ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99

6b29f88dbdeaafd96b0408da8f79a2ce

جهت مشاوره در زمینه ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99,زمان ثبت نام کنکور ۹۹ در سایت سازمان سنجش ,زمان ثبت نام کنکور 99 / تاریخ دقیق ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 , زمان ثبت نام کنکور ۹۹ ، شرایط ثبت نام کنکور ۹۹ ، مدارک ثبت نام کنکور ۹۹ ، نحوه ثبت نام کنکور ۹۹ ، ساعت ثبت نام کنکور ۹۹ ، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد ، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه های شرایط خاص ، دفترچه ثبت نام کنکور ۹۹ ، ممنوعیت ثبت نام کنکور 99

213

54545 1



ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 ؛ همانطور که میدانید سازمان سنجش آموزش کشور هرسال یکی دوماه قبل یک جدول زمانبندی کنکور سراسری در سایت قرار میدهد که در آن زمان ثبت نام کنکور 99 ، برگزاری ،انتخاب رشته و اعلام نتایج اعلام شده است. هدف از این اطلاع رسانی این است که داوطلبان از هیچکدوم از این مراحل جا نمانند.پس با مشاورگروپ همراه شوید …

سوالات پرتکرار شما در زمان ثبت نام کنکور 99 :

زمان ثبت نام کنکور ۹۹ در سایت سازمان سنجش :  در  زمان ثبت نام کنکور ۹۹ ، شرایط ثبت نام کنکور ۹۹ ، مدارک ثبت نام کنکور ۹۹ ، نحوه ثبت نام کنکور ۹۹ ، ساعت ثبت نام کنکور ۹۹ ، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه آزاد ، ثبت نام کنکور ۹۹ دانشگاه های شرایط خاص ، دفترچه ثبت نام کنکور ۹۹ ، ممنوعیت ثبت نام کنکور 99 و … روبرو هستید.

زمان ثبت نام کنکور ۹۹ در سایت سازمان سنجش

ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 ؛ زمان ثبت نام کنکور 99 از 16 بهمن ماه شروع شده تا 24 بهمن ادامه خواهد داشت . کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور ۹۹ می توانند در این بازه با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org برای ثبت نام اقدام نمایند .

ساعت ثبت نام کنکور 99

ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 ؛ تمام داوطلبان عزیز باید در زمانی که توسط سازمان سنجش اعلام میشود به سایت sanjesh.org مراجعه کنند و پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام ، اقدام به ثبت نام کنکور ۹۹ در سایت سازمان سنجش


اگر جز افرادی هستید که از ثبت نام کنکور ۹۹ در سایت سازمان سنجش جامانده اید باید بدانید که برای این گروه افراد یک بازه زمانی مجدد به نام ” تمدید مهلت ثبت نام کنکور ” در نظر گرفته میشود.

مشکلات ثبت نام کنکور 99

ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 ؛ :  مشکلات زیادی در زمان ثبت نام کنکور 99 ممکن است به وجود بی آید. گروهی با مشکل عدم دسترسی به اینترنت مواجه هستند ، گروهی نمیدانند چگونه باید کارت اعتباری ثبت نام خریداری کنند و و از اصلی ترین مشکلات ثبت نام کنکور 99 این است که اطلاعات را به اشتباه ثبت میکنند.

نگران نباشید

سامانه ” مشاورگروپ ” در تمامی مراحل کنکور سراسری همراه شما عزیزان است. فقط کافیست در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه “مشاورگروپ ”  تماس بگیرید و از کارشناسان راهنمایی بخواهید.

زمان ثبت نام کنکور 99 / تاریخ دقیق ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99

شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ – دفترچه راهنمای ثبت نام

ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 ؛ :  انتظار می رود مطابق روال هر ساله، سازمان سنجش در سال جاری نیز از دهه سوم بهمن ماه، فرآند ثبت نام در کنکور سراسری را در سایت رسمی خود www.sanjesh.org فعال نماید. دفترچه راهنمای ثبت نام نیز با شروع فرآیند در اختیار داوطلبین قرار می گیرد که توضیه اکید می شود تا داوطلبین این دفترچه را با نهایت دقت مطالعه نمایند و یا برای بررسی شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ حتما با یک مشاور در ارتباط باشند تا از شرکت در این آزمون مهم منع نگردند.

لازم به یادآوری است که از سال ۹۲ به بعد، کنکورهای آزاد و سراسری، با یکدیگر ادغام شده و در قالب یک کنکور برگزار می گردند که متقاضیان به صورت جداگانه می توانند نسبت به علاقه مندی خود جهت انتخاب رشته در دانشگاه آزاد، به صورت جداگانه اقدام نمایند. لذا دفترچه، ثبت نام و آزمون هر دو کنکور سراسری و آزاد یک پارچه و همراه با هم خواهند بود.

اما مطابق با آن چه در این دفترچه ذکر گردیده است، متقاضیان برای شرکت در این آزمون ملزم به داشتن دو دسته از شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹، می باشند که با نام های شرایط عمومی و اختصاصی، آن ها را مجزا کرده است. در ادامه به این شرایط پرداخته شده است :

شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ – شرایط عمومی کنکور سراسری 99

شرایطی کلی که هر داوطلبی بدون توجه به گروه آزمایشی و نوع رشته مورد توجه اش، مستلزم داشتن آن ها می باشد را شرایط عمومی می نامند که به شرح ذیل به آن ها می توان اشاره کرد:

اعتقاد به دین مبین اسلام (و یا هر یک از ادیان ذکر شده در قانون اساسی)
رعایت و عمل به قوانین اسلام (و یا هر یک از ادیان ذکر شده در قانون اساسی)
عدم سوء پیشینه کیفری ثبت شده
عدم اعتیاد به هر یک مواد مخدر مختلف
نداشتن هر گونه وابستگی و یا عضویت در گروه های سیاسی ضد نظام
عدم اعتقاد و یا عضویت در گروه های ضد اسلام
عدم احراز دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران (عناد و نه اعتراض)
دارا بودن شرایط و سلامت جسمانی و فیزیکی مساعد و متناسب با رشته تحصیلی

متقاضیان پیش از هر چیز ملزم به داشتن این شرایط می باشند. در این صورت لازم است تا شرایط اختصاصی زیر را نیز بررسی نمایند:

شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ – شرایط اختصاصی کنکور سراسری

شرایطی که به وابسته به عوامل انتخابی متفاوتی توسط داوطلب می باشد و متغییر با این انتخاب ها می باشد، شرایط اختصاصی می نامند. این شرایط نیز به شرح ذیل می باشند:

داشتن یکی از مدارک زیر متناسب با گروه آزمایشی:

۱- مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم آموزش متوسطه

۲- مدرک دیپلم پایه دوازدهم نظام جدید آموزش متوسطه

۳- مدرک کاردانی

۴- مدرک پیش دانشگاهی و یا فوق دیپلم

کلیه دارندگان مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید (۶ – ۳ – ۳) یا دانش آموز سال آخر پایه دوازدهم نظام جدید که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ فارغ التحصیل شده می توانند در کنکور ۹۹ شرکت نمایند.

تبصره ۱ : در صورتی که داوطلبین برای نیم سال دوم سال تحصیلی پذیرفته شده باشند، تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۹ می توانند جهت دریافت و تسلیم مدرک خود اقدام نمایند.

داوطلبین دارای مدرک دیپلم دوازده ساله فنی و حرفه ای و کار و دانش، جهت برخورداری از شرایط شرکت در کنکور سراسری ملزم به داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی خواهند بود.
در صورتی که داوطلب دانشجوی مقطع کاردانی بوده و حداکثر مدرک کاردانی خود را تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۹ اخذ نماید، واجد شرایط ثبت نام در کنکور سراسری خواهد بود.

تبصره ۱ : داوطلبین شرکت در کنکور سراسری که دارای مدرک کاردانی در یکی از رشته های آموزش پزشکی می باشند، ملزم به اتمام طرح خدمات قانونی خود تا ۳۱ شهریور ۹۹ جهت ثبت نام در نیم سال اول و یا ۳۰ بهمن ۹۹، جهت ثبت نام در نیم سال دوم سال تحصیلی می باشند.

داوطلبین از لحاظ قانونی منع آموزشی و تحصیلی نداشته باشد. برخی از شایع ترین موارد منع تحصیل می توانند موارد زیر باشند:
پذیرش در دوره روزانه در کنکور سراری سال ۹۸٫ در این صورت داوطلبین جهت رفع مشکلات ثبت نام در کنکور سراسری ۹۹ می توانند با مشاوران ما در ارتباط باشند. این داوطلبین برای شرکت در آزمون و انتخاب رشته در بخش دانشگاه آزاد، مانعی نخواهند داشت.
داوطلبینی که در ۳۵ سال گذشته ۲ بار در دانشگاه سراسری چه متمرکز و چه غیر متمرکز ، پذیرفته شده باشند.
دانشجویان اخراجی، انصراف از دوره روزانه پس از موعد مقرر و … که برای بررسی تمام موارد مهم منع تحصیلی می توانید با مشاوران این مرکز در تماس باشید.
داوطلبین ذکر شده در موارد ۱ و ۲، توجه نمایند که عدم ثبت نام در رشته پذیرفته شده و یا انصراف از تحصیل ، ملاک نخواهد و بود و تنها پذیرفته شدن داوطلب سبب منع تحصیلی آن ها خواهد شد.

داوطلبینی که دراری طرح اجباری می باشند، در صورت پذیرش در هر یک از رشته های پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی طرح آن ها به تعویق افتاده و می توانند ادامه تحصیل بدهند. در این صورت بعد از اتمام دوره تحصیلی خود ملزم به انجام این دوره می باشند. اگر داوطلب دی هر رشته دیگری پذیرفته شود، پذیرش وی لغو خواهد شد.
نداشتن منع قانونی از لحاظ نظام وظیفه برای داوطلبین مرد. مواردی مانند غیبت، تاخیر و … می توانند داوطلبین را برای ثبت نام با مشکلاتی مواجه سازد.

داوطلبین در صورت داشتن این بخش از شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ ، نیز می توانند اقدام خود برای ثبت نام در کنکور سراسری را قطعی نموده و مراحل ثبت نام را به اتمام برسانند.

در این بین ممکن است برخی از سوالات برای داوطلبین در راستای تغییر نوع نظام آموزشی و در راستای آن کنکور سراسری ، به وجود آمده باشد. برای پاسخ به این ابهامات بخش زیر را مطالعه نمایید.

شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ – نظام جدید و نظام قدیم

ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 ؛ :  با بررسی سوابق آزمون های سراسری، خواهید دید که در بازه های زمانی دیگری نیز در گذشته، این اتفاق رخ داده است که با تغییر نظام آموزشی، کنکورهای جداگانه ای برگزار شود و می توان گفت نسبتا نیز در این امر وزارت آموزش و پرورش موفق عمل کرده بوده است. لذا متقاضیان در این خصوص نیازی به نگرانی نخواهنند داشت و استرس این امر را نداشته باشند.

در سال ۹۸ نیز آزمون سراسری برای هر دو بخش از داوطلبین به شکل مجزا برگزار گردید که قرار است همین اتفاق در سال ۹۹ نیز تکرار گردد، اما با یک تفاوت !

مطابق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، تمامی متقاضیان واجد شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ ، می توانند در کنکور نظام آموزشی دلخواه خود نام نویسی نمایند. لذا در پاسخ به سوال اکثر داوطلبین مبنی بر اینکه چه کسی می تواند کنکور نظام جدید بدهد ، باید گفت هر فرد دارای شرایط عمومی و اختصاصی مذکور، می تواند در کنکور دلخواه خود شرکت کند.

اما برای اطلاع از این موضوع که با توجه به شرایط تحصیلی و سوابق خود، بهتر است در کدام کنکور نام نویسی نمایید، لازم است تا با وسواس بیشتری در این خصوص تحقیق نمایید. لذا توصیه می کنیم که مطلب مربوط به این موضوع را مطالعه نمایید و یا با مشاوران مرکز مشاورگروپ در ارتباط باشید.

شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ – تغییر گروه آزمایشی

ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99 ؛ همان طور که در سال های اخیر نیز مشهود بوده است، تعداد بسیار زیادی از داوطلبین و شرکت کنندگان، به امید پزشک شدن، وارد رشته تجربی می‌ شوند و به فکر کنکور این گروه آزمایشی می باشند. اما در این میان عده زیادی نیز به امید موفقیت در این گروه ازمایشی پرطرفدار، دست به تغییر رشته و گروه آزمایشیشان می زنند. برای همین منظور بهتر است داوطلبین بدانند که از لحاظ قانونی چه کسی می تواند کنکور تجربی بدهد ؟

پیش از هر چیز برای پاسخ به این سوال، به شرایط افراد فارغ التحصیل در هر گروه آزمایشی و رشته ای می پردازیم، لذا برای این افراد باید بگوییم :

فارغ التحصیلان هر یک از دیگر گروه های آزمایشی یعنی ریاضی و فیزیک یا علوم انسانی، می توانند در رشته تجربی برای کنکور نام نویسی و در آن شرکت نمایند. البته این موضوع مستلزم داشتن تمامی شرایط شرکت در کنکور سراسری ۹۹ نیز می باشد.

اما عده زیادی از دانش آموزان نیز به دلایل مختلف اعم از موضوع آینده کاری و یا علاقه شخصی یا خانواده، به فکر تغییر رشته و گروه آزمایشی خود می افتند. برای این منظور دانش آموزان در پایه های مختلف باید دارای شرایط تغییر رشته باشند که به این موضوع در مطالب مربوطه پرداخته شده است.

تغییر رشته رشته در طول تحصیل تنها یک بار ممکن می باشد، لذا پیش از قطعی کردن تصمیم خود نیز با مشاوران مجرب در ارتباط باشید تا پشیمانی در آینده همراه آن نباشد. فشار های مختلف اجتماعی و فردی ممکن است دانش آموزان را ملزم به اخذ تصمیمات نا درستی در شرایط مختلفی بکند که بعد ها جبران ناپذیر خواهد بود.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ساعت ثبت نام کنکور 99 + سایت اصلی دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403