زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

جهت مشاوره در زمینه زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر که به تازگی اعلام شده است، در این مقاله قصد داریم به این خبر بپردازیم. برای آگاهی از جزئییات خبر با مشاور گروپ همراه باشید.

در این مقاله به سوالاتی مانند زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، کی است؟ سامانه نقل و انتقال شاهد و ایثارگر، کدام است؟ و … پاسخ داده ایم.

اعلام زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

اعلام زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قبل وزارت بهداشت توسط ارگان مربوطه انجام شده است.

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ ای به نقل از اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقال نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل (ورودی سال‌ های قبل) از تاریخ ۲۵ مردادماه تا ۱۰ شهریورماه از طریق مراجعه به ثبت نام در سامانه سجاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به آدرس shahedtransmission.behdasht.gov.ir  امکان‌پذیر است.

متقاضیان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای (پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) می‌ توانند با اعلام زمان انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر درخواست خود را در سامانه ثبت کنند تا بر اساس شرایط، ضوابط و اولویت‌ های ایثارگری در کمیسیون ذیربط رسیدگی شود و پیگیری وضعیت درخواست انتقالی نیز از طریق سامانه shahedtransmission.behdasht.gov.ir و با استفاده از شماره دانشجویی و کد ملی میسر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر

کارشناسان ما درمرکز مشاورگروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در  زمینه زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر، سامانه انتقال دانشجویان، ثبت نام در سامانه سجاد و… پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، به منظور انجام فرایند نقل و انتقال این دانشجویان و ارائه خدمت در این زمینه، راه اندازی شده است. نشانی سامانه shahedtransmission.behdasht.gov.ir می باشد که دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ورودی قبل، با اعلام زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر و مراجعه به این سامانه می توانند نسبت به ثبت درخواست نقل و انتقال اقدام نمایند.

انتقال دانشجو صرفا از طریق سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت shahedtransmission.behdasht.gov.ir صورت می‌ گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال‌شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌ هایی که خارج از سامانه اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دانشجویان موظف هستند پیش از انتخاب دانشگاه مقصد در سامانه، از ارائه مقطع و رشته تحصیلی در دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت انتقال، عواقب ناشی از عدم تطبیق نظام آموزشی، عدم پذیرش واحدهای درسی گذرانده شده در دانشگاه مبدأ، اخذ واحدهای مورد نیاز در دانشگاه مقصد، متوجه دانشجو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ثبت درخواست انتقال به واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

 

دانشجویان ایثارگر وزارت بهداشت

آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت

در ادامه آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت را بررسی خواهیم کرد. برای اطلاع از جزئییات دقیق آیین نامه نقل و انتقال وزارت بهداشت، می توانید فایلی که در زیر آورده شده را مطالعه بفرمایید.

زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ورودی قبل، حدود 2 هفته خواهد بود و متقاضیان نقل و انتقال، موظف اند در این زمان نسبت به ثبت درخواست خود  اقدام کنند.

کارشناسان ما درمرکز مشاورگروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه سامانه انتقال دانشجویان، شرایط انتقالی دانشگاه علوم پزشکی و… پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

در این مقاله جزئییات مرتبط با زمان زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت را بررسی کردیم.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قبل

❓مهلت نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تا چه زمانی است؟

✔️ مهلت نقل و انتقال شاهد و ایثارگر، معمولا 2 هفته است و طبق اعلام امسال، این مهلت 16 روز خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ و زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر، می توانید مقاله را مطالعه کنید.

دانشجویان شاهد و ایثاگر چه کسانی هستند؟

✔️ دانشجویان شاهد و ایثاگر، شامل پدر، مادر، خواهر و برادر، همسر و فرزندان شهید می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مورد می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا کارشناسان ما، شماره راهنمایی کنند.

❓سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت کدام است؟

✔️ سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، به منظور انجام فرایند نقل و انتقال این دانشجویان و ارائه خدمت در این زمینه،راه اندازی شده است. نشانی سامانه shahedtransmission.behdasht.gov.ir می باشد که دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ورودی قبل، با اعلام زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر  و مراجعه به این سامانه می توانند نسبت به ثبت درخواست نقل و انتقال اقدام نمایند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403