کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 در این مقاله ارائه داده شده است. کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، از طریق سایت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت به نشانی اینترنتی (sanjeshp.ir) صورت می پذیرد. آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 می باشند لازم است در زمان مقرر با تهیه مدارک تحصیلی و اطلاعات فردی، فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

در ادامه این مقاله می توانید نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای نام نویسی اینترنتی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را مشاهده نمایید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 ، از تاریخ 29 بهمن ماه آغاز شده و تا تاریخ 10 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، لازم است در بازه زمانی بیان شده و با به همراه داشتن مدارک لازم، فرآیند ثبت نام خود را از طریق سایت sanjeshp.ir انجام دهند.

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

داوطلبان پس از آگاهی از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 (29 بهمن لغایت 10 اسفند ماه) لازم است منحصرا به روش زیر، فرآیند نام نوییسی خود را انجام دهند:

  1. مراجعه سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir.
  2. دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 و مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام.
  3. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خرید یک کارت اعتباری
  4. تکمیل فرم ثبت نام
  5. دریافت کد رهگیری 16 رقمی

داوطلبان توجه داشته باشند، ثبت نام شما تا زمانی که کد رهگیری 16 رقمی را دریافت نکرده باشید تکمیل نشده است.

زمان و مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شما باید برای تسهیل ثبت نام مدارک لازم برای این کار را پیش از شروع فرایند آماده نمایید. می بایست تصاویر مربوط به مدارک ذکر شده را در سایت سازمان سنجش پزشکی آپلود نمایید.

  1. آپلود تصویر قطعه عکس 4*3 که مربوط به سال جاری باشد. (بدون حاشیه، لکه و خط خوردگی. فرمت عکس شما باید jpg و حجم آن حداقل 20 و حداکثر 100 کیلوبایت باشد.)
  2. آپلود تصویر کارت ملی ( هم پشت و هم رو )
  3. آپلود تصویر صفحه اول شناسنامه و همچنین تصویر توضیحات صفحه آخر شناسنامه
  4. درج کد 12 رقمی سهمیه رزمندگان و ایثارگری در صورتی که دارای سهمیه می باشید. این کد 12 رقمی را باید از ارگان مربوط به محل سهمیه خود دریافت نمایید.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

  1. داوطلب باید مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری در یکی از رشته های گروه علوم پزشکی متناسب با رشته انتخابی این آزمون را داشته باشد.
  2. دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های دیگر مجاز به ثبت نام و تحصیل در این مقطع به طور همزمان نمی باشند.
  3. در صورتی که در سال گذشته، در دوره روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قبول شده باشید اما انتخاب رشته و یا ثبت نام در دانشگاه نکرده باشید اجازه ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 را ندارید.
  4. افرادی که یک بار در مقطع کارشناسی ارشد دوره روزانه تحصیل کرده باشند در صورت قبولی دوباره در دوره روزانه باید شهریه بپردازند. امکان دوبار تحصیل رایگان در یک مقطع وجود ندارد.
  5. در صورتی که سال گذشته در دوره غیر روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت قبول شده باشید می توانید ثبت نام نمایید در صورتی که تا زمان ثبت نام از تحصیل انصراف داده باشید.
  6. شما نمی توانید همزمان در مقطع ارشد وزارت بهداشت تحصیل کنید و نیز تعهد خدمت خود را بگذرانید.
  7. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به هيچ يک از دانشجويان مقطع كارشناسی ارشد بورس تحصيلی اعطا نمی نمايد.
  8. هر گونه انتقال، تغيير رشته و يا جابجايی محل تحصيل در دوره كارشناسی ارشد ناپيوسته ممنوع می باشد.

شرایط اختصاصی ثبت نام پردیس و دوره های شهریه پرداز

پذيرش در پرديس و دوره شهريه پرداز دانشگاه های علوم پزشکی، با پرداخت شهريه همراه است و میزان شهریه پرداختی توسط دانشگاه ها اعلام خواهد شد. شرایط و زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پردیس و دوره های شهریه پرداز به شرح زیر است:

  • داوطلبان دقت نمايند در هر نيمسال طبق مقررات مربوطه توسط دانشگاه از دانشجويان برای تامين هزينه های تحصيلی، هزينه دريافت می گردد. لذا داوطلب موظف به پرداخت شهريه و رعايت تعهدات مالی می باشد.
  • درصورتی كه ظرفيت رشته ای پس از اعلام نتايج كمتر از 50 درصد ظرفيت اعلام شده باشد، اختيار تشكيل كلاس و دوره به عهده دانشگاه برگزار كننده می باشد.
  • داوطلبان دقت نمايند در صورتی كه خواهان تحصيل در دوره شهريه پرداز دانشگاه ها می باشند، باید در آزمون ورودی رشته مورد نظر شركت كرده و نمره قبولی را كسب نمايند. (تغيير رشته امكان پذير نمی باشد).
  • داوطلبان متقاضی ادامه تحصيل در پرديس و يا دوره شهريه پرداز دانشگاه های علوم پزشكی، باید هنگام انتخاب محل تحصيل، نام رشته محل اين دانشگاه ها را انتخاب نمايند.
برای آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام سایر دانشگاه ها می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در یافت نمایید.

زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان باید فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند. زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 طی اطلاعیه ای از طریق سایت سنجش پزشکی اعلام خواهد شد. تا به امروز اطلاعیه ای در رابطه با زمان انتخاب رشته منتشر نگردیده است. به محض انتشار این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 به صورت اینترنتی و به روش زیر صورت خواهد گرفت:

  • ورود به سامانه اينترنتی مركز سنجش آموزش پزشكی با كد رهگيری
  • به ترتيب از شماره 1 اولين دانشگاه مورد نظر را وارد نموده و سپس شماره 2 و الی آخر را تكميل نمايد.
  • تا زمانی كه كليه اولويت های مورد نظر وارد نشده، از فشردن گزينه ثبت نهايی خودداری شود لذا پس از تكميل مراحل ثبت اولويت های انتخابی، گزينه ثبت نهايی زده شود.
  • پس از پايان كليه مراحل و فشردن گزينه ثبت نهايی، فرم مربوطه پرينت گرفته شده و جهت مراحل بعدی نگهداری شود.
در صورت بروز هر گونه مشکل برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید با کارشناسان برتر مجموعه بدون تعیین وقت قبلی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مطالب تکمیلی برای مطالعه

سوالات متداول داوطلبان

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 چه تاریخی است؟

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 ، از تاریخ 29 بهمن ماه آغاز شده و تا تاریخ 10 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از طریق چه سایتی است؟

ثبت نام برای این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir انجام می پذیرد.

شرایط ثبت نام کنکور وزارت بهداشت ۱۴۰۰ چیست؟

شرایط و ضوابط ثبت نام داوطلبان در این مقاله ارائه داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403