زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ شرکت کرده اند، بی صبرانه در انتظار زمان اعلام نتایج اولیه آزمون خواهند بود. داوطلبان با آگاهی از زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ، می توانند در زمان درست و با مشورت با افراد با تجربه به تکمیل فرم انتخاب رشته خود بپردازند.

در اینجا شاهد راهنمایی های لازم برای تکمیل فرم انتخاب رشته و تمام کارهایی که باید پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ انجام دهید، خواهید بود. در صورتی که در روند انجام انتخاب رشته با مشکلی برخورد کردید، بدون هیچ گونه تعللی با مشاور گروپ تماس بگیرید تا تمام راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 

با توجه به اعلام سازمان سنجش، نتایج اولیه کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ احتمالا در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد. (در صورت هر گونه تغییر در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲، این مقاله به روز رسانی خواهد شد) بدین منظور داوطلبان ملزم هستند در این تاریخ به سایت مراجعه کنند و با استفاده از مشخصات شخصی و پرونده ای خود برای مشاهده نتایج آزمون اقدام کنند.

داوطلبان برای مشاهده نتایج می توانند از دو طریق اقدام کنند. جهت مشاهده کارنامه اولیه آزمون تحصیلات تکمیلی باید شماره پرونده، شماره داوطلبی و مشخصات فردی و شناسنامه ای خود را همراه داشته باشید تا بتوانید از یکی از دو روشی که در تصویر آورده شده است برای مشاهده نتایج اولیه اقدام کنید.

اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد

با مشاهده کارنامه، داوطلبانی که بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده اند، باید برای ادامه روند تحصیلات تکمیلی اقدام کنند. در ادامه راهنمایی های لازم درباره دفترچه شماره 2 و همچنین فرم انتخاب رشته را دریافت خواهید کرد. در صورت بروز هر گونه سوال، با مشاور گروپ تماس بگیرید.

اقدامات لازم در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج در تاریخ مقرر متقاضیان ملزم هستند در دهم خرداد ماه برای دریافت دفترچه شماره 2 (دفترچه راهنمای انتخاب رشته) اقدام کنند. در این دفترچه تمامی شرایط و ضوابط انتخاب رشته با جزئیات توضیح داده شده است. همکاران ما در مشاور گروپ به شما کمک می کنند تا کد رشته های درست را پیدا کنید و آن ها را به ترتیب و اولویت بندی صحیح در فرم پیش نویس خود وارد کنید.

شما امکان انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل را خواهید داشت. بار دیگر برای وارد شدن به سیستم، جهت وارد کردن کد رشته های محل خود نیاز به اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و کد رهیگیری خواهید داشت. پس از تکمیل فرایند انتخاب رشته، سیستم به شما یک کد 15 رقمی خواهد داد که نشان دهنده تکمیل انتخاب رشته داوطلبان می باشد.

در صورت فراموشی شماره پیگیری و فراموشی شماره پرونده نیازی نیست نگران باشید. راه حل کار شما در دستان مشاور گروپ است.

برای استخراج رشته های درست و مورد علاقه خود و چیدمان آن ها (100 کد رشته) به صورت صحیح، همین حالا با کارشناسان خبره مشاور گروپ تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد

برخی اطلاعات مهم در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته

در زمان انتخاب رشته، این امکان برای داوطلب وجود دارد که برخی از اطلاعات خود را ویرایش کند. برخی از گزینه هایی که شما می توانید به ویرایش آنها به بپردازید مربوطه به معدل کاردانی، معدل کارشناسی، رشته، محل تحصیل و تاریخ فارغ التحصیلی دانشجو می باشد. شما با علامتگذاری این بند ها، می توانید برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنید. پس از اینکه ویرایش را انجام دادید، می توانید انتخاب رشته خود را نیز انجام دهید.

در صورتی که پس از قبولی نهایی، اطلاعاتی نظیر معدل، رشته و دیگر اطلاعات شما صحیح نباشد و یا اینکه تا تاریخ مشخص شده موفق به فارغ التحصیلی نشده باشید، پذیرش شما باطل خواهد شد.

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد

برخی تذکرات مهم راجع به نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲

قبل از اینکه برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنید، ضروری است که توضیحات تکمیلی راجع به رشته مورد نظر از جمله محل تحصیل، شهریه، دوره روزانه یا شبانه و غیره را به دقت مطالعه کنید. تا جای ممکن سعی کنید کد رشته های خود را با دقت وارد کنید. با وجود اینکه سیستم هوشمند است، اما باز هم درصد خطا وجود دارد. افرادی که قصد انتخاب رشته در یکی از دانشگاه های واحد آزاد را دارند، باید در تاریخ مقرر به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

پس از دریافت کارنامه نتایج اولیه، در صورتی که درباره هر یک از گزینه های موجود در کارنامه خود سوالی دارید، با مشاور گروپ تماس بگیرید. برای آگاهی از زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ همین حالا وارد کانال زیر شوید.

moshavergroup

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403