زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن ۱۴۰۰

زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله سعی دارد به‌ صورت کامل به مبحث زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن ۱۴۰۰ بپردازد. شما می‌توانید نکات مهم ثبت نام آزمون استخدام بنیاد مسکن 1400 را در این صفحه مشاهده کنید. در صورت وجود هرگونه سوال تنها کافی است با کارشناسان مشاور گروپ تماس گرفته و مشکل خود را رفع نمایید. با ما همراه باشید.

تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن

مشاور گروپ تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن را به اطلاع داوطلبان آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌رساند، به منظور ایجاد شرایط مناسب جهت حضور داوطلبان محترم در آزمون و بر اساس هماهنگی به عمل آمده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تعیین شده است و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن نیز از روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ بر روی پروفایل داوطلبان قابل دسترس خواهد بود.

لذا با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن ، داوطلبانی که متقاضی تغییر استان محل برگزاری آزمون می‌باشند، می‌توانند با مراجعه به پروفایل خود در روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰، نسبت به ویرایش استان محل برگزاری آزمون، اقدام نمایند.

اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن


زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن

زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن  روز جمعه 13 اسفند ماه 1400 اعلام شده بود، که در تاریخ 1400/12/07 اطلاعیه تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن منتشر شد. کارت شرکت در آزمون، از تاریخ سه شنبه   10 اسفند ماه 1400 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 13 اسفند ماه 1400 در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان ها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به  «شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام جهت روز آزمون» می باشد که در فرم ثبت نام درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط بنیاد مسکن، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تذکر: داوطلبان گرامی می توانند حوزه برگزاری آزمون خود را استانی غیر از استان محل سکونت خود انتخاب نمایند، به عنوان مثال ساکنین شهر کاشان، می توانند استان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان(که مرکز استان خودشان هست)کمتر می باشد.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا، مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، احتمال تغییر مجدد زمان برگزاری استخدامی بنیاد مسکن وجود خواهد داشت. در این صورت، موضوع به صورت اطلاعیه رسمی در سامانه منتشر خواهد شد.

راهنمای ثبت نام آزمون استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در این مقاله بیان شد. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بنیاد مسکن نیز از روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ بر روی پروفایل داوطلبان قابل دسترس خواهد بود. برای آگاهی از جزئیات بیشتر امتیازات و سهمیه های قانونی  ثبت نام و شرایط بومی برای داوطلبان، نحوه برگزاری آزمون استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

✔️آیا امکان تغییر مجدد زمان برگزاری استخدامی بنیاد مسکن وجود دارد؟

✔️با توجه به همه گیری ویروس کرونا، مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، احتمال تغییر مجدد زمان برگزاری استخدامی بنیاد مسکن وجود خواهد داشت. در این صورت، موضوع به صورت اطلاعیه رسمی در سامانه hrtc.ir و همین مقاله منتشر خواهد شد.

✔️آیا امکان استخدام بانوان در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وجود دارد؟

✔️بله – بنیاد مسکن انقلاب اسلامی(حساب 100 امام(ره)) به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، به کارگیری می‌نماید

✔️زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن 1400 چه موقع است؟

✔️زمان جدید برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تعیین شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون استخدامی بنیاد مسکن ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی