زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402

پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402 بر اساس اعلام سازمان سنجش مشخص شد. طبق هر سال چند روز مانده به برگزاری آزمون کنکور کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه برای داوطلبان بر روی سایت sanjesh.org قرار داده می شود. امسال نیز بر طبق اینکه آزمون کارشناسی ارشد 1402 در تاریخ 11 و 12 اسفند 1401 برگزار می شود، کارت ورود به جلسه در بازه دو تا سه روز پیش از آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

همراه داشتن این کارت حین ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402 الزامی است و به هیچ وجه نباید فراموش شود. در کارت ورود به جلسه اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی و برخی اطلاعات ثبت نامی، زمان برگزاری آزمون و آدرس حوزه امتحانی درج شده است.

معمولا در دفترچه ی راهنمایی که برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، زمان تقریبی اجرای هر فرایند مشخص می شود. زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402 در این مقاله اعلام می گردد. با ما همراه باشید.

در صورتی که مایل نیستید یا به هر دلیلی نمی توانید خودتان برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402 اقدام کنید ، می توانید این کار بر عهده ی کارشناسان مشاور گروپ بگذارید. تماس با شماره های:

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

 زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد به اطلاع شما مخاطبان گرامی مشاور گروپ می رسانیم که از روز دوشنبه 8 اسفند می توانید به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد خود اقدام نمایید.

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه روز چهارشنبه 10 اسفند، یعنی روز پیش از برگزاری اولین آزمون کارشناسی ارشد اعلام شده است.

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402
شروع پایان
دوشنبه 1401/12/8 چهارشنبه 1401/12/10

دریافت کارت آزمون کنکور ارشد 1402

 در بازه 25 الی 27 فروردین ماه ، بعد از اعلام سازمان سنجش داوطلبان باید پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org   کارت آزمون خود را به صورتی که در ادامه آموزش می دهیم مشاهده و پرینت نمایند. این در حالی امکان پذیر  است که لینک دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402  در سامانه سنجش فعال شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. به منظور دسترسی به سامانه کنکور کارشناسی ارشد 1402 باید بعد از ورود به سایت سنجش، وارد بخش کارشناسی ارشد شوید .

روی لینک سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 کلیک کنید .

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

حالا گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید .


کارت آزمون ارشد


در این مرحله دو روش جستجو در اختیار شما قرار می گیرد که بر اساس آن می توانید به میز کار خود دست یابید و کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

روش اول : بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

روش دوم : بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی 

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

یک نکته: با وجود این که قبلا نیز در مطلب مربوط به مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 تاکید کردیم که داوطلبان باید در حفظ شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کوشا باشند، اما چون می دانیم برخی داوطلبان به دلایل مختلف اطلاعات ثبت نامی خود را گم کرده و یا فراموش می نمایند لازم دانستیم بگوییم سازمان محترم سنجش  به منظور رفاه حال این عزیزان کد گم کرده، امکان ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش را  فراهم کرده که بر اساس آن می توانند نسبت به دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

در صورت درست بودن اطلاعات درخواستی ، میز کار داوطلب به نمایش در می آید که یکی از گزینه های آن پرینت کارت ورود به جلسه می باشد.

با کلیک بر روی این گزینه می توانید کارت ورود به جلسه ارشد 1402 را مشاهده کرده و پرینت نمایند.


سوالات متداول کرات ورود به جلسه ارشد 1402

سایت دریافت کارت ورود به جلسه ارشد کدام است؟

شما در زمان مشخص شده از سوی سازمان سنجش با مراجعه به سایت این سازمان و یا تماس با مشاور گروپ از طریق شماره های موجود در سایت، می توانید کارت ورود به جلسه خود را به راحتی دریافت نمایید.

آیا زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 به پایان رسیده؟

بله زمان اولیه به پایان رسیده اما ممکن است یک مهلت مجدد از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام آزمون ارشد 1402 در نظر گرفته شود که می توانید برای ثبت نام در این بازه اقدام فرمایید.

از کجا می توانم به منابع عالی برای کنکور کارشناسی ارشد دسترسی پیدا کنم؟

شما می توانید از طریق لینک زیر به مقاله منابع کنکور کارشناسی ارشد تمامی رشته ها دسترسی پیدا کرده و برای تمامی رشته های موجود در دفترچه راهنمای کنکور ارشد 1402 معرفی رشته، بازار کار و منابع مناسب کنکور ارشد را دریافت نمایید.

منابع کنکور کارشناسی ارشد تمامی رشته ها

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی