نتایج کارشناسی ارشد

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

جهت مشاوره در زمینه نتایج کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ و زمان و نحوه مشاهده و دریافت کارنامه اولیه و نهایی نتایج ارشد ۱۴۰۲  از sanjesh.org بعد از برگزاری هر آزمون شرکت کنندگان در انتظار فرا رسیدن روز اعلام نتایج هستند. داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد هم از این قاعده مستثنی نبوده و می خواهند هر چه سریعتر از نتایج آزمون خود مطلع شوند. ما در این مقاله سعی کرده ایم راهنمای جامع دریافت نتایج کنکور ارشد را ارائه نماییم.

برای دریافت جزییات اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

نتایج ارشد ۱۴۰۲ تاثیر مهمی بر آینده دانشجویان مقطع کارشناسی که در آزمون ارشد حضور پیدا کرده اند، دارد. زیرا داوطلبانی که اقدام به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  1402 نموده اند، با تلاش و مطالعه بسیار و همچنین امید به موفقیت در زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پا به این مسیر گذاشته اند.

به همین منظور ما در این مقاله به بررسی مهم ترین جزییات نتایج کنکور ارشد می پردازیم. با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج متقاضیان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و اقدام به مشاهده و دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد   1402 نمایند.

با مشاهده کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد به اطلاعاتی از قبیل مشخصات داوطلب که بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد درج می شوند، اطلاعات رشته امتحانی اول و همچنین اطلاعات رشته امتحانی دوم دست می یابید.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد دریافت کارنامه اولیه

سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد

با آغاز فرآیند اعلام نتایج، تمامی داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد که در این آزمون شرکت کرده اند برای مشاهده نتیجه آزمون خود باید به سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد یعنی sanjesh.org مراجعه کنند. سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان متولی برگزاری کنکور ارشد مسئولیت اعلام نتایج را برعهده دارد. تمامی مراحل دریافت کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش امکانپذیر می باشد.

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ و اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد تعیین می گردد و داوطلبان باید در این زمان مقرر اقدام به مشاهده و دریافت نتایج آزمون خود نمایند.

زمان دقیق اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد هنوز مشخص نشده اما مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402، نتایج اولیه ارشد اواخر خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام و در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. به محض تعیین زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی ارشد این مقاله به روز رسانی می گردد.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد – دریافت نتایج اولیه
اواخر خرداد 1402

نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور ارشد

در این بخش از مقاله نحوه مشاهده نتایج اولیه کنکور ارشد را گام به گام پیش می رویم. در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در مسیر دریافت نتایج اولیه کنکور ارشد می توانید با ما تماس بگیرید. همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. تماس از تلفن ثابت با شماره 9099071613

راهنمای تصویری اعلام نتایج کارشناسی ارشد (دریافت نتایج اولیه)

لازم به ذکر است با توجه به اینکه هنوز فرآیند اعلام نتایج کارشناسی ارشد آغاز نشده و همچنین تمامی مراحل دریافت کارنامه و مشاهده نتایج در سال های متوالی برگزاری آزمون ارشد یکسان است، تاریخ تصاویر قدیمی بوده اما محتوای متنی کاملا به روز و مطابق با آخرین تغییرات سیستم اعلام نتایج کارشناسی ارشد سازمان سنجش می باشد.

داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه و دریافت کارنامه کنکور ارشد باید به سایت sanjesh.org مراجعه نمایند.

  • با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org  از منوی رنگی سمت راست گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید

مشاهده نتایج کنکور ارشد

  • بر روی لینک “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402” کلیک کنید

مشاهده نتایج کنکور ارشد

  • گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید تا به سامانه اعلام نتایج کنکور ارشد دسترسی پیدا کنید. با استفاده از یکی از روشهای زیر می توانید به حساب کاربری خود در سایت سازمان سنجش وارد شوید
  1. روش اول: شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام
  2. روش دوم: شماره پرونده + کدملی + سال تولد

اگر در یادآوری شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت نام دچار مشکل شدید نگران نباشید. چون می توانید از راهنمای بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری موجود در  مقالات فراموشی شماره پرونده کارشناسی ارشد و یا فراموشی شماره پیگیری کارشناسی ارشد استفاده نمایید.

مشاهده نتایج کنکور ارشد

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه “میزکار” کلیک نمایید و گزینه “مشاهده کارنامه اولیه” را انتخاب نمایید. بدین ترتیب کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد برای شما نمایش داده خواهد شد.

کارنامه اولیه کنکور ارشد انتخاب رشته کارشناسی ارشد

.

برای دریافت کارنامه و ورود به سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد کلیک کنید

(به محض آغاز فرآیند اعلام نتایج ارشد این لینک فعال می گردد)

پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد در مرحله اول و دریافت کارنامه اولیه، افرادی که مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1402 شده اند، باید مطابق با لیست رشته های کارشناسی ارشد مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 1402 اقدام به ثبت علاقه مندی ها در سایت سنجش نمایند.

با شروع اعلام نتایج کارشناسی ارشد، اطلاعیه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت كد رشته محل های بورسیه یا دارای شرایط خاص در اواخر خرداد ماه ۱۴۰۲ نیز منتشر می گردد و این گروه از داوطلبان باید برای انجام مصاحبه اقدام نمایند. همچنین تاریخ آزمون مرحله دوم مجموعه های امتحانی دارای آزمون تشریحی یا پروژه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید همه روزه (حتی ایام تعطیل) از 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن مشاور گروپ 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم درباره انتخاب رشته ارشد را دریافت نمایید.

بعد از انتخاب رشته کنکور ارشد، نوبت به اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد می رسد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org در زمان مقرر نتایج نهایی کنکور ارشد خود را دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳

طبق اطلاعات جدول زمانبندی آزمون مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ و همچنین روند هر ساله آزمون ارشد، زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲در دهه اول شهریور ماه می باشد. بنابراین افرادی که در مجاز به انتخاب رشته شده اند و توانسته اند در مرحله مصاحبه و آزمون مرحله دوم شرکت کنند، می توانند با مشاهده نتایج نهایی نفس راحتی کشیده و برای ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند.

نحوه مشاهده نتایج نهایی کارشناسی ارشد

 نحوه مشاهده نتایج نهایی کارشناسی ارشد مشابه با روند اعلام نتایج کارشناسی ارشد در مرحله اول است و داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی ارشد 1402 باید اطلاعات شخصی و پرونده ای خود را داشته باشند تا بتوانند کارنامه نهایی را مشاهده کنند.  راهنمای تصویری دریافت نتایج نهایی کنکور ارشد 1402 در ادامه بیان شده است.

  • به سایت سنجش  sanjesh.org  مراجعه کرده و بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” در منوی رنگی سمت راست یا منوی ستون وسط سایت سنجش کلیک نمایید.

مشاهده نتایج کنکور ارشد

  • با انتخاب گزینه “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402” به مرحله بعد هدایت می شوید.

مشاهده نتایج کنکور ارشد

  • از منوی سمت راست مطابق تصویر زیر روی “ورود به سیستم” کلیک کنید.

نتایج نهایی ارشد

  • همانطور که می دانید ورود به سامانه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org از طریق کد رهگیری ثبت نام، شماره پرونده، کد ملی و سال تولد امکانپذیر است.
  1. روش اول: شماره پرونده / کد رهگیری ثبت نام
  2. روش دوم: شماره پرونده / کدملی / سال تولد

مشاهده نتایج کنکور ارشد

  • پس از ورود به سامانه بر روی گزینه “میزکار” کلیک نمایید و گزینه “مشاهده نتایج نهایی” را انتخاب نمایید.

دریافت نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره اعلام نتایج کارشناسی ارشد

با دریافت کارنامه نهایی و مشاهده اعلام نتایج کارشناسی ارشد ممکن است نتیجه مطلوب خود را دریافت نکرده باشید یا از نتیجه آزمون خود ناراضی باشید. در این صورت یا می توانید با آمادگی بیشتر و مطالعه دقیق تر منابع کنکور کارشناسی ارشد، مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را تهیه و شانس خود را برای شرکت در آزمون سال آینده امتحان کنید، یا با مراجعه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و ثبت درخواست اعتراض، نارضایتی خود را در رابطه با نتایج کنکور ارشد اعلام نمایید.

تیم مشاور گروپ آرزوی موفقیت برای همه شما مخاطبان عزیز این مجموعه را دارد. ما همیشه همراه و همپای شما در مسیر آزمون کارشناسی ارشد بودیم، هستیم و خواهیم بود. مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می باشد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید تمام سوالات خود راجع به اعلام نتایج کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 – 1403 را از مشاوران این مرکز بپرسید و پاسخ های صحیح و جامع دریافت کنید.

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول دریافت نتایج کنکور ارشد

✔️زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1402 چه تاریخی تعیین شده است؟

✔️مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش sanjesh.org اواخر خرداد ماه نتایج اولیه کنکور ارشد ارائه می شود. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج ارشد ۱۴۰۲ به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه دریافت نتایج ارشد ۱۴۰۲ و مشاهده کارنامه چگونه است؟

✔️برای اطلاع از نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد به متن مقاله مراجعه کنید. همچنین راهنمای تصویری اعلام نتایج اولیه و اعالم نتایج نهایی کنکور ارشد در این مقاله ارائه شده است.

✔️سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد چیست؟

✔️سایت اعلام نتایج کنکور ارشد سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور است و داوطلبان برای مشاهده نتایج ارشد ۱۴۰۲ باید به نشانی sanjesh.org مراجعه و نتایج آزمون ارشد خود را دریافت نمایند.

4.1/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سعیدی

    سلام وقت بخیر
    ببخشین از نتایج نهایی کارشناسی ارشد۱۴۰۲ چه خبر؟کی اعلام میشن

    پاسخ
  2. افسانه

    سلام ..خداقوت…بابا نتایج رو بزنید..‌پیرشدیم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403