زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

زمان ثبت نام مدارس اموزش از راه دور

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور برای محصلانی که علاقه مند به ادامه تحصیل می باشند مهم است.با اطلاع از زمان ثبت نام مدارس غیر حضوری به موقع ثبت نام انجام دهید و از این موقعیت مناسب استفاده کنید. مشاور گروپ در این مقاله زمتم ثبت نام مدارس بزرگسالان را بیان کرده است با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

مدارس آموزش از راه دور یک نوع از ده ها انواع مدرسه ای است که وزارت آموزش و پرورش ایران برای آن تعداد از دانش آموزانی که از تحصیل جامانده اند و سن آنها بالای 18 سال است دایر کرده است. بزرگسالانی که دوست دارند ادامه تحصیل بدهند و دانش آموزانی که به دلایل مختلف ترک از تحصیل کرده اند نیز می توانند در مدارس غیر حضوری ثبت نام کنند و به صورت مجازی ادامه تحصیل بدهند. اگر میخواهید ثبت نام مدارس غیر حضوری را انجام دهید باید از زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور مطلع باشید تا بتوانید ثبت نام کنید. در ادامه مطلب ما زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور را آورده ایم.

لازم به ذکر است که تنها برخی از داوطلبان می توانند در ثبت نام مدرسه بزرگسالان و شبانه شرکت نمایند. به عنوان مثال افرادی که در یک پایه، دوبار مردود شده اند امکان ادامه تحصیل را نخواهند داشت.

زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور 1401 – 1402

زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور به صورت دقیق اعلام نشده است. معمولا هر ساله دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس آموزش از راه دور که قصد ادامه تحصیل در مدارس بزرگسالان را دارند اوایل مهر ماه باید مدارک مورد نظر را تکمیل نمایند و با دیدن لیست مدارس غیر حضوری در سایت آموزش و پرورش  به آدرس dei.medu.ir به نزدیک ترین مدرسه محل زندگی رجوع کنند و ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام دهند. به محض اینکه تاریخ دقیق ثبت نام مدارس بزرگسالان اعلام شد این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام مدارس غیر حضوری

مهلت ثبت نام مدارس آموزش از راه دور 1401 – 1402

همانطور که گفتیم زمان ثبت نام مدارس غیر حضوری مهر ماه می باشد و مهلت ثبت نام مدرسه بزرگسالان و شبانه به گونه ای است که دانش آموزان تقریبا تا پایان مهرماه می توانند نسبت به انجام آن اقدام نمایند و با تکمیل مدارک مورد نیاز در مدرسه نزدیک محل سکونت ثبت نام حضوری را انجام دهند.

تمدید مهلت ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

 آموزش و پرورش در نظر دارد تا تمهیداتی را برای کلیه جویندگان علم داشته باشد که از تحصیل علم جا نمانند. افرادی که از زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور اطلاع نداشتند و یا مدارکشان تکمیل نشده و یا به هر دلیل دیگری مهلت ثبت نام مدارس بزرگسالان تمدید می شود. به طور معمول مهلت ثبت نام مدارس آموزش از راه دور تا آبان ماه تمدید می شود. با این حال با اعلام ررسمی آموزش و پرورش در مورد تمدید مهلت ثبت نام مدارس اموزش از راه دور این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام مدارس اموزش از راه دور

نحوه ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

نحوه ثبت نام مدارس آموزش از راه دور به این  صوت است که باید به سایت آموزش از راه دور آموزش و پرورش به آدرس (dei.medu.ir) مراجعه کنید. در بالای صفحه لیست مدارس آموزش از راه دور را دانلود کنید و طبق آن لیست، نزدیک ترین مدرسه را به محل زندگی انتخاب کنید. مدارک مورد نیاز را که در پایین ذکر شده است را تکمیل کنید و در زمان تعیین شده به مدرسه مورد نظر رفته و ثبت نام در مدارس غیر حضوری را انجام دهید.

از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدارس بزرگسالان که هر ساله از سوی آموزش و پرورش اعلام می شود موارد زیر است:

  1. اصل و کپی شناسنامه
  2. اصل و کپی کارت ملی
  3. عکس ۳*۴ شش عدد
  4. کل مدارک و اطلاعات سال های گذشته تحصیلی
  5. گواهی سال آخر دوره تحصیلی
  6. کارنامه سالهای قبل از اول تا سوم راهنمایی

در این مقاله در رابطه با زمان ثبتانم مدارس از راه دور و مهلت ثبت نام توضیح دادیم در صورت داشتن سوال و اطلاع از زمان دقیق ثبت نام با مشاوران ما  9099071613 تماس بگیرید.

❓ ثبت نام مدارس آموزش از راه دور چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ ثبت نام مدارس بزرگسالان معمولان مهر ماه شروع می شود.

❓مهلت ثبت نام مدارس غیر حضوری تا چه تاریخی می باشد؟

✔️ مهلت ثبت نام مدارس غیر حضوری را در متن مقاله گفته ایم.

❓آیا مهلت ثبت نام مدارس بزرگسالان تمدید می شود؟

✔️ امکام دارد که مهلت ثبت نام مدارس اموزش از راه دور تمدید شود جزییات بیشتر را در متن بخوانید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام مدارس آموزش از راه دور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403