زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در این مقاله ارائه داده شده است. کلیه داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی مهر 1402 در جلسه امتحان شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج لازم است در زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 به سایت نظام مهندسی مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده، نتایج آزمون را مشاهده نمایند.

در ضمن، داوطلبانی که به نتایج آزمون خود اعتراض دارند، می توانند در بازه زمانی تعیین شده به عنوان زمان اعتراض، نسبت به ثبت درخواست اعتراض در سایت نظام مهندسی اقدام نمایند. برای آگاهی از زمان دقیق اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ و زمان ثبت درخواست اعتراض تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ ، در طی اطلاعیه ای از طریق سامانه آزمون‌ های ورود به حرفه منتشر خواهد شد. پیش از این اطلاعیه ای در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1402 از سایت inbr.ir منتشر شده بود.

به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی دی ماه، این مقاله بروزرسانی خواهد شد. در جدول زیر زمان بندی زمان اعلام نتایج بر اساس پیش بینی و تجربه تیم مشاور گروپ ارائه شده است.

آزمون نظام مهندسی پیش بینی زمان اعلام نتایج

همه آزمون ها
(به جز آزمون طراحى معمارى)

آذر۱۴۰۲ (نهایتا دی۱۴۰۲)
آزمون طراحى معمارى آذر 1402 دی ماه ۱۴۰۲

پس از اعلام نتیجه آزمون ورود به حرفه مهندسان، لازم است داوطلبان با به همراه داشتن اطلاعات ثبت نامی و مشخصات فردی به سایت آزمون نظام مهندسی مراجعه نموده و نتایج آزمون خود را در زمان مقرر به عنوان زمان اعلام نتیجه نظام مهندسی مشاهده نمایند. نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت inbr.ir قابل مشاهده می باشد.

زمان مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی

داوطلبان پس از آگاهی از زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ، لازم است در زمان مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی به سایت inbr.ir مراجعه نموده و نتایج آزمون خود را دریافت نمایند. داوطلبان پس از ورود به سامانه نظام مهندسی لازم است مراحل زیر را انجام دهند:

  • پس از ورود به سایت inbr.ir ، از طریق منوی بالای صفحه بر روی گزینه “سامانه آزمون های ورود به حرفه” کلیک کنید.
  • سپس گزینه “نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر 1402″ را انتخاب نمایید.
  • با استفاده از یکی از روشهای ارائه شده وارد سامانه اعلام نتایج شوید:
  1. روش اول: جستجو بر اساس مشخصات فردی (نام خانوادگی / شماره شناسنامه و سال تولد)
  2. روش دوم: جستجو بر اساس شماره ملی، شماره شناسنامه و سال تولد
  3. روش سوم: جستجو بر اساس شماره داوطلبی (شماره داوطلبی/ شماره شناسنامه و سال تولد)

در صورت فراموشی شماره داوطلبی inbr.ir می توانید همه روزه از 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

inbr.ir سامانه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1402 به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. نتایج آزمون‌ نظام مهندسی 1402 در زمان اعلام نتایج بر روی سامانه آزمون‌ های ورود به حرفه قابل مشاهده می‌ باشد. عزیزان می‌ توانند از طریق این سامانه inbr.ir  نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

براساس برنامه زمانی اعلام شده، زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در اواسط مهرماه 1402 برگزار می شود. پیش بینی می شود اعلام نتایج inbr.ir 1402، تا اواخر دی ماه 1402 صورت گرفته شود. زمان نهایی اعلام نتایج را دی 1402 پیش بینی می کنیم.  زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی رشته معماری (طراحی)

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی رشته معماری (طراحی) اعلام شد و کلیه داوطلبان باید در بازه مقرر شده برای دریافت نتایج خود اقدام نمایند.

زمان انتشار نتایج آزمون رشته معماری(طراحی) آذر ماه 1402 اعلام شد

کلیه شرکت کنندگان این آزمون می توانند از ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ با مراجعه به سامانه اعلام نتایج inbr.ir نسبت به دریافت نتیجه آزمون خود اقدام نمایند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. پس از زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ، شركت‌ كنندگانی كه موفق به اخذ حدنصاب قبولی در آزمون‌ ها نشده‌ اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتيجه آزمون داشته باشند می توانند درخواست خود را در زمان تعیین شده از طریق ایمیل ارسال نمایند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی رشته معماری (طراحی) دی ماه 1402 از روز یکشنبه 18 دی آغاز و تا حداکثر چهارشنبه 21 دی ادامه خواهد داشت. بنابراین کلیه داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی نشده اند یا به هر دلیلی نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض دارند می توانند در این بازه زمانی با مراجعه به سامانه inbr.ir نارضایتی خود را اعلام و ثبت اعتراض کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی


آخرین اخبار در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان در صورت بروز مشکل یا فراموشی اطلاعات برای ورود به سامانه اعلام نتایج inbr.ir می توانند با کارشناسان مجرب مجموعه  مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. (تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب.)

مشاور گروپ  9099071613

سوالات متداول زمان اعلام نتایج نظام مهندسی

✔️آیا زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 مشخص شده است؟

✔️آخرین اخبار در رابطه با زمان انتشار نتایج نظام مهندسی inbr.ir 1402 در این مقاله ارائه داده شده است.

✔️سایت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی چیست؟

✔️داوطلبان می‌ توانند از طریق سامانه inbr.ir  نسبت به دریافت کارنامه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند.

✔️نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ چگونه است؟

✔️راهنمای مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ در این مقاله بیان شده است.

 
4.7/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403