سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir می پردازیم و نحوه ثبت نام در این سامانه را با هم مرور می کنیم. با ما همراه باشید.

pc.iaun.ac.ir

آدرس سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir است. اما اصلا سامانه اصالت سنجی پایان نامه و مقالات چیست و به چه دردی می خورد؟ همانطور که می دانید میزان مشابهت متون به خاطر سرقت علمی – ادبی (Plagiarism) یکی از عوامل مهم در تایید یا رد پایان نامه و مقالات دانشگاهی محسوب می شود.

طرح نرم افزار سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد اسلامی که هدف آن یافتن درصد مشابهت (کپی دقیق) یک مستند الکترونیکی با سایر منابع الکترونیکی نظیر سایت های اینترنتی، پایان نامه ها، کتب، مقالات و غیره است،با استفاده از الگوهای مشابهت سرقت علمی – ادبی  را تشخیص می دهد.

یکی دیگر از مزیت های سامانه اصالت سنجی و جستجوی پایان نامه های دانشگاه آزاد صرفه جویی در وقت دانشجویان است زیرا با جستجو در بین موضوعات پایان نامه ها به راحتی می توانید از فراوانی موضوع انتخابی خود مطلع شده و در صورتیکه پیش از این به آن موضوع پرداخته شده است، از انتخاب موضوع تکراری خودداری کنید. نحوه جستجوی پایان نامه در pc.iaun.ac.ir را در پایان همین مقاله مشاور گروپ بخوانید.

سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد

سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد کپی برداری از منابع الکترونیکی را به عنوان بدترین نوع سرقت علمی-ادبی (کپی دقیق)، و در قدم های بعدی تشخیص بازنویسی (Rephrase) و ترجمه (Translate) سایر متون را مد نظر قرار می دهد. لازم به ذکر است انواع سرقت علمی ادبی به چهار گونه زیر تقسیم می شود:

  • کپی برداری
  • بازنویسی
  • ترجمه متون
  • ترکیبی از سه مورد اول

بدین ترتیب دانشگاه آزاد اسلامی با هدف حل مشکل کپی برداری و تشخیص درصد تشابه بین مقالات اقدام به طراحی و تاسیس سامانه pc.iaun.ac.ir نموده است. زیرا حد مجاز درصد تشابه پایان نامه های کارشناسی ارشد زیر 20 درصد و برای رساله های دکتری زیر 10 درصد بوده و در صورتی که این عدد بیشتر از حد مجاز باشد، پایان نامه و رساله اصطلاحا ریجکت شده (برگشت می خورد) و دانشجو می بایست پس از اصلاح مجدد فایل مقاله اش را در  سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir برای اصالت سنجی مجدد بارگذاری نماید.

بیشتر بخوانید: سامانه کاتب دانشگاه آزاد | sea.iau.ir/kateb

نحوه ثبت نام سامانه pc.iaun.ac.ir

در این بخش نحوه ثبت نام سامانه pc.iaun.ac.ir را با هم مرور می کنیم. ابتدا به صفحه اصلی سامانه اصالت سنجی و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد وارد شوید. برای این کار می توانید آدرس pc.iaun.ac.ir را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ و جستجو کنید. البته راه سریعتر و آسان تر استفاده از لینک مستقیم موجود در جدول زیر است.

حالا مطابق تصویر زیر روی گزینه ورود به سامانه اصالت سنج بزنید تا به صفحه ورود کاربران سیستم اصالت سنجی پایان نامه وارد شوید.

نحوه ورود به سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در سیستم اصالت سنجی پایان نامه، با کلیک بر روی گزینه عضویت در سامانه می توانید مراحل ثبت نام در سامانه pc iaun ac ir را ادامه دهید.

عضویت سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در این صورت فرم عضویت در سامانه برای شما به نمایش در می آید تا اطلاعات فردی خود مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، آدرس محل سکونت، تلفن تماس ثابت، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل، نام کاربری دلخواه و رمز عبور خود را در آن ثبت کرده و روی گزینه عضویت بزنید.

فرم ثبت نام سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

بدین ترتیب حساب کاربری شما ساخته شده و می توانید با استفاده از آن ها برای ورود به سامانه اقدام نمایید اما توجه داشته باشید که هنوز گروهی برای شما تعریف نشده است.

حساب کاربری سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

کاربر باید درخواست عضویت در گروه مورد نظر خود را برای ادمین سیستم ارسال کند تا پس از تایید ادمین بتواند از امکانات آن گروه استفاده کند. برای ارسال درخواست، کاربر باید ابتدا با وارد کردن نام و رمز خود در سایت وارد شود سپس در سمت چپ کد گروه مورد نظر خود را که توسط ادمین اعلام شده وارد نماید.

کد گروه سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

کد در قسمت حق دسترسی های هر گروه قرار دارد یعنی برای هر حق دسترسی در هر گروهی یک کد در نظر گرفته شده که ادمین آن را اعلام می کند و کاربران کد مورد نظر خود را وارد کرده و دکمه ارسال درخواست را فشرده تا در لیست درخواست های عضویت قرار گیرند.

ادمین برای تایید اعضا باید به قسمت درخواست های عضویت در منو سازمان ها مراجعه کرده و بعد از بررسی درخواست های ارسالی در صورت صلاحدید آنها را تایید خواهد نمود.

اگر برای عضویت در سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد نیاز به راهنمایی های بیشتر دارید می توانید با ما تماس بگیرید

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

ورود به سامانه pc.iaun.ac.ir

برای ورود به سامانه pc.iaun.ac.ir کافیست از طریق نوشتن نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام در سیستم ثبت کردید اقدام کنید. مطابق تصویر زیر اطلاعات را در کادرهای مربوطه وارد کنید و روی اولین گزینه یعنی ورود به سامانه کلیک نمایید.

ورود به سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

بعد از ورود به سامانه و دریافت کد گروه می توانید از بخش اصالت سنجی پایان نامه ها به بارگذاری پایان نامه خود بپردازید.

بیشتر بخوانید: تغییر نظام نمره دهی پایان نامه های دانشگاه آزاد

سامانه اصالت سنجی پایان نامه ها

سامانه اصالت سنجی پایان نامه ها با هدف کمک به دانشجویان مقطع تکمیلی دانشگاه آزاد طراحی و تاسیس شده است. بعد از ساخت حساب کاربری pc.iaun.ac.ir و ورود به آن، از منوی سمت راست روی بارگذاری پایان نامه کلیک کنید. در این صفحه امکان انتخاب فایل دارید.

در مرحله تهیه پروفایل، پس از اینکه فایل آپلود شد باید یک نام برای آن انتخاب کنید، نحوه پردازش را مشخص نموده و قسمت­ هایی از متن مقاله یا پایان نامه را که می خواهید مورد بررسی قرار گیرند، مشخص کنید. مثلاً مقدمه بررسی شود یا خیر. (به این فعالیت تهیه پروفایل سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد گفته می ­شود). چنانچه از قبل پروفایل برای گروه کاربر اختصاص داده شده باشد، در صورت وجود حق دسترسی به این قسمت امکان تغییر پروفایل وجود خواهد داشت.

در مرحله اصالت سنجی، روی کلید اصالت سنجی کلیک می­کنیم تا فایل به لیست پایان نامه ها اضافه شود و فایل موردنظر در وضعیت در حال بررسی  قرار می­گیرد تا زمانی که اصالت سنجی پایان یافته و وضعیت آن به بررسی شده تغییر یابد. معمولا بعد از بیست دقیقه نتیجه اصالت سنجی به متقاضی اعلام می گردد.

در مرحله مشاهده نتایج اصالت سنجی پایان نامه، نتیجه به صورت گزارش متنی و گزارش گرافیکی قابل مشاهده است که با لینک­هایی در مقابل نام فایل، دسترسی به آنها انجام می­گیرد. همچنین امکان دانلود پایان نامه آپلود شده در pc.iaun.ac.ir نیز وجود دارد.

همچنین در گزارش متنی، پایان نامه آپلود شده به صورتی که قسمت های کپی شده، های لایت شده­ اند نمایش داده می شود و با قرار گرفتن نشانگر روی قسمت های رنگی شده، مسیر پایان نامه­ ای که این قسمت کپی شده از آن بوده در زیر صفحه نمایش داده می شود. امکان تغییر سایز، رنگ، فونت و همچنین ذخیره این صفحه وجود دارد. در گزارش گرافیکی همان نتیجه به صورت درصدی قابل مشاهده است و مسیرهای کپی نیز مشخص می باشد.

در بخش پایان نامه های بار گذاری شده هم لیست پایان نامه هایی که  تاکنون در سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد آپلود کرده اید براساس تاریخ آپلود مشخص می باشد.

راهنمای جستجو پایان نامه در pc.iaun.ac.ir

راهنمای جستجو پایان نامه در pc.iaun.ac.ir در این بخش از مقاله ارائه شده است. در صورتی که قصد دارید میزان تشابه بین مقالات را پیدا کنید یا برای انتخاب موضوع پایان نامه و پروپورال خود نیاز به اطلاع از میزان فراوانی و تشابه موضوع انتخابی خود با موضوع پایان نامه های قبلی دانشگاه آزاد دارید می توانید از سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد کمک بگیرید.

برای این کار احتیاجی به ورود به حساب کاربری ندارید و می توانید به راحتی به جستجوی پایان نامه ها بپردازید. ابتدا وارد سایت اصالت سنج پایان نامه دانشگاه آزاد اسلامی شوید. مطابق تصویر در قسمت پایین صفحه، عنوان پایان نامه یا کلیدواژه مرتبط با آن را در کادر مشخص شده وارد نموده و روی گزینه جستجو کلیک نمایید.

جستجوی پایان نامه سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com


در این مقاله به معرفی سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir پرداختیم تا شما دانشجویان عزیز با استفاده از خدمات این سامانه بتوانید از درصد تشابه اطلاعات موجود در مقاله ها آگاهی یافته و از ریجکت شدن مقاله خود جلوگیری کنید. همانطور که می دانید سرقت علمی – ادبی (Plagiarism) یکی از عوامل مهم در تایید یا رد پایان نامه و مقالات دانشگاهی محسوب می شود.

اگر بعد از استفاده از امکان اصالت سنجی سامانه، نتیجه تشابه پایان نامه های کارشناسی ارشد زیر 20 درصد باشد می توانید برای انتشار آن اقدامات بعدی را انجام دهید. این رقم  برای رساله های دکتری زیر 10 درصد عنوان شده است.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️کد گروه pc.iaun.ac.ir چیست؟

✔️بعد از ساخت حساب کاربری باید در خواست عضویت در گروه مربوطه را از منوی سمت چپ پروفایل خود ارسال نمایید. زیرا کاربر باید درخواست عضویت در گروه مورد نظر خود را برای ادمین سیستم ارسال کند تا پس از تایید ادمین بتواند از امکانات آن گروه استفاده کند.

✔️نام کاربری و رمز عبور pc.iaun.ac.ir چیست؟

✔️نام کاربری و همینطور رمز عبور برای ورود به حساب کاربری pc.iaun.ac.ir را در هنگام عضویت در سامانه به دلخواه خود انتخاب می نمایید.

✔️رمز عبور pc.iaun.ac.ir را فراموش کرده ام چه کنم؟

✔️در صورت فراموسی رمز عبور می توانید از قابلیت بازیابی رمز عبور سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد استفاده نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه اصالت سنج و جستجو پایان نامه دانشگاه آزاد pc.iaun.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی