گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در صفحه جدید نام کاربری که همان کد ملی است را به همراه رمز عبور که در هنگام ثبت نام در سامانه تعریف کرده بودید، وارد نموده و بعد از درج کد امنیتی در کادر، روی گزینه ورود بزنید

راهنمای ورود به سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در صورت صحت ورود اطلاعات به کارتابل سامانه آزمون حسابداران رسمی tsh2 mefa ir وارد می شوید.

tsh2.mefa.ir

tsh2.mefa.ir تنها مسئول ثبت نام داوطلبان نیست بلکه کلیه مراحل این آزمون اعم از انتشار اطلاعیه ها، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام حسابدار رسمی، اعلام نتایج و … همگی در این سامانه انجام می گیرد. داوطلبان باید حساب کاربری tsh2 mefa.ir داشته باشند تا بتوانند از تمامی امکانات این سایت بهره مند شوند. به همین دلیل ما در بخش های قبلی نحوه ثبت نام و ورود به سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی را با هم بررسی کردیم.


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی tsh2 mefa.ir و نخوه نام نویسی و ورود به آن پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی آزمون حسابدار رسمی نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی چیست؟

✔️با مراجعه به سامانه تشخیص صلاحیت حرفه ای حسابداران رسمی tsh2.mefa.ir می توانید مراحل نام نویسی خود در این آزمون را کامل کنید.

✔️نحوه ورود به tsh2.mefa.ir چگونه است؟

✔️راهنمای جامع ورود به سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی در این مقاله ارائه شده است.

✔️رمز عبور سامانه آزمون حسابداران رسمی را فراموش کردم چه کنم؟

✔️در صورت فراموشی رمز عبور سامانه tsh2.mefa می توانید از قابلیت بازیابی رمز عبور استفاده کنید. از 8 صبح تا 12 حتی روزهای تعطیل با شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم در این باره را دریافت نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام آزمون حسابداران رسمی | tsh2.mefa.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی