زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت فراگیر نیز دانشجو می پذیرد. متقاضیان باید طی یک نیمسال تحصیلی به عنوان دانش پذیر منابع درسی معرفی شده از سوی دانشگاه آزاد را تهیه و مطالعه کنند. بعد از شرکت در آزمون نهایی نیمسال دانش پذیری و کسب نمره قبولی، به دانشجو تغییر وضعیت می دهند. در این مقاله سعی داریم به زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و موضوعات پیرامون آن مانند زمان انتشار دفترچه، نحوه ثبت نام و زمان ویرایش اطلاعات بپردازیم.


زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

طبق دفترچه راهنمای پذیرش دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اواخر سال و در روزهای ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه اعلام شده بود. بنابراین احتمال می رود زمان ثبت نام آزمون ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، اسفند ماه سال ۱۴۰۱ باشد. به محض انتشار دفترچه، اطلاعات تاریخ ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را در این مقاله به روز رسانی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیلات تکمیلی فراگیر دانشگاه آزاد با ما در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

۹۰۹-۹۰۷-۱۶۱۳

جدول زمان ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1401

زمان انتشار دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با فرا رسیدن تاریخ ثبت نام انتشار می یابد. زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد هنوز مشخص نیست و بلافاصله بعد از اعلام  از سوی سایت رسمی سازمان سنجش این مقاله را به روز رسانی خواهیم کرد.

برای دانلود دفترچه راهنمای سال ۱۴۰۱ به لینک زیر مراجعه کنید.

دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ هنوز منتشر نشده


زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

سازمان سنجش برای آن دسته از متقاضانی که فرصت نام نویسی در نوبت اول را از دست داده اند و خواستار شرکت در دوره فراگیر کارشناسی ارشد ناپیوسته هستند، زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را تمدید می کند. سال گذشته طبق اطلاعیه سازمان سنجش در بازه زمانی ۱۴ الی ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ داوطلبان به این سامانه مراجعه و نام نویسی کردند. به همین جهت پیش بینی می کنیم که نیمه فروردین ۱۴۰۲ زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد باشد. زمان دقیق مهلت ثبت نام در همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

اگر به هنگام ورود اطلاعاتی مانند نام دانشگاه و سال ورود به مقطع کارشناسی یا معدل و … دچار خطا شدید نگران نباشید. سازمان سنجش در سه نوبت امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام را به شما می دهد. نوبت اول در زمان ثبت نام یعنی اسفند ماه، نوبت دوم در زمان تمدید مهلت ثبت نام یعنی فروردین ماه و نوبت پایانی زمان دریافت کارت ورود به جلسه در تیر ماه. در این بازه های زمانی اطلاعات ثبت نامی متقاضیان بر روی پایگاه اطلاع رسانی رسمی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org جهت مشاهده و ویرایش قرار می گیرد.

برای ویرایش و اصلاح اطلاعاتی که بر روی کارت ورود به جلسه قرار می گیرند (مانند عکس پرسنلی سال تولد و …) ضروری است با در دست داشتن مدارک لازم به باجه های رفق نواقص که از طرف سازمان سنجش معرفی می شوند مراجعه و اصلاحات را انجام دهید. با انتشار دفترچه آزمون ۱۴۰۲ زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را در این مقاله به روز رسانی خواهیم کرد.

نکته مهم: اگر در زمان ثبت نام  اطلاعات خود را صحیح وارد نکرده باشید و در تاریخ های اعلام شده نیز به ویرایش اطلاعات نپردازید، سازمان سنجش از پذیرش داوطلب امتناع کرده و بدین ترتیب پذیرش متقاضی لغو می گردد.


سوالات متداول

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد چه تاریخیه؟

سال 1401 ثبت نام در اسفند ماه انجام شد بنابراین احتمال داره مجددا اسفند ماه تاریخ و زمان ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد باشه. هر وقت که سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام رو اعلام کنه ما این مقاله رو به روز رسانی می کنیم و اطلاعات لازم رو در اختیارتون می گذاریم.

زمان ویرایش اطلاعات کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مشخصه؟

اطلاعات ثبت نام تون رو در سه نوبت می تونین ویرایش کنین. زمان ثبت نام که اسفند ماهه، زمان مهلت تمدید ثبت نام که فروردین ماهه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه در تیر ماه. برای اینکه بدونین چه اطلاعاتی به صورت اینترنتی قابل ویرایش هست حتما مقاله رو مطالعه کنین.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مبینا

    سلام آیا برای ۱۴۰۲ _۱۴۰۳آزمون فراگیر آزاد برای مقطع ارشد هست؟

    پاسخ
  2. صادق

    من ارشد 1402 که آذر ثبت نامش بود رو انجام ندادم.
    الان میتونم دانشگاه آزاد ثبت نام کنم با وجود روش فراگیر؟
    تفاوتی با ورودی عادی نداره؟
    باید چی کار کنم؟

    پاسخ
  3. موسوي سيدهنازي

    سلام ميخواستم بدونم ثبت نام براي اولين بار در ١٤ فروردين ١٤٠٢ امكان داره يا بايد ١٤٠١ ثبت نام ميكرديم. فقط اونايي كه ١٤٠١ ثبت نام كردن ميتونن در آزمون ارشد شركت كنن؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی