زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان 98 – 99

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان 98 – 99 : زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان سال 98 اعلام شد .

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان 98 - 99

به گزارش مشاور گروپ و به نقل از دانشگاه گیلان زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان سال 98 اعلام شد .

کلیه داوطلبانی که در کدرشته محل‌ های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی این دانشگاه هستند ، می‌ بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌ های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه انتخاب رشته دکتری مندرج در سایت سازمان ، از تاریخ 98/03/01 لغایت 98/03/13 ضمن پرداخت مبلغ چهارصد و چهل هزار (440.000) ریال بصورت اینترنتی ، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند . بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌ های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد .

شرایط شرکت در مصاحبه دکتری و پذیرش در دانشگاه گیلان

مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان بر اساس اعلام این دانشگاه ، داوطلب دارای سهمیه مربی در صورتی می تواند ادامه تحصیل دهد که دانشگاه محل خدمت وی موافقت نماید . درصورت موافقت دانشگاه محل خدمت ، پرداخت شهریه تحصیل مربی در کلیه دوره ها برعهده دانشگاه محل خدمت وی می باشد .

جلسه بررسی ارزیابی آموزشی ، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای هر داوطلب صرفا یک بار برگزار می شود و عدم شرکت داوطلبان در تاریخ تعیین شده ، به منزله انصراف آنان از ادامه تحصیل در دانشگاه گیلان تلقی می شود .

داوطلبان جهت شرکت در جلسه بررسی سوابق و مصاحبه ضروری است اصل شناسنامه و یا کارت ملی و تصویر تمام صفحات آنها ، تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1398 ، اصل مدارک کارشناسی ( و کاردانی در صورت وجود ) و کارشناسی ارشد ، تصویر ریزنمرات تحصیلی مربوطه و کارت ورود به جلسه مصاحبه را ارائه نمایند .

تبصره : برای کسب امتیازات مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی ، ارائه مستندات از قبیل توصیه نامه علمی از حداقل دو تن از استادان زمان تحصیل ، سوابق تدریس ، طرحهای پژوهشی انجام شده ، مقالات چاپ یا پذیرش شده و نیز شرح مختصری از زمینه تحقیقاتی مورد علاقه با توجه به سوابق پژوهشی ، مدرک زبان و سایر موارد ضروری است .

شاغلان خدمت در وزارتخانه ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی در صورت قبولی در آزمون و قبل از ثبت نام ، می بایست موافقت کتبی محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و به هنگام ثبت نام ارائه نمایند .

تبصره : شاغلان و متعهدین به خدمت در آموزش و پرورش باید مجوز مربوطه را از سازمان آموزش و پرورش استان محل خدمت خود اخذ و به هنگام ثبت نام ارائه نمایند .

تاریخ و محل مراجعه جهت بررسی سوابق و مصاحبه دکتری

تاریخ بررسی سوابق و مصاحبه داوطلبان طبق زمان بندی اعلام شده توسط سازمان سنجش مطابق فایل پیوست می باشد .

ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک مصاحبه دکتری

تمامی داوطلبان می بایست از تاریخ 98/03/11 تا 72 ساعت قبل از روز برگزاری مصاحبه ( طی روزهای اداری ) از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی edu.guilan.ac.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی ، واریز مبلغ 700/000 ( هفتصد هزار ) ریال به صورت آنلاین بابت حق ثبت نام و ارسال الکترونیکی مدارک مورد نیاز اقدام نمایند .

در صورت انصراف از شرکت در مصاحبه ، وجه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود .



برای اطلاع از جزئیات و جدول زمانبندی مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان کلیک کنید


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی