زمان ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲

زمان ثبت نام تیزهوشان Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله مشاور گروپ را به زمان ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اختصاص داده ایم تا آن دسته از دانش آموزان پایه ششم و پایه نهم که قصد ورود به مدارس استعداد درخشان در سراسر کشور را دارند، در این بازه زمانی مقرر شده برای نام نویسی به سایت my medu.ir مراجعه نمایند. برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و همچنین امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید سمپاد یا همان تیزهوشان ، مرکزی است که مدیریت و نظارت بر امور تحصیلی دانش آموزان با بهره هوشی بالا و با استعداد نظارت مستقیم دارد. آزمون تیزهوشان هوش ، دانش علوم و ریاضیات دانش آموزان را مورد بررسی قرار داده و از این طریق اقدام به شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد سراسر کشور می نماید.

زمان ثبت نام تیزهوشان 1402

احتمال می دهیم زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 همانند سال گذشته از نیمه دوم فروردین آغاز شود و دانش آموزانی که خواهان ورود به مدارس تیزهوشان هستند می بایست در زمان های اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان my.medu.ir مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

توجه داشته باشید که زمان دقیق نام نویسی با انتشار دفترچه تیزهوشان مشخص و به اطلاع عموم داوطلبان خواهد رسید.

شما می توانید جهت تکمیل فرآیند ثبت نام مدارس تیز هوشان با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ و از طریق شماره زیر تماس بگیرید …

9099071613

ساعت پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب همه روزه حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام تیزهوشان برای داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ تا روز جمعه ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می شود. مدت زمان ثبت نام ۱۰ روز می باشد و تا اطلاع ثانوی، قابل تمدید نخواهد بود.

تاریخ ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲
آغاز زمان ثبت نام آزمون تیز هوشان پایان مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان
1402/1/15 1402/1/25

توجه داشته باشید که ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم و نهم فقط از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir  انجام می شود و به هیچ عنوان ثبت نام حضوری نمی باشد و توصیه اکید می شود حتما با راهنمایی های فردی کارشناس و زبده ثبت نام خود را انجام دهید.

مهلت ثبت نام تیزهوشان

مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ روز جمعه بیست و پنج فروردین تعیین شده است. برای جلوگیری از بروز هر گونه اضطراب پیشنهاد می کنیم پیش از پایان یافتن مهلت و زمان ثبت نام تیزهوشان، مراحل نام نویسی خود را در سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان my.medu.ir انجام دهید.

مراحل ثبت نام در آزمون تیزهوشان را در ادامه می بینید. نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان در سایت my.medu.ir شامل 6 مرحله است که شامل مراحل زیر است :

ورود به my medu ir

انتخاب نقش دانش آموز

وارد کردن شماره کارت ملی به عنوان نام کاربری و شش رقم سریال شناسنامه دانش آموز به عنوان رمز عبور

وارد کردن مشخصات و اطلاعات دانش آموز متقاضی شرکت در آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان

انتخاب مدرسه تیزهوشان و اولویت بندی

آپلود عکس داوطلب (مهم)

پرداخت هزینه به مبلغ 70 هزار تومان

تایید نهایی و دریافت رسید (این مرحله یسیار مهم است چرا که اگر رسید نهایی را دریافت نکرده باشید ثبت نام شما قطعی نشده است)

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان

زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد زیرا بسته به استقبال دانش آموزان پایه ششمم و نهم که متقاضی شرکت در این آزمون هستند امکان تمدید زمان نام نویسی وجود خواهد داشت. آخرین مهلت ثبت نام تیزهوشان در سامانه مای مدیو اعلام گردیده و متعاقبا در این مقاله به روز رسانی می شود.

با فراهم شدن امکان تمدید زمان تیزهوشان ، داوطلبانی که به هردلیل موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در این بازه زمان مجدد، فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان Moshavergroup.com

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

پیش بینی می شود زمان برگزاری آزمون تیزهوشان همچون سال گذشته در اوایل تیر ماه باشد که بصورت هماهنگ کشوری برگزار می شود و دانش آموزان باید 7 روز قبل از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و با مراجعه به سایت my.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نمایید.
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان معمولا 5 تا 6 هفته بعد از برگزاری آزمون خواهد بود و دانش آموزان می توانند از طریق سایت مدارس تیزهوشان از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.


ما در این مقاله مشاور گروپ به بررسی مهم ترین زمان های آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان از جمله زمان ثبت نام تیزهوشان، تاریخ دقیق آغاز و پایان زمان تیزهوشان و همچنین تمدید مهلت نام نویسی پرداختیم و و امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد که به راحتی برای ثبت نام در زمان مقرر در سامانه my medu ir اقدام نمایید.

اگر سوالی در این رابطه ذهن شما را به خود مشغول کرده و پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با کارشناسان دپارتمان تیزهوشان مجموعه مشاور گروپ از طریق شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با استفاده از قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ می توانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

همه روزه از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️زمان ثبت نام تیزهوشان 1402 چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️برای اطلاع از تاریخ دقیق زمان ثبت نام تیزهوشان، پذیرش و نام نویسی اینترنتی مدارس استعداد درخشان به متن همین مقاله مشاور گروپ مراجعه فرمایید. اما به صورت کلی زمان اسم نویسی نیمه فروردین ماه می باشد.

✔️امکان تمدید زمان ثبت نام تیزهوشان وجود دارد؟

✔️بسته به میزان استقبال دانش آموزان ششمی و نهمی که خواستار شرکت در این آزمون هستند احتمال تمدید مهلت نام نویسی وجود خواهد داشت. اطلاعات بیشتر را در متن مقاله جستجو کنید.

✔️زمان آزمون مدارس تیزهوشان چه تاریخی است؟

✔️زمان برگزاری تیز هوشان 1 و 2 تیر اعلام شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403