زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ را در این مقاله مشاور گروپ با هم بررسی می کنیم. همانطور که می دانید دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری تنها از طریق مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org امکانپذیر است. با ما همراه باشید.

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اعلام شد. متقاضیان کنکور ۱۴۰۲ می بایست از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ حدودا چند روز قبل از برگزاری کنکور ۱۴۰۲ ، به سایت ثبت نام کنکور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی عبارت ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ ” ، پس از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی آن در صورت نداشتن مغایرت نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

اما آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور چه زمانی است؟ با توجه به تغییرات جدید و برگزاری کنکور سراسری دو بار در سال، این آزمون در دو نوبت دی 1401 و تیر 1402 برگزار می گردد و برای هر آزمون به صورت جداگانه کارت ورود به حلسه صادر خواهد شد.

کنکور نوبت تیر 1402 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 14 و 15 تیر در حوزه های آزمون سراسر کشور برگزار و بدین ترتیب کلیه داوطلبان باید چند روز قبل از این تاریخ با مراجعه به سایت sanjesh.org کارت شرکت در آزمون خود را دریافت و چاپ نمایند.

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 نوبت تیر در سایت سنجش فعال شده است

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کلیک کنید

 کارت شرکت در آزمون سراسری از یک هفته قبل از آزمون بر درگاه سازمان سنجش بارگذاری و قابل دریافت خواهد بود.  آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور نوبت دی برای داوطلبان کنکور علوم تجربی و زبان های خارجی پایان روز 13 تیر خواهد بود.

داوطلبان علوم انسانی، ریاضی فیزیک و هنر نیز می توانند تا پایان روز 13 تیر اقدام به دریافت کارت آزمون سراسری خود نمایند. اما توصیه می کنیم در اولین فرصت کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنید تا در صورت وجود مغایرت بتوانید آن را ویرایش کنید.

در نظر داشته باشید با توجه به یکپارچه بودن ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد و کنکور می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۲ در کنکور جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت کنند .


مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور ۱۴۰۲ در راستای پرینت کارت ورود به جلسه می بایست قبل از اتمام آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲  مانند شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام(12 رقمی) و شماره شناسنامه، شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سریال شماره شناسنامه، کد ملی و کد پیگیری ثبت نام (16 رقمی) اقدام به پرینت یک نسخه از کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ را در این بخش از مقاله مشاهده خواهید کرد. این امر از طریق مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org امکانپذیر است و داوطلبان‌ ، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده و پیش از فرا رسیدن آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به سایت سنجش مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های مندرج در همین مقاله تماس بگیرند.

داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ میتوانند با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام­ خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروههای آزمایشی دوم و سوم (گروه­های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام نمایند.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است پیش از فرا رسیدن آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی، انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت ­نام اقدام نمایند و به هیچ وجه حضوری به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.

همچنین می توانید از طریق شماره تلفن زیر با مرکز راهنمای مشاورگروپ تماس بگیرید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاورگروپ درخواست پیگیری دریافت اطلاعات مذکور را برای داوطلبان در درگاه سازمان سنجش ثبت خواهند کرد.

9099071613

تماس با تلفن ثابت از 8 صبح تا 12 شب

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ پیش از اتمام آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور از طریق محل های رفع نقص کارت شرکت در کنکور به شرح زیر انجام می شود:

** محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

برای اطلاع از شهرستان های محل برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مرکز مشاورگروپ تماس بگیرید …

باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ شروع به فعالیت خواهند نمود. محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون همه داوطلبان گروه­های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ تجربی‌، هنر و زبانهای ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنان‌ که‌ در بند 44 تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌، مشخص‌کرده‌اند به‌ شرح‌ جدول شماره‌ 1 و آدرس محل رفع نقص به شرح جدول شماره 2 و 3 این اطلاعیه می‌باشد.

** درصورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1-داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی می‌باشند و نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،13، 16، 17، 22، 23، 24 و 25 شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، کد دانش‌آموزی و منطقه اخذ دیپلم، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 1402/06/11 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نمی‌باشند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای فوق مشاهده نمودند می توانند نسبت به ویرایش آنها اقدام نمایند.

** داوطلبانی که نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای 13، 14، 17، 18، 19، 20 و 26 شامل شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 1402/06/01 منحصراً به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

تبصره 1- داوطلبان نظام جدید که سال اخذ مدرک دیپلم آنان سال 1384 به بعد می­باشد و مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 1391 به بعد اخذ نموده‌اند و مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند. چنانچه خواستار ویرایش اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،12، 15، 16، 21، 22، 23 و 24 کارت شرکت در آزمون خود می‌باشند با توجه به اینکه در زمان ثبت‌نام اولیه نسبت به تأیید بندهای فوق اقدام و کدسوابق تحصیلی دریافت نموده‌اند در این مرحله هیچ گونه ویرایشی درخصوص اطلاعات فوق انجام نخواهد شد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

تبصره 2- در صورت مشاهده هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش و پرورش، اطلاعات سوابق تحصیلی، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش، مشمول یا غیر مشمول بودن لازم است حداکثر تا تاریخ 1402/06/11 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه نمایید.

– داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 2، 6، 8، 9 و 11 (جنسیت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و نوع سوال انتخابی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند ضروری است از روز چهارشنبه 1401/10/28 لغایت روز پنجشنبه 1401/10/29 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 18:00 با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس­دار) شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند.

یادآوری: داوطلبان گروه آزمایشی هنر بدون توجه به زمان بندی اعلام شده می‌بایست جهت رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون به باجه رفع نقص مراجعه نمایند.

** چنانچه سهمیه درخواستی داوطلبی غیر از سهمیه مناطق می‌باشد و در بند 10 کارت شرکت در آزمون سهمیه مناطق درج گردیده است لازم است به ترتیب ذیل عمل نمایند:

** همه داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امورایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسیجی و همچنین همسر و فرزندان آنان جهت اعلام مغایرت و تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه حداکثر تا تاریخ 1402/06/01 منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه این سازمان مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح و تکمیل موارد اقدام نمایند تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنها اعمال گردد. در غیراینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

ضمناً تأکید می­گردد داوطلبانی که سهمیه آنان مورد تایید قرار نگرفته است برای اطمینان بیشتر و بررسی وضعیت عدم تایید سهمیه خود (بعد از ویرایش) به ارگانهای ذیربط نیز مراجعه نمایند. در غیر اینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

** چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مهر عکس، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جزء عکس داوطلب (اشتباه عکس) و … می­باشد ضروری است با همراه داشتن 2 قطعه عکس 4×3، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاَ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 و 3 مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.

تبصره: در صورتی که در این خصوص کارت داوطلب دارای اشکال می باشد و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام ننماید مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

** چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد ضروری است شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط براساس جدول شماره 2 این اطلاعیه مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.


در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ ارائه شده است .

کارت ورود به جلسه کنکور

داوطلبان با 4 روش می توانند پیش از فرا رسیدن آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارت خود را اخذ نمایند.

روش 1 : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره پرونده ، در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری موجود در رسید ثبت نامی اولیه کنکور خود ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 2 : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی ، در این روش شما با وارد کردن شماره پرونده و کد ملی خود می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 3 : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره داوطلبی ، در این روش شما می توانید با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی خود کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید .
روش 4 : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با شماره شناسنامه ، در صورتی که داوطلب هیچ یک از اطلاعات رسید ثبت نامی خود را در دسترس ندارد می تواند در این روش با وارد کردن شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402

با ​ ورود به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org ، گزینه ” سراسری ” را از منوی سمت راست انتخاب کنید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com


حالا برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ روی گزینه کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1402 – نوبت دوم تیر ماه 1402 کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

داوطلبان به چهار روش می تونن کارت ورود به جلسه کنکور 1402 رو دریافت کنن :

با وارد کردن شماره پرونده ، کد رهگیری و شماره شناسنامه

با وارد کردن شماره پرونده ، کد ملی و سریال شناسنامه

با وارد کردن شماره پرونده ، شماره داوطلبی

با وارد کردن شماره سریال ، شماره شناسنامه


دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

نمونه کارت ورود به جلسه کنکور 1402


کارت ورود به جلسه کنکور sanjesh.org 1402

امکان ویرایش و اصلاح چه مواردی از کارت ورود به جلسه امکان پذیر خواهد بود؟

داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی می باشند و نسبت به اطلاعات درج شده بر روی کارت (از جمله نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، شماره ملی و سال تولد ، نوع دیپلم و سال اخذ دیپلم ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم ، نوع مدرک پیش دانشگاهی و سال اخذ آن ، کد دانش آموزی مدرک پیش دانشگاهی و محل اخذ آن) اعتراضی دارند، لازم است که به سازمان آموزش و پرورش محل دریافت مدرک تحصیلی خود مراجعه کنند و برای اصلاح این موارد اقدام نمایند.

داوطلبان در صورتی که پس از دریافت کارت شاهد مغایرتی در اطلاعات درح شده بر روی کارت از جمله جنسیت ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت و سهمیه بهیار شدند ، لازم است که با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر ، به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها برای اصلاح این اطلاعات اقدام نمایند. (آدرس باجه های رفع نقص مراکز استان ها ، همزمان با انتشار کارت بر روی سایت سنجش قرار می گیرد)

داوطلبانی که دارای سهمیه بنیاد شهید ، ایثارگران ، سهمیه بسیج فعال و … می باشند و در زمان ثبت نام کنکور ، این سهمیه ها را اعمال ننموده اند ، لازم است که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به ارگان های زیربط مراجعه نمایند تا در صورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای آنها اعمال شود.
اگر کارت ورود جلسه داوطلبان شامل مشکلاتی از جمله فاقد عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، فاقد مهر بودن عکس و … می باشد باید به همراه دو قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها مراجعه کنند و پیگیر اصلاح کارت خود باشند.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور

هر ساله همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور نیز برای متقاضیان آن فعال می شود. قبل از فرا رسیدن آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور برای ویرایش کارت خود اقدام کنید تا دچار مشکل نشوید.

ویرایش اطلاعات کنکور ۱۴۰۲ به سه روش امکان پذیر است که شامل : 1. مراجعه به آموزش و پرورش منطقه 2. مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص در هر استان 3. مراجعه به سایت سازمان سنجش ، که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم می باشد :

ویرایش اطلاعات با مراجعه به آموزش و پرورش هر منطقه : چنانچه داوطلبان مغایرتی در ثبت اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی ، عنوان مدرک پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحیه اخذ مدرک پيش‌ دانشگاهی ، کد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی و همچنین هرگونه مشکل درخصوص نمرات آموزش وپرورش ، اطلاعات سوابق تحصيلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش مشاهده نمودند لازم است به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصيلی خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به نماینده سازمان سنجش در باجه های رفع نقص : در صورت مشاهده مغایرت در هر یک از موارد ( جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت و بهيار ) ، همچنین درصورت وجود اشکالاتی از جمله فاقد مهر یا عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، درج عکسی به جزء عکس داوطلب ( اشتباه عکس ) می توانید به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه برای اصلاح آن ها مراجعه کنید . لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ جا مانده اند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

ویرایش اطلاعات با مراجعه به سایت سازمان سنجش : داوطلبانی که در موارد مذکور بر روی کارت شرکت در آزمون بند های شامل سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهميه ، معدل کتبی نهايی ديپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم ، محل اخذ مدرک ديپلم و وضعیت تحصيلی و اشتغال مغايرتی مشاهده نمودند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت مذکور مراجعه نمایند .

در ضمن داوطلبانی که سهمیه درخواستیشان شامل سهميه ‌های بنياد شهيد و امور ايثارگران ، رزمندگان ستاد کل نيرو های مسلح ، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسيجی و همچنين همسر و فرزندان بوده ولی در بند مندرج درکارت شرکت در آزمون عنوان سهميه ( مناطق ) درج گرديده لازم است جهت اعلام مغايرت و تکميل اطلاعات مربوط به سهميه در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش صرفا به قسمت ويرايش اطلاعات در سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به درج سهمیه مربوطه اقدام کنند .

لازم به ذکر است داوطلبانی که سهميه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه خود ( بعد از ويرايش ) به ارگان های ذيربط نيز مراجعه نمايند . در غير اين صورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور 1402

سازمان سنجش هر ساله ، امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور 1402 رو در اختیار داوطلبایی که اطلاعاتشون نیاز به ویرایش داره ، قرار میده . متقاضیا می تونن تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ از طریق گزینه ” ویرایش اطلاعات ” که پایین کارت ورود به جلسه کنکور 1402 قرار داره ، اطلاعاتشون رو ویرایش کنن .

همه اطلاعات قابل تغییر و ویرایش نیست ، فقط اطلاعاتی مثل : کد سوابق تحصیلی ، سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهمیه کنکور ، معدل کتبی نهایی دیپلم ، محل گرفتن مدرک ماقبل ديپلم ، محل گرفتن مدرک ديپلم و وضعيت تحصيلی و اشتغال قابل تغییر و ویرایشه .

کارت ورود به جلسه کنکور sanjesh.org 1402


نکاتی در رابطه با کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ضروری می باشد را فراموش کرده اند ، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگویی ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند.
دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت سنجش امکان پذیر است و روش دیگری برای دریافت کارت وجود ندارد.

همانطور که می دانید در چند سال گذشته کنکور اختصاصی دانشگاه آزاد حذف شده است و این دانشگاه آزمون جداگانه ای برگزار نمی کند و برای همه دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد یک کنکور جامع و هماهنگ کشوری برگزار می شود. بنابراین برای کنکور ۱۴۰۲ هر گروه آزمایشی ، فقط یک کارت ورود به جلسه منتشر می شود.


به محض انتشار، آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ نوبت تیر در این مقاله به روز رسانی گردیده است

 

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم تجربی‌، هنر و زبانهای خارجی بر مبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان که در بند ۴۴ تقاضانامه ثبت نام‌، مشخص‌کرده‌اند به شرح جدول شماره ۱ و آدرس محل رفع نقص به شرح جدول شماره ۲ اطلاعیه سازمان سنجش است.

توجه داشته باشید که رفع نقص تنها در بازه زمانی آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور امکانپذیر خواهد بود.

الزامات رفع نقص کارت شرکت در آزمون

داوطلبان نظام سالی واحدی و ترمی واحدی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۸۴ به بعد) و یا پیش‌دانشگاهی (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۹۱ به بعد) هستند و داوطلبان نظام آموزشی جدید (نظام ۶،۳،۳) که دیپلم خود را در سال ۱۴۰۲ اخذ می‌کنند باید در صورت مغایرت در بندهای اعلام شده زیر اقدام کنند.

این داوطلبان در صورتی که مغایرتی در بندهای ۱ ،۳ ،۴، ۷ ،۱۳، ۱۶، ۱۷، ۲۲، ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی در کارت مشاهده کردند لازم است برای پیگیری به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

تبصره: سوابق تحصیلی کلیه داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی (بخصوص نمرات داوطلبان نظام آموزشی جدید ۶،۳،۳) برای مشاهده بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوابق تحصیلی خود، برای پیگیری و اصلاح مغایرت به مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کنند.

داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۳، ۴، ۷، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴ و ۲۷ شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، عنوان مدرک پیش دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ پیش‌دانشگاهی و وضعیت تحصیلی و اشتغال مشاهده کردند لازم است در سایت سنجش موارد را اصلاح کنند.

این داوطلبان لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاًح موارد اقدام کنند.

داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۲، ۶، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ (جنس، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت، بهیار و نظام آموزشی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند ضروری است با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار) شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره ۲ این اطلاعیه مراجعه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر عکس، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب (اشتباه عکس) و … است باید با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاَ به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه براساس جدول شماره ۲ مراجعه کرده و موضوع را دنبال کنند تا مشکل برطرف شود.

تبصره: در صورتی که در این خصوص کارت داوطلب دارای اشکال باشد و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام نکند مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

چنانچه سهمیه درخواستی داوطلبی غیر از سهمیه مناطق است و در بند ۱۸ کارت شرکت در آزمون سهمیه مناطق درج شده است لازم است آن را تصحیح کند.

کلیه داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسیجی و همچنین همسر و فرزندان آنان جهت اعلام مغایرت و تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه حداکثر تا تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۲ منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات در سایت سازمان سنجش مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح و تکمیل موارد اقدام کنند تا درصورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنها اعمال شود.

در غیر اینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.

داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگرفته است برای اطمینان بیشتر و بررسی وضعیت عدم تأیید سهمیه خود (بعد از ویرایش) به ارگان‌های ذیربط نیز مراجعه کنند. در غیر اینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نیست.


ما در این مقاله مشاور گروپ به آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور پرداختیم، امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه « جدید ترین تغییرات و اطلاعات کنکور سراسری 1402» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

✔️تاریخ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور برای نوبت دی ماه در همین مقاله ارائه شده است.

✔️امکان ویرایش اطلاعات در آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور وجود دارد؟

✔️بله، اما پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر کارت خود را دریافت کنید چون ویرایش برخی از اطلاعات فقط با مراجعه به باجه های رفع نقص امکانپذیر است و اگر مهلت زیادی نداشته باشید امکان ویرایش هم میسر نخواهد بود.

✔️کارت ورود به جلسه کنکور را از کجا بگیرم؟

✔️سایت سازمان سنجش sanjesh.org مسئولیت انتشار کارت آزمون سراسری را بر عهده دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. فاطمه

    سلام بنظرتون فردا که ۱۳ تیر هست میتونم کارت ورود به جلسه دریافت کنم یا وقتش تمام شده ؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی