سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

سامانه جامع اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

جهت مشاوره در زمینه سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

به تازگی رئیس بنیاد شهید در خصوص رو نمایی از سامانه ایی تحت عنوان سامانه جامع اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، خبر داده است. مطابق این خبر قرار است این سامانه در حوزه ارائه خدمات اشتغال به ایثارگران فعالیت کند. طیق گفته رئیس این سازمان سامانه اشتغال ایثارگران، قرار است به صورت هوشمند در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال برای ایثارگران فعالیت نماید و مسیر دریافت این تسهیلات مانند وام اشتغال ایثارگران را راحت تر کند.

در این مقاله به بررسی این خبر و ارائه نکاتی پیرامون دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد تا پایان سال جاری، که جز اخبار جدید منتشر شده از سوی رئیس بنیاد شهید است، پرداخته ایم.

سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌ و گو با شبکه استانی اصفهان گفت: سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران آماده بهره‌ برداری شده است؛ این سامانه به صورت هوشمند عمل می‌ کند و دیگر نیازی به مراجعه ایثارگران برای دریافت تسهیلات اشتغال نیست. سامانه اشتغال ایثارگران، به زودی رونمایی می‌ شود. وی همچنین خبر داد که دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد تا قبل از پایان سال انجام می‌ شود.

پیشتر ایثارگران متقاضی اشتغال، می بایست از طریق سامانه ایثار، درخواست خود برای اشتغال را به ثبت میرساندند. و در صورت عدم اشتغال به تحصیل و استفاده از تسهیلات و خدمات شغلی بنیاد در سنوات گذشته شرکت در آزمون های استخدامی و رقابت با سایر ایثار گران، می توانستند از سهمیه اشتغال ایثارگران استفاده نمایند.

با راه اندازی سامانه اشتغال و کار آفرینی ایثار گران، انتظار می رود تمامی مراحل استفاده از سهمیه اشتغال ایثارگران،‌ از طریق این سایت، قابل پیگیری باشد.

📢

در حال حاضر سامانه اشتغال ایثارگران،‌ به طور رسمی راه اندازی نشده است.

به محض راه اندازی این سامانه در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد و جزئیات سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، و آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانباز، پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1401

به گفته ی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در مرحله اول آزمون ۸ هزار نفر کد استخدامی دریافت کرده‌ اند و به زودی مشغول کار می‌ شوند.

آزمون دوم نیز برگزار خواهد شد و اشتغال این عزیزان تعیین تکلیف می‌ شود. هر آزمون استخدامی که برگزار می‌ شود مطابق قانون سهمیه‌ ای به ایثارگران داده می‌ شود که بنیاد این موضوع را نیز پیگیری می‌ کند.  بخش دیگر برنامه‌ ها برای اشتغال تقویت اعتبارات اشتغال است. ۱۰ درصد سهمیه برای اشتغال ایثارگران نیز در سفرهای استانی رئیس جمهور در نظر گرفته شده است.

نشانی سایت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانباز ، sanjesh.org می باشد. داوطلبانی که شرایط ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد را دارند، لازم است در بازه زمانی تعیین شده، به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج از طریق سایت سنجش خواهد بود لذا از مراجعه حضوری به سازمان خودداری نمایید.

رئیس بنیاد شهید ضمن اعلام خبر راه اندازی سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، از برگزاری دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1401 ، نیز خبر داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد، می توانید مقاله زیر را  مطالعه کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

❓سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، چیست؟

✔️ سایت اشتغال ایثارگران، قرار است به صورت هوشمند در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال برای ایثارگران فعالیت نماید و مسیر دریافت این تسهیلات مانند وام اشتغال ایثارگران را راحت تر کند.

❓آدرس سایت اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، کدام است؟

✔️ در حال حاضر سامانه اشتغال ایثارگران،‌ به طور رسمی راه اندازی نشده است. به محض راه اندازی آدرس دقیق ورود به این سایت، در مقاله قرار خواهد گرفت.

❓آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان، مجددا در سال 1401 برگزار میشود؟

✔️ به گفته ی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، آزمون دوم نیز برگزار خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. فاطمه

    عرض ادب و خسته نباشید دنبال کار هستم، آیا از طریق سایت ایثار اشتغال به کار میتونم داشته باشم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403