سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی lms.jde.ir

سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی lms.jde.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی lms.jde.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی lms.jde.ir بپردازیم.

با شیوع گسترده ویروس کرونا، تقاضا برای آموزش مجازی به شدت افزایش یافت و سیستمآموزش کشور با تمام قوا برای بستر سازی آموزش مجازی دست به کار شد. اکنون با گذراندن آن دوران، هنوز هم درخواست برای آموزش های مجازی بسیار است و در این راستا هر روز سایت های آموزشی بسیاری راه انداری می شوند.

سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی

با گسترش بستر های مناسب برای ارائه انواع آموزش های مجازی، تقاضا برای دریافت این آموزش ها نیز به سرعت بالا رفت. به حدی که اکنون عده ی زیادی از افراد می خواهند، آموزش های مورد علاقه شان را به صورت مجازی دریافت کنند.

سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی lms.jde.ir بستری برای برگزاری دوره های مختلف است که در آن افراد می توانند از آموزش های مفید بهره ببرند. متقاضیان برای شرکت در دوره می توانند وارد سامانه شده و در دروه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

lms.jde.ir

سامانه آموزش مجازی به نشانی lms.jde.ir مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است که و تلاش می کند تا بستری مفید برای ارائه و نشر علم از سوی افراد توانمند به علاقه مندان باشد.

آموزش مجازی ویژگی های مثبت زیادی دارد که از عمده ی آنها می توان به صرفه جویی در وقت و انرژی اشاره کرد. تصور کنید که برای شرکت در یک کلاس آموزشی باید حد اقل یک ساعا قبل از شروع کلاس شروع به حاضر شدن کنید  و به سمت کلاس مورد نظر حرکت کنید. در راه هزینه ایی هم صرف رفتن شما به کلاس خواهد شد و هنگام برگشت نیز همین روال جاری است. در واقع قسمتی از زمان شما فقط به رفت و آمد سپری شد.

اما در کلاس های مجازی شما در منزل و یا محل کار خود می توانید وارد کلاس شده و به طور کامل مرحله رفت و آمد و زمان و هزینه صرف شده برای آن حذف خواهد شد.

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص سامانه آموزش مجازی lms.jde.ir دارید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس گرفته و پاسخ سوال خود را در کمترین زمان دریافت کنید.

ورود به سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی

برای ورود به سامانه آموزش مجازی  جهاد دانشگاهی، لازم است ابتدا به آدرس lms.jde.ir مراجعه کرده و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را در فیلد های مشخص شده وارد کنید.

53

فراموشی رمز عبور سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، در صفحه ی وارد کردن رمز عبور، هیچ گزینه ای برای بازیابی رمز عبور سامانه آموزش مجازی lms.jde.ir قرار داده نشده است.

در صورتی که شماره کارشناس خود را دارید می توانید با او تماس گرفته و بخواهید رمز عبورتان را بازیابی کرده و یا رمز عبور جدیدی برایتان صادر کند.

در این مقاله به بررسی و معرفی سامانه آموزش مجازی lms.jde.ir پرداختیم امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کرده باشید.

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی دارید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس گرفته و پاسخ سوال خود را در کمترین زمان دریافت کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

❓سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی lms.jde.ir چیست؟

✔️ در مقاله به طور کامل به بررسی این موضوع پرداخته ایم. مطالعه بفرمایید.

❓در صورت فراموشی رمز عبور سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی چه کاری انجام بدهیم؟

✔️ در این خصوص تدبیری از سوی پشتیبانی سایت اندیشیده نشده است. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید مقاله را مطالعه بفرمایید.

❓نحوه ورود به سامانه به چه صورت است؟

✔️ باید به آدرس lms.jde.ir مراجعه کنید. توضیحات تکمیلی در مقاله موجود است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی lms.jde.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403