زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پذیرش در رشته های امتحانی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در سال تحصیل 98، از دو طریق انجام می گیرد. طبق اطلاعیه ای که اخیرا منتشر شده است، پذیرش این مراکز در 30 رشته امتحانی بدون آزمون انجام می شود. بنابراین داوطلبانی که قصد ثبت نام در این رشته ها را دارند، پذیرش آن ها با توجه به سوابق تحصیلی و معدل آن ها انجام خواهد شد. اما در کنار رشته هایی که پذیرش در آن ها با توجه به سوابق تحصیلی می باشد، برخی رشته های دیگر نیز وجود دارند که پذیرش در آن از طریق آزمون می باشد. داوطلبان پس از انتخاب این رشته ها، ملزم به شرکت در آزمون مربوطه می باشند. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99 برای شما عزیزان آورده شده است تا داوطلبان بتوانند با یک برنامه ریزی عالی، خود را برای آزمون آماده کنند. اگر برای انجام برنامه ریزی نیاز به راهنمایی دارید، با مشاور گروپ تماس بگیرید.

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

با توجه به اینکه پذیرش در 9 رشته امتحانی کاردانی فنی حرفه ای 98 از طریق آزمون انجام می شود، داوطلبان می توانند با توجه به مشخصات این رشته های امتحانی، در زمان ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای و زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای آن ها را انتخاب نمایند. همیشه پیش از انتخاب این کد رشته های امتحانی اطلاعاتی راجع به منابع و ضرایب دروس آزمون هر یک از رشته ها و عناوین دیپلم، کد رایانه ای و همچنین دیپلم های مورد پذیرش مربوط به هر یک از کد رشته های امتحانی کسب کنید.

داوطلبان متقاضی شرکت در رشته های بدون آزمون و با آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 98، باید در زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای که  از تاریخ 19 خرداد لغایت 26 خرداد ماه می باشد، برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. لازم به ذکر است افرادی که یکی از این 9 کد رشته امتحانی کاردانی فنی حرفه ای 98 را انتخاب نموده اند، باید در تاریخ یازدهم مرداد ماه 98 در محل آزمون حضور پیدا کنند. این آزمون در روز جمعه برگزار می شود و داوطلبان ملزم هستند نیم ساعت قبل از آزمون در حوزه مربوطه حضور داشته باشند.

با توجه به اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98، همزمان با تاریخ ثبت نام انتشار پیدا می کند، داوطلبان می توانند هر یک از این رشته ها و عناوین دیپلم آن ها را از آن پیدا کنند. بنابراین این افراد با آگاهی از لیست رشته های با کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99 می توانند در زمان ثبت نام و انتخاب رشته، انتخاب خود را بهتر انجام دهند.

فراموش نکنید دانش آموزان یا فارغ التحصیلان شاخه تحصیلی نظری نیز اجازه ثبت نام در این آزمون را دارند. این داوطلبان باید شرایط و ضوابط ثبت نام را داشته باشند و همچنین دقت داشته باشند که فقط می توانند رشته های تحصیلی کاردانی ناپیوسته را انتخاب نمایند. معدل این افراد در مقایسه با داوطلبان فنی و حرفه ای و کاردانش در رشته های صرفا سوابق تحصیلی تراز می گردد.

با توجه به اینکه نحوه انتخاب رشته شما می تواند تاثیر بسزایی در قبولی شما در آزمون داشته باشد، همیشه سعی کنید این کار را با راهنمایی یک مشاور حرفه ای انجام دهید. مشاور گروپ یکی از بهترین مراکز مشاوره تحصیلی است که به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شما می باشد. این مرکز همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

4.1/5 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. یوسف

    امتحان کنکور فنی ساعت چند برگزار میشه

    پاسخ
  2. یوسف

    ساعت چند برگزار میشه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403