زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کنکور یکی از مهم ترین آزمون هایی است که هر ساله در سطح کشور برگزار می شود و داوطلبان زیادی دارد. با توجه به اینکه هر ساله حرف هایی راجع به حذف کنکور شنیده می شود، اما تاکنون عملی نشده است. بنابراین داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل دارند باید از زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 اطلاع کافی داشته باشند. شما می توانید برای آگاهی از شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99 همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید و پاسخ تمام سوالات خود را بدون هیچ هزینه ای پیدا کنید. مشاوره تحصیلی کنکور مشاور گروپ، بهترین راه برای دریافت اطلاعات کامل در این زمینه می باشد.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

طبق انتظارات زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 از روز چهارشنبه مورخ 98/11/16 (شانزدهم بهمن ماه‌ 1398) منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان  سنجش به نشاني: www.sanjesh.org  آغاز و تا روز پنجشنبه مورخ 98/11/24 (بيست و چهارم بهمن ماه‌ 1398)  به طول می انجامد. با توجه به تقاضای بالای ثبت نام کنکور، مشاور گروپ به داوطلبان پیشنهاد می دهد که ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. توجه به این موارد جزئی در ثبت نام باعث می شود تحت هیچ شرایطی از شرکت در آزمون سراسری 99 باز نمانید.

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری 99 و همچنین اطلاع از تاریخ انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور 99، همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

moshavergroup

زمان برگزاری کنکور سراسری 99

9 تاریخ برگزاری کنکور سراسری 99 در روزهای 12 و 13 تیرماه اعلام شده است.

در صورت هرگونه تغییر در زمان برگزاری کنکور سراسری 98، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

کنکور سراسری 98

نحوه برگزاری کنکور سراسری 99

با توجه به اینکه کنکور سراسری سال 99 براساس تغییراتی خواهد بود که در کتاب های درسی اعمال شده است، این سوال ایجاد می شود که تکلیف افرادی که با نظام آموزشی قبلی تحصیل کرده اند چه می شود؟! طبق روندی که در کنکور سال 80 اتفاق افتاد، امسال نیز سوالات کنکور به دو صورت خواهد بود. از این رو افرادی که با نظام آموزشی قدیم تحصیل کرده اند، این فرصت را دارند تا طبق کتب درسی خود در کنکور امسال شرکت کنند.

به طور کلی می توان گفت تمام داوطلبان به طور همزمان در یک آزمون شرکت می کنند، اما سوالات آنها متفاوت خواهد بود. داوطلبان باید بدانند که تمام سوالات متفاوت نخواهد بود؛ بلکه در قسمت های مشابه سوالات یکسان بوده و در قسمت های غیرمشابه سوالات دیگری مطرح می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، با شماره گیری 9099071613 با کارشناسان مشاور گروپ تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی