آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98 : به گزارش مشاور گروپ ، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ از روز جمعه ۱۶ آذر ماه سال ۹۷ آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه ۲۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی نیز با توجه به ادغام و برگزاری یکپارچه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد، از ۱۶ آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز خواهد شد.

لازم است داوطلبان با اطلاع از شرایط شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ و با توجه به ضوابط و اطلاعات اعلام شده در دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ نسبت به ثبت نام در موعد مقرر اقدام کنند.

زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  » زمان کنکور ارشد ۹۸ نیز همانند زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۷-۹۸ در اردیبهشت ماه خواهد بود. تاریخ کنکور ارشد ۹۸ روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت سال آتی اعلام شده است. درخصوص زمان و ساعت دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های مختلف امتحانی نیز پیش از آزمون و در کارت ورود به جلسه داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  در سال ۹۷، سازمان سنجش، برای کسانی که در زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ در آذرماه نسبت به ثبت نام اقدام نکرده بودند، فرصت مجددی در اسفندماه در نظر گرفت. در این بازه زمانی، داوطلبان کنکور ارشد ۹۸ که از ثبت نام جامانده بودند فرصت داشتند در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ ثبت نام کنند و کسانی که پیش از این ثبت نام کرده بودند، می‌توانستند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام نمایند. تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۷، از ۳۰ بهمن ماه تا سوم اسفند سال ۱۳۹۶ بود.

احتمال تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ وجود دارد.

به داوطلبان عزیز شدیداً توصیه می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار کنکور ارشد ۹۷ به عضویت کانال تخصصی کارشناسی ارشد مشاور گروپ … کلیک کنید…

images

به گزارش مشاور گروپ ، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ از ۱۶ آذر ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۵ آذر ادامه خواهد داشت. احتمال تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ وجود دارد.

همچنین، در سال ۱۳۹۷، داوطلبان جامانده از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ می تواستند از ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ماه سال نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگردیده‌ بودند، ترتیبی اتخاذ گردید که در بازه زمانی فوق (۹۶/۱۱/۳۰ لغایت ۹۶/۱۲/۰۳) این دسته از متقاضیان نیز بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کنکور ارشد سازمان سنجش و ارشد آزاد 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  » از سال 96 به بعد هر سال، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد بصورت ادغام شده و یک جا در اردیبهشت ماه برگزار می شود. در نتیجه شما با شرکت در کنکور ارشد سازمان سنجش فرصت انتخاب رشته در هر دو دسته از دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد را خواهید داشت. البته انتخاب رشته جداگانه و با هزینه های خود انجام می شود.

کنکور کارشناسی ارشد، برای رشته های ارشد ناپیوسته برگزار می شود. فرق پیوسته و ناپیوسته بودن مقطع کارشناسی ارشد، عدم پذیرش از دیپلم می باشد.

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  برای شرکت در کنکور ارشد نیز مشابه کنکور سراسری، باید از طریق سایت سنجش با پرداخت هزینه مربوط به تهیه کارت اعتباری ثبت نام، و ارائه فایل ها و اطلاعات لازم بصورت کامل و دقیق ثبت نام انجام شود. پس از چند ماه در زمان کوتاهی قبل از تاریخ آزمون، کارت شرکت در آزمون ارشد باید از سایت اینترنتی دریافت گردد. حدود یک ماه بعد نتایج اولیه اعلام شده و نوبت انتخاب رشته ها فرا می رسد. در نهایت کمی قبل از شروع سال تحصیلی، نتایج نهایی اعلام می شود.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  شرط اصلی ثبت نام کنکور ارشد داشتن مدرک کارشناسی لیسانس، کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای و عدم قبولی در دوره های روزانه کارشناسی ارشد یا دکتری سال قبل است. و یا دانشجو مشغول به تحصیل در سال آخر دوره کارشناسی یا دوره های ارشد یا دکتری غیر روزانه باشد.

همینطور برخی از دانشگاه ها برای پذیرش دانشجوی ارشد، شرایط خاصی مانند محدودیت سنی، محدودیت در معدل، نیاز به مدرک زبان و مصاحبه دارند.

انتخاب رشته کنکور ارشد 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه های سراسری، در دو مرحله انجام می شود. یکی زمان ثبت نام شرکت در کنکور که شما رشته امتحانی خود را انتخاب می کنید. و دیگری که انتخاب رشته محل های مورد علاقه شما خواهد بود پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد انجام می شود. زمان انتخاب رشته کنکور ارشد سراسری در خرداد ماه می باشد. معمولا انتخاب رشته و همینطور اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد پس از دانشگاه ها سراسری سازمان سنجش انجام می شود. برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید تا بعد از اعلام نتایج آزمون ارشد، منتظر باشید. انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در تیرماه و بصورت جداگانه در سایت دانشگاه آزاد با دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و با هزینه جداگانه انجام می شود.ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98   

نحوه ثبت نام کنکور ارشد 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  » ثبت نام شرکت در کنکور کارشناسی ارشد، بصورت اینترنتی انجام می شود. مدارک لازم برای ثبت نام کنکور فایل عکس پرسنلی داوطلب و اطلاعات شخصی و تحصیلی است. هزینه ثبت نام کنکور ارشد نیز برابر با 36 هزار تومان است (شرکت کنندگان در کنکور می توانند حداکثر در دو رشته درخواست شرکت در آزمون بدهند که هزینه ثبت نام آزمون ارشد دو برابر خواهد بود). همچنین برای اعلام تمایل انتخاب واحد های پیام نور و غیر انتفاعی 11 هزار تومان به این هزینه اضافه می شود. 500 تومان نیز هزینه تمایل به دریافت پیامک از سازمان سنجش می باشد.

جهت ثبت نام و تخمین رتبه ارشد، و انتخاب رشته کنکور ارشد می توانید با شماره زیر (از خط ثابت بدون پیش شماره) با کارشناسان تحصیلی

مشاور گروپ

تماس بگیرید.

مشاور گروپ

کنکور ارشد 97 یا کنکور ارشد 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  » هنگام اطلاع رسانی اخبار آزمون های ورودی دانشگاه ها، مشاهده می شود که بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ازمون کارشناسی ارشد، اطلاعات آزمون سال قبل را به جای آزمون امسال تصور می کنند. برای مثال در حالیکه شرکت کنندگان در کنکور ارشد 97 نتایج کنکور را با نام کنکور ارشد 97 در یافت می کنند برخی از داوطلبان کنکور ارشد سال بعد هنوز آن را کنکور 97 متصور هستند. در حالیکه این اشتباه از آنجا ناشی می شود که برای مثال ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال تحصیلی 97-98 (نیمه دوم 97 و سه ماه اول 98) در سال 96 انجام شد.ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98   

زمان ثبت نام کنکور ارشد 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 (سال تحصیلی 98-99)، در تاریخ 16 آذر ماه شروع می شود و تا 25 آذر ماه 97 ادامه خواهد داشت. تاریخ برگزاری آزمون ارشد 98-99 روز5 و 6 اردیبهشت ماه 98 می باشد و تاریخ اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز در اواخر خرداد ماه سال 98 خواهد بود. به احتمال زیاد امسال نیز در ابتدای اسفند ماه مهلت دوباره برای ثبت نام یا ویرایش در نظر گرفته خواهد شد.

جهت ثبت نام و تخمین رتبه ارشد، و انتخاب رشته کنکور ارشد می توانید با شماره زیر (از خط ثابت بدون پیش شماره) با کارشناسان تحصیلی مشاور گروپ  تماس بگیرید.

مشاور گروپ

منابع کنکور ارشد 98

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  » منابع سوالات کنکور کارشناسی ارشد در هر رشته، سر فصل های خاص آن رشته است. اما با توجه به گرایش های هر رشته در مجموعه کد ضریب های مختلف، هر کدام از سرفصل های درسی در آزمون ضرایب متفاوتی دارند. برای اطلاع دقیق تر از سرفصل دروس کنکور رشته های کارشناسی ارشد و ضرایب آنها مطالب منابع ارشد روانشناسی، منابع کنکور ارشد مدیریت، منابع کنکور ارشد MBA می تواند برای شما مفید باشد. همچنین برای استفاده از سوالات سال های گذشته آزمون ارشد جهت آمادگی آزمون، استفاده از سوالات آزمون ارشد 97 و … توصیه می شود.

برای اطلاع از برنامه دقیق کنکور ارشد 98، با عضویت در کانال خبر رسانی مشاور گروپ  جدیدترین اخبار تحصیلی و راهنمایی درباره آزمون ها و ثبت نام ها را دریافت کنید.

images

به نظر می‌رسد امسال نیز مطابق سال‌های گذشته جهت ثبت نام کنکور ارشد ۹۸، فرصت مجددی برای داوطلبان در نظر گرفته خواهد شد. با این حال به داوطلبان توصیه می‌شود در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ اقدام نمایند. کلیه اخبار و اطلاعات ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ از طریق کانال تلگرامی کارشناسی ارشد مشاور گروپ  اطلاع‌رسانی خواهد شد.

images


بنابراین به داوطلبان عزیز شدیداً توصیه می‌کنیم جهت دریافت لحظه‌ای اخبار به عضویت کانال مشاور گروپ درآیند …

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی