زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 1402

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 : کارشناسی ارشد 99,کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد,کارنامه کارشناسی ارشد,ثبت نام ارشد 99,ثبت نام ارشد,کارشناسی ارشد 99,کارشناسی ارشد,سهمیه 25 درصدی,سهمیه 5 درصدی,سهمیه رزمندگان,سهمیه ایثارگران,آمار نهایی تعداد داوطلبان کنکور ارشد 99 در آخرین مهلت ثبت نام,آمار نهایی تعداد داوطلبان کنکور ارشد 99

1535198591

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 :  با اینکه سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹​ رو طی اطلاعیه هایی به متقاضیا اطلاع رسانی می کنه ، با داوطلبایی مواجهیم که به خاطر بی اطلاعی از زمان دقیق ثبت نام ، موفق نمیشن تو مهلت اولیه و یا حتی بازه تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 99 ، وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن .

به همین خاطر سازمان سنجش واسه رفاه حال این داوطلبا ، فرصت جدیدی به عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ رو در اختیارشون قرار میده تا متقاضیای ورود به دانشگاه های سراسری روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، پردیس خودگردان و همچنین دانشگاه آزاد ، بتونن تو این مهلت وارد سایت بشن و بعد از دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ ، وارد فرم اینترنتی ثبت نام آزمون ارشد 99 بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن .

آخرین مهلت ثبت نام ارشد 99 ؛ پنجشنبه 28 آذر 98 می باشد …

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 :  داوطلبا می تونن دفترچه ثبت نام کنکور ارشد رو از سایت دانلود و بررسی و به محض فعال شدن لینک ثبت نام وارد سایت سنجش بشن و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ و خرید سریال اعتباری ، فرم اینترنتی ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد 99 رو تکمیل کنن . متقاضیایی که ثبت نام کنکور ارشد رو تو زمان اولیه و یا بازه تمدید انجام دادن و نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 دارن ، هم می تونن همزمان با داوطلبای ثبت نام شده تو این بازه ، مجدد وارد سایت سنجش بشن و اطلاعاتشون رو تصحیح و ویرایش کنن

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبایی که بعد از ثبت نام کنکور ارشد متوجه میشن که بعضی از اطلاعاتشون رو به اشتباه ثبت کردن ، می تونن با توجه به بازه ثبت نامیشون تو یکی از چهار فرصت زیر وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و ویرایش ثبت نام کنکور ارشد 99 رو انجام بدن .

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ :

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 : ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از تاریخ 16 تا 25 آذر انجام میشه و متقاضیا می تونن بعد از دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ، وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن . تو این بین ، داوطلبایی هستن که به خاطر نا آگاهی یا بی دقتی اطلاعاتشون به اشتباه ثبت میشه و بعد از دریافت پرینت ثبت نام متوجه میشن که بخشی از اطلاعات فردی یا تحصیلیشون رو به اشتباه وارد کردن ، این داوطلبا می تونن بدون هیچ مشکلی مجدد وارد سایت بشن و ویرایش ثبت نام آزمون ارشد 99 رو انجام بدن .

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ :

بعد از تموم شدن بازه زمانی اولیه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ ، معمولا سازمان سنجش مهلت ثبت نام رو تمدید می کنه و فرصت چند روزه ای رو که معمولا 2 الی 3 روز هستش رو در اختیار متقاضیای کارشناسی ارشد قرار میده تا داوطلبایی که از ثبت نام تو بازه اولیه جا موندن ، بتونن تو فرصت تمدید ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ وارد سایت بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن . تو این تایم امکان ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد 99 هم واسه داوطلبا مهیاست و متقاضیا می تونن از طریق لینک مشخص شده وارد سایت سنجش بشن و ایرادات فرم ثبت نامشون رو برطرف کنن .

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ :

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 : چند سالیه که سازمان سنجش علاوه بر فرصت اولیه و تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، تو اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه ، زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 رو در اختیار داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد قرار میده تا متقاضیا بتونن تو این آخرین فرصت ، فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن . همچنین تو این بازه هم ، امکان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ واسه متقاضیایی که بخشی از اطلاعاتشون رو به اشتباه وارد کردن هم فراهم میشه و داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد لینک ویرایش اطلاعات ارشد بشن و اطلاعاتشون رو تغییر بدن .

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ ?

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 : تقریبا چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 ، داوطلبایی که تو کنکور ارشد سراسری و آزاد ثبت نام می کنن ، می تونن وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۹ رو دریافت کنن . سازمان سنجش به صورت محدود امکان تغییر و اصلاح بعضی از اطلاعات ثبت نامی داوطلبا رو تو این بازه فراهم کرده و متقاضیا می تونن مواردی مثل معدل ، تاریخ ، رشته و محل فارغ التحصیلی ( که این اطلاعات رو هم می تونن تو زمان انتخاب رشته کنکور کارشناس ارشد ۹۹ ، تصحیح کنن ) رو تغییر بدن ، ولی اجازه تغییر و ویرایش همه اطلاعات بخصوص اطلاعات مربوط به رشته امتحانی و حوزه برگزاری آزمون رو ندارن و همچنین باید واسه تغییر بعضی از اطلاعاتشون ( زبان خارجی انتخابی داوطلب ، نوع معلولیت و عکس داوطلب ) به باجه های رفع نقص مراجعه کنن .

مشاوره انتخاب رشته ارشد 99

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 :   انتخاب رشته کارشناسی ارشد و تعیین گرایش برای ادامه ی تحصیل و همچنین تعیین محل تحصیل آینده، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

میتوان به دوره ی ارشد به چشم یک دوره ی تکمیلی برای دانشجویان لیسانس نگاه کرد که به آنها کمک میکند تا در یک زمینه از مسائلی که در دوره کارشناسی آموخته اند، به تخصص و دانش بیشتری دست یابند که، در صورت ادامه تحصیل در مقطع دکتری و یا حتی ورود به بازار کار با مدرک کارشناسی ارشد و یا به گفته عامه فوق لیسانس بسیار میتواند به آنها کمک کند.

به این دلیل رشته ای که برای ادامه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب میشود و همچنین دانشگاهی که برای تحصیل در این مقطع انتخاب میشود، بسیار مهم می باشد و بر روی آینده شغلی و تحصیلی دانشجو تاثیر بسیاری میگذارد.

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد و مشخص شدن رتبه کسب شده توسط داوطلب، بسیاری افراد نمیدانند که باید چه دانشگاه و یا چه گرایشی را برای ادامه ی تحصیل انتخاب کنند.

در بسیاری از موارد پیش آمده که فرد بدون توجه به شرایط و تنها با توجه به حرف دیگران دست به انتخاب رشته زده است در حالیکه می توانست با به روز کردن اطلاعات خود، موارد بهتری را انتخاب کند که حتی از وجود آنها اطلاعی نداشته است، اینجاست که اهمیت گرفتن مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مشخص میشود.

چرا حتما باید انتخاب رشته کنیم؟

بسیاری از داوطلبان پس از مشاهده نتیجه آزمون و عدم کسب رتبه ی مورد نظر خود از انتخاب رشته منصرف میشوند و تصمیم میگرند که یک سال دیگر برای کنکور درس بخوانند و یا حتی گاهی برخی افراد تصمیم میگرند که درس خواندن را رها کرده و جذب بازار کار شوند.

توصیه مشاوران ما به این دسته از داوطلبان این است که حتما و حتما انتخاب رشته کنید، شما با این کار چیزی را از دست نخواهید داد.

هر ساله تغییرات زیادی در ظرفیت های پذیرش دانشگاه ها رخ میدهد، تطبیق رتبه ی کنکور خود با رتبه اخرین قبولی های سال گذشته کار درستی نیست، زیرا برخی دانشگاه ها ظرفیت های خود را تغییر میدهند و حتی برخی از آنها گرایش ها و رشته های جدیدی را برای اولین بار پذیرش میکنند.

در این صورت ممکن است با در نظر گرفتن سنوات قبل و انصراف از انتخاب رشته، فرصت خود را برای قبولی، بسوزانید.

توصیه ما به شما بهره گیری از مشاوره تلفنی و یا حضوری انتخاب رشته کارشناسی ارشد و اطلاع از آخرین تغییرات و شانس های قبولی میباشد.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری

پس از مشاهده نتایج مرحله اول کنکور ارشد و انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد 99 ، داوطلبان می بایست با در زمان مشخص شده برای انتخاب رشته، با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته نمایند.

طبق روال سال های گذشته هر داوطلب میتواند ۱۰۰ رشته محل را در فرم انتخاب رشته ارشد وارد کند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که در این فرم باید به دوره ی مجاز برای انتخاب رشته و زیرگروه خود توجه ویژه داشته باشند که مبادا در آینده مشکلاتی ایجاد شود.

هر داوطلب میبایست با توجه به اولویت های خود، علایق، محل تحصیل، هزینه دوره و … کد رشته محل های مورد نظر خود را به ترتیب وارد لیست کند. اینجاست که اهمیت بهره گیری از یک مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مشخص میشود.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد

داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد دارند، بایست توجه داشته باشند که برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد میبایست کد علاقمندی آن را خریداری نمایند، سپس با مراجعه به سایت azmoon.iau.ac.ir و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 اقدام به انجام انتخاب رشته ارشد آزاد 99 نمایند.

لازم به ذکر است که حداکثر تعداد مجاز انتخاب ها برای دانشگاه های آزاد نیز ۱۰۰ کد رشته محل می باشد. برای اطلاع از مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 و صحیح ترین نحوه چینش انتخاب ها با مشاوران ما در تماس باشید.
مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 رشته های نیمه متمرکز و کدرشته های پذیرش با شرایط خاص

برخی رشته ها وجود دارند که تنها قبولی در آزمون سراسری برای پذیرش در آنها کافی نیست و دانشجویان باید پس از پذیرش در مرحله ی آزمون سراسری ارشد از صافی مرحله ی دوم یعنی مصاحبه ی حضوری، آزمون عملی و یا تست و معاینات پزشکی نیز بگذرند.


برنامه ریزی برای کنکور ارشد ۹۹

هر متقاضی بر اساس رشته انتخابی خود در آزمون ارشد، می بایست منابع کنکور ارشد همان رشته را تهیه کرده و برای مطالعه منابع با کارشناسان تحصیلی مشورت کند و به صورت هدفمند و با برنامه ریزی، برای مطالعه اقدام نماید.

توجه داشته باشید که برای هر کد ضریب، عناوین دروس امتحانی و ضرایب دروس ممکن است متفاوت باشد. توصیه می شود قبل از شروع مطالعه منابع، حتما در مورد ضرایب دروس اطلاعاتی کسب کنید و بر اساس اهمیت دروس، برنامه ریزی نمایید.

بعضی از رشته ها، مانند نقاشی، تصویرسازی، انیمیشن، معماری، طراحی صنعتی و … علاوه بر آزمون تئوری، آزمون عملی هم دارند. داوطلب می بایست بعد از اعلام نتایج اولیه و بعد از انجام فرایند انتخاب رشته، در صورت دارا بودن شرایط، در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش، برای آزمون عملی ثبت نام نمایند.

اگر می خواهید در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اطلاعات و راهنمایی های کامل تری دریافت کنید، می توانید، با مشاورین تحصیلی ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و اطلاعات جامع تر را از آن ها بخواهید.

آیا می توان در کنکور دو رشته کاملا متفاوت شرکت کرد؟ یکی به عنوان رشته اصلی و دیگری رشته شناور؟
رشته های شناور کدام رشته ها هستند؟
آیا می توان در کنکور ارشد رشته ای به جز رشته دوره کارشناسی شرکت کرد؟
هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ چقدر است؟

تأثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد چگونه است ؟


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403