سایت سامانه ثبت اعتراض مسکن فرهنگیان

سامانه اعتراض به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه سایت سامانه ثبت اعتراض مسکن فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه اعتراض به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان : رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس از بارگذاری واجدین شرایط دریافت مسکن در سایت maskan.medu.ir خبر داد . 


سامانه اعتراض به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان


سایت اعتراض به مسکن ملی فرهنگیان

سامانه اعتراض به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان ،  رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس از بارگذاری واجدین شرایط دریافت مسکن فرهنگیان در سایت maskan.medu.ir خبر داد.

مزارعی افزود: تعداد متقاضیان شاغل و بازنشسته دریافت مسکن در سراسر کشور ۳۰۹ هزار نفر است که از این تعداد ۷۵ هزار و ۹۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شده و اسامی آنها در سایت مذکور آمده است.
ی اظهارکرد: در این آمار، تفکیک استانی وجود ندارد و هر متقاضی که قبلا ثبت نام کرده باید با مراجعه به سایت مذکور، وضعیت خود را رصد کند.

سامانه اعتراض به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان ، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: از ۱۱ اسفند سایت مذکور آماده دریافت اعتراض‌های متقاضیان است و افراد شاکی اگر اعتراضی دارند باید مستنداتی از سوی این تعاونی و اداره کل راه و شهرسازی تامین کنند.

چه کسانی واجد دریافت مسکن فرهنگیان نشدند ؟  

کدام فرهنگیان واجد دریافت مسکن هستند؟ 

مزارعی ادامه داد: فرآیند استعلام چهارگانه از وزارت راه و شهرسازی برای کنترل فرم (ج)، سازمان ثبت اسناد و املاک بابت دارابودن سند مالکیت فردی، سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر احراز هویت فرد‌ی و بانک مسکن برای دریافت تسهیلات یارانه‌ای صورت گرفته و مبنای پالایش و ویرایش متقاضیان مسکن جزو فرآیند مذکور است.

وی گفت: متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار بوده و زنان خود سرپرست مشروط به داشتن ۳۵ سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار گیرند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس درباره پذیرش مهمان نوروزی در فارس گفت: براساس اعلام قبلی قرار بود از ۱۱ اسفند، رزرو اینترنتی اسکان نوروزی داشته باشیم که این موضوع به دلیل وضعیت موجود بیماری کرونا فعلا کنسل شده و در مورد پذیرش در محل هنوز تصمیمی گرفته نشده که به محض گشایش در این امر، جریان به اطلاع فرهنگیان و هموطنان خواهد رسید.

ثبت نام tem.mrud.ir


مهلت اعتراض به رد صلاحیت شدگان دریافت مسکن فرهنگیان

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیانی که شرایط آن‌ها جهت ثبت‌ نام در طرح اقدام ملی مسکن تائید شده است، در صورتی که تمایل به انصراف در این مرحله از طرح را دارند، می‌توانند از اواخر هفته اول اسفند‌ماه با ورود کد رهگیری در سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت انصراف خود اقدام کنند.

همچنین بر اساس اعلام این معاونت، متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ اول اسفندماه 98 با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی و ورود کد رهگیری از دلیل عدم تائید شرایط خود مطلع شوند و در صورت اعتراض به نتیجه پالایش، از اواخر هفته اول اسفند ماه 98، نسبت به درج اعتراض در سامانه tem.mrud.ir اقدام کنند.
در این میان متقاضیانی که در ثبت نام طرح ملی مسکن رد صلاحیت شده اند و به دلایل گوناگون به این عدم تایید اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند. سایت وزارت راه و شهرسازی روز اول اسفند برای ثبت اعتراض رد صلاحیت شدگان طرح ملی مسکن باز می‌شود.

بعد از ثبت اعتراض، دوباره مدارک متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه نهایی اعلام می‌شود. این فرصت برای ثبت اعتراض متقاضیان رد صلاحیت شده طرح ملی مسکن 10 روز اعلام شده که از طریق حضور در سایت https://tem.mrud.ir می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

شروط ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

شرایط و مشخصات ثبت‌نام بدین شرح است که متقاضی و افراد تحت تکفل، فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از تاریخ اول فرودین ۸۴ باشند.

همچنین این افراد از تاریخ ۲۲ بهمن ۵۷ از هیچ یک از امکانات نهاد‌های عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد؛ به عبارتی فرم ‹‹ج›› در استعلام از سامانه مربوطه (موضوع ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی عرضه و تأمین مسکن) باید سبز باشد.

متقاضی باید متاهل و یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست نیز مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

لازم به ذکر است که متقاضی باید حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را داشته باشد و بر اساس توافقات انجام شده در شهر‌های جدید نیز سابقه سکونت حداقل پنج سال در شهر جدید موردتقاضا و یا شهر مادر ملاک عمل است.

tem.mrud.ir ثبت نام مسکن ملی

مشاهده و پیگیری مسکن ملی

یکی دیگر از شروط نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی همچون چک برگشتی، تسهیلات معوقه و توانایی تامین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی در خصوص متقاضیان واجد شرایط بر اساس اعلام دستگاه یا نهاد مربوطه و توانایی پرداخت اقساط ماهیانه بانکی تسهیلات دریافتی است که متقاضیان باید به آن توجه کنند.




5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت سامانه ثبت اعتراض مسکن فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. راضیه

    سلام
    سرپرست خانواده ام با دو فرزند دختر و در مهر ۱۴۰۰ بازنشست شدم نه خانه ایی دارم و نه وام مسکن و به دلیل اعلام نتایج ک اینکه با تقاصای شما در باره مسکن موافقت نشده و عدم واجد شرایط شدم اعتراض نموده و نتیجه ایی حاصل نشدلطفا رسیده گی نمایید در غیر اینصورت شما مسئول بوده از و بایستی جوابگوی خدا و وجدانت باشی …. خانمی از فارس

    پاسخ
  2. تقی اسدی

    سلام. بنده فرهنگی با 34 سال سابقه خدمت در روستا و مناطق محروم به شماره پرسنلی 25680454 هستم. هیچگونه وام یا زمین و … موضوع مسکن دریافت ننمودم. و در شرایط سخت مستاجری می کنم ولی در سایت می نویسد شما سابقه داریدکه دروغ است. و احتمالا کل ماجرا دروغ و فریب است. مثل خیلی از موارد از این قبیل این گونه امکانات نیز به از ما بهتران میرسد و فقط ما فرهنگیان را بازیچه قرار دادند و با احساسات ما بازی می کنند و به ما بی احترامی می کنند. والسلام

    پاسخ
  3. علی محرمی

    با سلام
    از اسفند ماه تا حالا چندین بار اطلاعات لازم رو تگمیل کردم ولی هروقت مراجعه میکنم می نویسه به علت تگمیل نبودن اطلاعات بررسی انجام نشد
    لطفا درستش کنید

    پاسخ
    1. یوسف

      سلام وقت بخیر.من با 28سال سابقه تدریس صادقانه تا حالا نه زمین و یا خانه و نه وام از آموزش پرورش دریافت نکردم.خواهشمندم از مسئولین بزرگوارم این اعتراضات ما فرهنگیان زحمتکش را که با جان و دل به ملت عزیزمان خدمت کرده‌است پی گیری نمایند از زحمات شما بزرگواران صمیمانه تشکر می نمایم.

      پاسخ
  4. مهدی

    باسلام اطلاعاتی یافت نشد یعنی چه؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    1. user3

      مجدد امتحان کنید

      پاسخ
  5. مهدی

    با سلام وقتی میری برای اعلام نتیجه میگه اطلاعاتی یافت نشد یعنی چه؟چه کار بایستی بکنیم در صورتی که ثبت نام اولیه انجام دادم و هیچ تسهیلاتی ندارم و نگرفتم همه شرایطشو دارم مستاجرم دیگه اینا به چه کسایی میخوان خونه بدن خدا میدونه

    پاسخ
  6. ساسان

    سلام و درود
    بنده فرهنگی متاهل و دارای تمامی شروط مسکن فرهنگیان هستم اما به دلیل ناقص بودن فرم ج استعلام انجام نگرفته؛ درخواست بررسی مجدد دارم.
    کد پرسنلی: ۱۲۸۰۹۶۳۵

    پاسخ
  7. اسد

    سلام،امکان ثبت نام مسکن ملی فرهنگیان که موفق به ثبت نام نه شده اندآیا هست،من موفق به ثبت نام نشدم،آخه بعضی استان ها تا ۲۰ خرداد مهلت ثبت نام داشتند،لطفا راهنمای کنید چجوری میتونم ثبت نام کنم

    پاسخ
  8. ساسان غلامی

    سلام و وقت بخیر
    بنده یک فرهنگی متاهل با ۲۶ سال سابقه سکونت در شهرستان و هیچ ملک و املاکی ندارم و نیازمند مسکن هستم؛ متاسفانه فرم های مربوط به اطلاعات شخصی در سامانه ثبت نام به درستی ثبت نشده بود و استعلام نشدم.
    تقاضای استعلام مجدد دارم.

    پاسخ
  9. رضا

    سلام با توجه به اینکه در شرایط نوشتید متاهل یا سرپرست خانوار ، خب من درسته مجردم اما مگه فرزند دختری که تحت تکفل دارم و بعد ۲۸سال هنوز نتونستم مسکن داشته باشم چرا باید رد بشه درخواستم ؟ از اول خدمتم ده بار از این فرمها نوشتم همیشه آخرش همینه

    پاسخ
  10. احمد سمیعی

    سلام من معلمی هستم با 31 سل سابقه وتنها امیدم برای خانه دارشدن این طرح بود که اون هم رد شد در فرم نوشته همسر شما دارای سابقه هست در حالی که نه خودم ونه همسرم تاکنون از هیچ وام مسکنی استفاده نکردیم ودر هیچ جای این کشور حتی یک متر هم به نام مانیست معلوم نیست این استعلام رو روی چه ملاکی انجام دادند که اصلا درست نیست چون این مشکل رو بیشتر همکاران دارند وجایی هم برای اعتراض وجود ندارد این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت تا حل کردن مشکلات معلمان اگه واقعا این خانه ها برای فاقدین مسکن هست خواهش میکنم جواب منو بدید تا باقیمانده عمرمون رو دردرون خونه خودمون سپری کنیم ودر خونه خودمون بمیریم من که از آموزش و پرورش خیری ندیدم کد پرسنلی 51034071ش تلفن09015225338

    پاسخ
  11. موسی الرضا نقدی خمسلوئی

    من فرهنگی مستم 12 سال اجاره نشین هستم در طرح مسکن فرهنگیان ثبت نام کردم .ولی رد صلاحیت شدن فرم ج همسر متقاضی رد شدم .همسرم هیچ وامی نگرفته تا به حال به بانک هم نرفته و از هیچ تسهیلاتی استفاده نکرده من خودم هم تا به حال از هیچ وام مسکن رایانه ای مسکن و وامی نگرفته ام و نه خانه ای داریم و نه ملکی… خواهش می کنم دوباره استعلام کنید این تنها امید خانه دار شدن ما است کاری کنید که حق ما ضایع نشود از اسباب کشی خسته شدیم .حداقل با مدرک ثابت کنید همسر ما چه وامی گرفته؟ با تشکر کد ملی1129028038 کد پرسنلی:25815306

    پاسخ
  12. سلیمی

    باسلام خدمت شمامن بعد۲۳سابقه تاکنون هیچ تسهیلاتی ازهیچ ارگانی وسازمانی نگرفته ام ولی جزو ردصلاحیت شدگان هستم واعلام نموده بخاطردریافت وام مسکن فرم ج فاقدشرایط دریافت میباشدحضورا وبااستعلام از مسکن وشهرسازی فرم ج بنده سبزبود وبااستعلام ازبانک مسکن وسازمان ثبت واسناد کشوربنده فاقدسابقه استفاده ازتسهیلات دولتی بودم لذااین مستندات رابایدبه کجاویامرجعی ارایه دهم لطفاراهنمایی نماییدباتشکر

    پاسخ
  13. منصور

    باسلام بعد از ثبتِ اعتراض چه زمانی نتیجه اعتراض ثبت می شود وآیا اصلا اعتراض بررسی می شود؟

    پاسخ
  14. abdolaah

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بدلیل عدم دسترسی به تلفن ثابت ترجیح دادم از این طریق مشاوره بخوام
    به دلیل نامشخص اسم من جزء اسامی تایید شده برای طرح مسکن فرهنگیان نبود
    سوال اول:
    با مراجعه به چه سایتی دلیل این رد را بفهمم
    سوال دوم:
    به چه سایتی باید مراجعه کنیم برای ثبت اعتراض هرجا میریم وارد نمیشه

    ممنون??

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      با ورود کد رهگیری در سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمایید.

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی