زمان اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 – 1403

زمان اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد ناپیوسته

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 1402 و انتخاب رشته داوطلبان، نوبت به زمان اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 – 1403 می رسد. این بازه زمانی مخصوص افرادی است که دارای شرایط خاص می باشند یا اینکه باید در آزمون مرحله دوم یا مصاحبه با توجه به کد رشته های امتحانی خود شرکت کنند.

به جرات می توان گفت این مرحله یکی از مهم ترین مراحل گزینش برای افراد واجد شرایط بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد می باشد که شما می توانید با کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای مشاور گروپ شانس پذیرش خود را افزایش دهید. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به زمان اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 – 1403 آورده شده است.

تاریخ اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 – 1403

طبق اطلاعیه سازمان سنجش و دفترچه ثبت نام، زمان اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد 1402 در دهه اول تیر ماه می باشد. از این رو داوطلبان می توانند در دهه اول تیر ماه 1402 به سامانه مراجعه نمایند و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود را بررسی کنند.

نکات مهم در رابطه با زمان اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 – 1403

  • داوطلبانی که نام آن ها در تاریخ مقرر در پایگاه اطلاع رسانی سنجش معرفی شده است و می توانند در رشته امتحانی مربوط درج شده بورسیه دریافت کنند، باید با توجه به شرایط و ضوابط درج شده در دفترچه ها برای کد رشته محل های دارای بورسیه، در موعد مقرر برای مصاحبه، آزمون اختصاصی یا دیگر مراحل گزینش به مرکز مربوطه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است اگر آن‌ ها در تاریخ مقرر مراجعه نکنند، گزینش آن‌ها لغو خواهد شد.
  • این افراد باید دقت داشته باشند که یکی از واجدین شرایط خاص دستگاه های ارائه دهنده بورسیه را باشند.

با توجه به اطلاعاتی که در بالا راجع به زمان اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 – 1403 آورده شد، داوطلبان می توانند برای دست یافتن به پاسخ سوالات خود با مرکز مشاور تحصیلی و تخصصی رایگان مشاور گروپ تماس بگیرند. این مرکز در تمامی ایام هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد. داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات دقیق تر با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳  با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرند.

1/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403