زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طبق دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401 در بازه زمانی 10 الی 20 اسفندماه 1401 می باشد. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در زمان بیان شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. داوطلبان توجه داشته باشند تمامی مراحل ثبت نام، برگزاری آزمون و اعلام نتایج نهایی ارشد فراگیر پیام نور از طریق سازمان سنجش کشور می باشد. با ماه همراه باشید.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401

طبق اطلاعیه های منتشر شده از سایت سازمان سنجش، داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در کنکور ارشد فراگیر پیام نور را دارند، باید با تهیه مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام ارشد فراگیر، در بازه زمانی 10 الی 20 اسفندماه سال 1400 مراحل ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری (اینترنتی) انجام دهند.

مدارک ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

علاقمندان به تحصيل در دوره های فراگير در صورت داشتن شرايط لازم، می توانند به عنوان داوطلب مقطع كارشناسی ارشد ناپيوسته در یک كـد رشـته امتحانی ثبت نام و حداكثر در 40 كد رشته محل از دوره های كارشناسی ارشد ناپيوسته دانشگاه پيام نور متقاضی ادامه تحصيل دهند. مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی ارشد فراگیر پیام نور به شرح زیر است:

  •  تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی
  • عکس 4×3 با زمینه روشن و مربوط به سال جاری
  • دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.
  •  مدرک مشخص‌کننده نظام‌وظیفه (ویژه آقایان)
  • مدرک كارشناسی پيوسته و يا ناپيوسته رسمی و  مـورد تایيـد.

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از 510 لغایت 20 اسفند است. بر اساس دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401، در روز جمعه مورخ 1401/04/24 برگزار خواهد شد. لذا لازم است داوطلبان به منظور شرکت در آزمون، در زمان مقرر نسبت به تهیه و پرینت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد فراگیر اقدام نمایند.

راهنمای ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور

متقاضیان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه نموده و در صورت واجد شرايط بودن شخصاً به درگاه اطلاع ‌رسانی اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتباری ثبت ‌نام در آزمون به شرح ذيل، اقدام كنند و سپس مراحل بعدس را به انجام برسانند. مراحلی كه متقاضی بايد برای ثبت نام اقدام كند به شرح زیر است:

  • مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش برای تهيه كارت اعتباری ثبت ‌نام (سريال 12 رقمی) و دريافت دفترچه راهنمای ثبت‌ نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور.
  • تهيه فايل عكس اسكن شده.
  • آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز براي ثبت ‌نام ارشد فراگیر .
  • ثبت نام از طريق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور در زمان مقرر ( 10 الی 20 اسفندماه 1400)
  •  با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت ‌نام به صورت اينترنتی انجام می ‌‌شود، متقاضیان لازم است به وسيله كارت ‌های عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع‌ رسانی مذكور و پرداخت مبلغ 1/320/000 ريال به عنوان وجه ثبت ‌نام شركت در آزمون اقدام نمايند.

آخرین مهلت ثبت نام کنکور ارشد فراگیر پیام نور

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در بازه زمانی 510 تا 20 اسفند 1401 می باشد. با توجه به اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش کشور، داوطلبانی که در بازه زمانی بیان شده موفق به ثبت نام نشده اند می توانند تا تاریخ 20 اسفند 1400، با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون ارشد فراگیر

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در مقالع بالا بیان شد. داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون بایستی از تاریخ 1401/04/21 تا 1401/04/23 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدام نمایند. ازمون ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه مورخ  1401/04/24 برگزار خواهد شد.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر در روز آزمون الزامی می باشد.

نحوه ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می ‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

تاریخ اعلام نتایج نهایی فراگير ارشد پيام نور ۱۴۰۱ (نوبت بيست و دوم)

طبق دفترچه ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور ، نتايج نهایی آزمون نوبت بيست و يكم، در نيمه اول شهریور 1401 از طريـق درگاه اطـلاع رسـانی سـازمان سـنجش آمـوزش كشـور بـه نشـانی: sanjesh.org به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

زمان دقیق اعلام نتایج نهایی ارشد فراگیر پیام نور از طریق سایت سنجش منتشر خواهد شد. به محض انتشار اطلاعیه از پایگاه سنجش این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نکات و توصیه های مهم ثبت نام ارشد فراگیر

  • زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 10 الی 20 اسفند 1401 می باشد.
  • انتقال، تغيير رشته و گرايش در مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه ممنوع است.
  • با توجه به تاثير 20 درصدی معدل دوره‌ كارشناسی، توصيه می ‌گردد كه متقاضیان، معدل دوره كارشناسی خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام فراگیر با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسی تراز شده و ميانگين وزنی آنها تاثير بيست درصدی در نمره كل متقاضیان خواهد داشت.
  • تعداد واحد هایی كه دانشجو می تواند در هر نيمسال تحصيلی (به جز آخرين نيمسال تحصيلی) انتخاب كند با توجه به ميانگين نمرات قبلی دانشـجو حداقل 6 و حداكثر 14 واحد درسی می باشد.
  • هيچگونه مزايا از قبيل كمک هزينه تحصيلی، بيمه، خوابگاه و…. به دانشجو تعلق نمی گيرد.
  • طول دوره تحصيلی كارشناسی ارشد 3 سال است.
  • نمره قبولی در هر درس كه آزمون آن به صورت متمركز برگزار می شود، حداقل 12 از 20 است و برای دريافت مدرک تحصيلی كارشناسی ارشد حداقل ميانگين مورد نياز 14 از 20 می باشد.
  • آموزش در دوره های فراگير دانشگاه پيام نور، از طريق مراكز و واحد های اين دانشگاه انجام می شود.

در صورت‌ لزوم‌، داوطلبان علاوه بر سيستم پاسخگویی اينترنتی (غيرحضوری) سازمان ، می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب با  شماره تلفن 9099071613 بدون اضافه کردن صفر و هرگونه کد دیگری با کارشناسان مجرب ثبت نام آزمون های ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور تماس‌ حاصل‌ نمايند.

سوالات متداول متقاضیان کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تا چه تاریخی می باشد؟

ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور از تاریخ 10 اسفندماه 1400 آغاز شده و تا تاریخ 20 اسفند ادامه دارد.

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور از طریق چه سایتی می باشد؟

داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در کنکور ارشد فراگیر باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

آزمون ارشد فراگیر پیام نور 1401 چه زمانی برگزار می شود؟

کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1401، در روز جمعه مورخ 1401/04/24 برگزار خواهد شد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403