زمان سنجش سلامت نوآموزان

زمان سنجش سلامت نوآموزان

جهت مشاوره در زمینه زمان سنجش سلامت نوآموزان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به یکی از سوالات متداول در رابطه با زمان سنجش سلامت نوآموزان سال 1400 – 1401 پاسخ داده ایم. انجام طرح سنجش سلامت نوآموزان برای ثبت نام مدارس الزامی است. مدیران پس از دریافت نوبت سنجش سلامت نوآموزان در زمان مقرر، به صورت الکترونیکی، لازم است زمان حضور نوآموزان در پایگاه های سنجش سلامت را به اطلاع والدین برسانند. نوآموزان و والدین برای انجام طرح سنجش سلامت، لازم است در نوبت تعیین شده به پایگاه های سنجش سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند.

زمان سنجش سلامت نوآموزان

زمان سنجش سلامت نوآموزان ، از روز شنبه مورخ 1400/03/01 آغاز شده است. ثبت نام اولیه پایه اول ابتدایی از ، شنبه (اول خرداد ماه 1400) به صورت حضوری انجام می شود و براساس آنچه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است بعد از مراجعه دانش آموزان به “پایگاه های سنجش بدو ورود به دبستان”، ثبت نام قطعی خواهد شد.

زمان سنجش سلامت نوآموزان از روز شنبه 1 خردادماه 1400 آغاز شده است.

زمان دریافت نوبت سنجش سلامت نوآموزان

زمان دریافت نوبت سنجش سلامت نوآموزان از کی آغاز می شود؟ مدیران محترم مدارس برای دریافت نوبت سنجش سلامت دانش آموزان باید در زمان تعیین شده به سایت http://h1.csdeo.ir/tashkhis/home?__tk=1 مراجعه نمایند و پیش ثبت نام دانش آموزان را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

توجه داشته باشید، دریافت نوبت سنجش نوآموزان، فقط به صورت الکترونیکی و صرفا از طریق سامانه سنجش بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی انجام می شود. سایر مراحل طرح سنجش سلامت به صورت حضوری می باشد.

دریافت نوبت از طریق سامانه سنجش سلامت، فقط توسط مدیران مدارس امکانپذیر است. پس از دریافت نوبت توسط مدیر، والدین به همراه نوآموز باید به نزدیکترین پایگاه سنجش سلامت محل سکونت مراجعه نموده و مراحل لازم را انجام دهند. زمان سنجش سلامت نوآموزان از اول خردادماه آغاز شده است.

مراحل سنجش سلامت نوآموزان

مراحل سنجش سلامت نوآموزان در ادامه بیان شده است. زمان سنجش سلامت نوآموزان از اول خردادماه آغاز می شود. برای انجام طرح سنجش سلامت لازم است والدین نوآموزان پیش دبستانی و دبستان به مدرسه محل تحصیل نوآموز مراجعه نمانید و نوبت حضور در پایگاه سنجش محل سکونت را دریافت نمایند.

پس از دریافت نوبت لازم است نوآموز به همراه والدین خود به پایگاه های سنجش سلامت مراجعه نماید. در ضمن به همراه داشتن اصل شناسنامه والدین و نوآموز، کارت واکسیناسیون نوآموز و یک قطعه عکس 4*3 الزامی است.

پس از انجام مراحل غربالگری، در صورتیکه نیاز به بررسی تخصصی نباشد، نتایج ارزیابی توسط مسئل پایگاه ثبت خواهد شد. پس از ثبت اطلاعات در سامانه سنجش سلامت، والدین به همراه نوآموز باید به پایگاه های سلامت یا خانه های بهداشت مراجعه نمایند تا نتایج غربالگری بررسی و کارت واکسیناسیون نوآموز تکمیل گردد. پس از انجام مراحل فوق نوآموز می تواند به مدرسه موردنظر برای ثبت نام مراجعه نماید.

در صورت نیاز به بررسی تخصصی، نتایج غربالگری به مراکز تخصصی سنجش بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و هوش ارجاع داده می شود و در صورت نیاز به تحصیل نوآموز در مدارس ویژه، نوآموز به مدارس استثنایی و با شرایط خاص معرفی می گردد.

برای آگاهی از مدارک سنجش سلامت نوآموزان برای ارائه در پایگاه های سنجش، می توانید به مقاله مدارک ثبت نام کلاس اولی ها مراجعه نمایید.

تمدید زمان سنجش سلامت نوآموزان 1400

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید زمان سنجش سلامت نوآموزان 1400 منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با تمدید تاریخ سنجش سلامت نوآموزان سال تحصیلی 1400 – 1401 این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

لذا لازم است والدین در زمان بیان شده، از 1 خرداد تا 31 مرداد به منظور انجام طرح سنجش سلامت نوآموزان به صورت حضوری اقدام نمایند. اخبار مربوط در رابطه با تمدید زمان سنجش سلامت دانش آموزان از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با مراحل و زمان سنجش سلامت نوآموزان و زمان دریافت نوبت به صورت الکترونیکی، می توانید با مشاوران ارشد مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول تاریخ سنجش سلامت نوآموزان

زمان سنجش سلامت نوآموزان از چه تاریخی آغاز می شود؟

سنجش سلامت نوآموزان از روز شنبه مورخ 1 خرداد 1400 آغاز شده است.

ثبت نام مدارس ابتدایی چگونه است؟

ثبت نام مدارس ابتدایی سال 1400 به صورت حضوری انجام می شود.

آیا زمان سنجش سلامت نوآموزان تمدید می شود؟

آخرین اخبار مربوط به تمدید زمان سنجش نوآموزان، از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان سنجش سلامت نوآموزان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی