روش های طلایی تست زنی در تعطیلات نوروز 99 ویژه داوطلبان رشته تجربی

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز

جهت مشاوره در زمینه روش های طلایی تست زنی در تعطیلات نوروز 99 ویژه داوطلبان رشته تجربی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 : سلام دوستان و همراهان سایت مشاور گروپ . قبل از تست زدن باید هدف خود را زا تست زدن معلوم کنیم . می توانیم از حل تست برای موارد زیر استفاده کنیم …


روش های تست زنی در تعطیلات نوروز


روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  قبل از تست زدن باید هدف خود را زا تست زدن معلوم کنیم . می توانیم از حل تست برای موارد زیر استفاده کنیم …

  • یادگیری دقیق تر یک موضوع درسی:

در این حالت تست ها را به منظور یادگیری پاسخ می دهیم و سرعت عمل مطرح نیست.

  • تکرار و مرور یک موضوع درسی:

اگر هدف ما از حل تست مرور دروس باشد.

  • اندازه گیری و ارزشیابی مقدار یاد گیری مطالب و اشکال گیری از آن ها :

در این حالت تست ها را به صورت یک آزمون در نظر می گیریم به سرعت عمل وروش پاسخگویی توجه می کنیم.

  • آشنا شدن با فضای کنکورهای سراسری :

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  در این موردتنها به منظورآشنا شدن با فضای کنکور ، تعدادی از تست های کنکور های سراسری و آزاد را بررسی می کنیم تا بتوانیم با جهت گیری مناسب تست کنکور و روش تست زنی، مطالب را بخوانیم.

مقدمات شروع تست زنی ؟!

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  قبل از حل تست باید موضوع مربوطه را به طور دقیق خوانده و پرسشهای تشریحی مربوط به آن را حل کرده باشیم. اگر بین ۷۵تا ۸۰ در صد پرسش های تشریحی را به خوبی پاسخ دهیم و اشکال های آن را برطرف کنیم، می توانیم به سراغ تست های یک موضوع برویم .

رعایت این نکته ، در کسب نتیجه ی خوب تأثیر زیادی دارد. البته برخی از دروس مانند ادبیات ، زبان، دین و زندگی و…. نیاز به پرسش تشریحی نداردو بدون آن هم می توان به حل تست این دروس پرداخت .اگر فارغ التحصیل هستید، حل سوال تشریحی چندان مهم نیست . اما هر کس مثل شما که یک درس را برای بار اول می خواند ، حتماً باید پرسش تشریحی حل کند .روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 / 


چه موقع تست کنکور بزنیم؟

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  تست های درس های عمومی و خواندنی باید سه روز بعد از مطالعه­ی درس پاسخ داده شوند باید اجازه دهیم مطالب فرار فراموش شوند تا ببینیم کدام نکات به مرور بیش تری نیاز دارند اگر تست های این دروس ها را بلافاصله بعد از مطالعه­ی آن ها پاسخ دهیم ، نمره ی بالایی به دست می آید که واقعی نخواهد بود و ما را فریب خواهد داد. از طرفی نکات فرار شناسایی نمی شوند.روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 / 

تست زنی درس های اختصاصی را حتی الامکان باید بلافاصله بعد از خواندن درس یا روز بعد انجام دهیم. در این دروس نباید فاصله ی خواندن وحل تست زیاد باشد.

 


طراحان کنکور از دستورالعمل نمودار نرمال در زمینه سختی سوالات استفاده میکنند یعنی:

۲۰_۳۰درصد آسان
۴۰_۶۰درصد متوسط
۲۰_۳۰ درصد دشوار

⁉️ ضرایب دروس مختلف کنکور تجربی:

ادبیات ضریب۴
دین و زندگی ضریب ۳
عربی و زبان خارجه ضریب ۲
زمین شناسی ضریب۳(البته در زیرگروه ۱ ضریب ۰ دارد)
زیست شناسی ضریب ۱۲
شیمی ضریب ۹
فیزیک و ریاضی ضریب ۶

⁉️ ترتیب دروس دفترچه کنکور تجربی:

عمومی ها به ترتیب:
۲۵ تا ادبیات
۲۵تا عربی
۲۵تا دین و زندگی
۲۵تا زبان خارجه

اختصاصی ها به ترتیب:
۲۵تا زمین شناسی
۳۰تا ریاضی
۵۰ تا زیست شناسی
۳۰تا فیزیک
۳۵تا شیمی


روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :    خیلی از داوطلبان کنکور سراسری ، از فروردین به بعد، سلیقه ­ای عمل می­کنند؛ برای مثال، در تعطیلات نوروزی، دروس عمومی را مطالعه نمی‌کنند و فقط به دروس اختصاصی می‌پردازند و می‌گویند در خرداد ماه، وقت بیشتری به دروس عمومی اختصاص خواهند داد؛ چون اگر در حال حاضر دروس عمومی را بخوانند، آن دروس را فراموش خواهند کرد و بهتر است که نزدیک به کنکور، آنها را مطالعه کنند.


توجه داشته باشید که …

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  این کار، بسیار اشتباه است؛ چون دروس عمومی، بخصوص مباحث حفظی، را باید بارها و در برهه­های زمانی متفاوت خواند، و اگر آنها را نزدیک آزمون بگذارید، در حافظه طولانی مدتتان نخواهد ماند. همچنین در تعطیلات نوروزی، لازم است که برای همه درس‌ها وقت گذاشت؛ البته در برنامه مطالعاتی باید به ضریب درس‌ها و ضعف­های فردی نیز توجه نمود.

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  چه خوب است با این دید به درس خواندن در نوروز نگاه کنید که تعطیلات نوروز، یک هدیه الهی است و قرار است در آن، کارهای عقب افتاده‌تان را انجام دهید، و با توجه به اینکه اولین آزمون آزمایشی جامع شرکت تعاونی خدمات آموزشی که در اواخر فرودین ماه برگزار می­شود، از کل دروس پایه است، می‌توان گفت که دوران مطالعاتی نوروز، بهترین زمان برای جمع‌بندی و مطالعه‌ درس‌های پایه‌ است،‌ و بالاخره اگر بخواهید همۀ مطالب را بخوانید، مطمین باشید که هیچ چیز را نخواهید خواند! در این مقاله، نکات مهمی را ارایه خواهد شد با امید به اینکه در تعطیلات نوروزی، جسم و روحی پر توان‌تر و آمادگی بیشتری کسب کنید.


در تعطیلات چگونه بخوانیم؟

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  در تمام طول سال تحصیلی چهارم، هر جا کم می‌آوردم یا نمره‌ام کم می‌شد، به خودم نوید تعطیلات عید را می‌دادم و می‌گفتم آن موقع جبران خواهم کرد. چند روز قبل از شروع تعطیلات، یک برنامه «توپ» ریختم که در آن غیر از غذا خوردن و نماز خواندن، هیچ چیز دیگری نگنجانده بودم و با خودم گفتم طبق این برنامه جلو خواهم رفت.

راستش طبق همان برنامه هم جلو رفتم و حدود 17 روز فقط درس خواندم و تست زدم؛ فقط مشکل اینجا بود که من فکر بعد از تعطیلات را نکرده بودم. بعد از تعطیلات، من یک دانش آموز خسته و دلزده از درس بودم که توان روحی و جسمی لازم را برای مطالعه کردن نداشتم.

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  متاسفانه به دلیل بی‌خوابی‌های بسیار و کم تحرکی، ضعیف شده بودم و بعد از عید بیمار شدم؛ از طرف دیگر، هرچه به خودم فشار می‌آوردم، انگار درس جن شده بود و من بسم ا… و اصلاً نمی‌توانستم به طرف کتاب و دفترم بروم. بیشتر از 15 روز طول کشید تا من بار دیگر، آمادگی لازم را به دست بیاورم؛ به عبارت دیگر، انگار نه انگار و تمام تعطیلات نوروزی من سوخت شد!
در واقع من از خاطر برده بودم که بعد از تعطیلات عید، آزمون سراسری برگزار نمی‌شود و من باید برای پانزده روز دوم فروردین و کل ماه‌های اردیبهشت و خرداد هم درس بخوانم.

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  آن چه خواندید، خاطرات یکی از داوطلبان بود که به امید بهره برداری خوب از ایام تعطیلات، در مطالعه کردن افراط کرده بود. برای ممانعت از بروز این مشکل، خوب است که طول مدت مطالعه را تعیین کنید. دقت کنید که بعد از چه مدت مطالعه احساس خستگی می­کنید؛ آیا 60 دقیقه مطالعه برای شما مناسب است یا می­توانید 90 دقیقه هم مطالعه کنید؟ به طور مرسوم، بعضی از افراد به وقفه‌های مکرر در حین مطالعه بنا به دلایل مختلف نیاز دارند؛ در ضمن، توجه داشته باشید که درس­های مشکل­تر به وقفه‌های بیشتری احتیاج دارند.

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  به صورت هفتگی و روزانه، برنامه خود را تنظیم کنید تا بتوانید از تمام ساعات بیکاری در روز‌های نوروز استفاده کنید. از هر برنامه نیز چند نسخه تهیه کنید و در نقاطی که بیشتر در آنجا رفت و آمد دارید بچسبانید. انجام این کار باعث می‌شود تا بیشتر حواستان به برنامه درسی باشد. اگر بعد از چند جلسه مطالعه، احساس کردید که چشمان شما خسته شده‌اند به آنها استراحت بدهید؛ زیرا با چشم خسته نمی‌توانید مطالعه کنید و بیشتر درس‌های گذشته را نیز فراموش خواهید کرد.

ابتدا آرنج‌های خود را روی میز قرار دهید و انگشتان و کف دست خود را طوری جمع کنید که حالت یک فنجان یا پیاله در هر دو دست شما ایجاد شود؛ حال چشم‌ها را ببندید و کمی به چیزی غیر از درس فکر کنید.

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  سعی کنید برنامه با توانایی‌های شما منطبق باشد؛ چرا که اگر در برنامه خود، اصل واقع‌گرایی را در نظر نگیرید، ممکن است که اصلاً آن را اجرا نکنید. از قدیم گفته‌اند که: سنگ بزرگ، نشانه نزدن است!

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  پس، بعد از بررسی توانایی‌های خود، یک برنامه منطقی و واقع‌گرایانه تهیه کنید و خود را حتماً ملزم به اجرای آن کنید؛ چرا که داشتن برنامه موجب می‌شود تا شما نسبت به عملکرد خود یک دید کلی داشته باشید و از چارچوب درست خارج نشوید و زمان خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. در این دو هفته، درس‌هایی را که نقاط ضعفتان هستند، در برنامه خود بگنجانید؛ به طوری که اگر قرار باشد بعد از عید از آنها آزمون گرفته شود، آمادگی شما در این آزمون، بیش از ۷۰ درصد باشد.

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  در کل، پس از 50 دقیقه مطالعه دروس حفظی، 10 دقیقه، و پس از یک تا یک ساعت و نیم مطالعه دروس یاد گرفتنی، 15 دقیقه استراحت نمایید.پس از استراحت کوتاهی که گفته شد،خیلی سریع مطالعه را آغاز کنید، و بالاخره اینکه به نیت شب امتحان مرور کنید تا مطالعۀ شما شتاب بیشتری پیدا کند.

در تعطیلات نوروزی تست بزنیم یا مطالعه کنیم؟

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  سعی کنید که همزمان با مطالعه،آموخته های خود را در آزمون‌های تستی استاندارد (سؤالات آزمون سراسری سال‌های قبل) محک بزنید تا مطمین شوید که ضعف شما در آن مبحث برطرف شده، و اگر هنوز ضعفی باقی مانده است، از آن‌آگاه شوید و در صددِ رفع آن برآیید.

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  قاعده کلی این است که بعد از مطالعه دروس اختصاصی، تست آن مبحث را در همان روز بزنید، و برای دروس عمومی، یک یا چند روز بین مطالعه و تست زدن خود فاصله بیندازید؛ البته این قانون، یک قانون ثابت نیست و امکان دارد که شما با توجه به ویژگی‌های خود، روش دیگری را انتخاب کنید؛ اما حتماً در کنار مطالعه، تست زدن را نیز در برنامۀ خود بگنجانید، و مهم­تر اینکه تست‌ها را زمان دار بزنیدو دقت داشته باشید که زمان شما برای پاسخگویی به تست‌ها در آزمون سراسری، محدود است.

در تعطیلات نوروزی چقدر استراحت کنیم؟

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  مطالعه جدی این ایام، اصلا به معنای آن نیست که صبح تا شب فقط درس بخوانید. می‌توانید در این ایام به شیوه‌های مناسب، تفریح و استراحت کنید.
همچنین می‌توانید سه روز کامل را در این 15 روز، برای خودتان تعطیل کنید و در آن سه روز، فقط به استراحت و تفریح در هوای دلچسب بهاری و مهمانی و تمدد اعصاب بپردازید.
در این سه روز، به هیچ عنوان مطالعه نکنید، بازی فکری و بحث و جدل نداشته باشید و بیشتر به فعالیت‌های فیزیکی و گفتن و خندیدن و ورزش و تحرک سبک و استفاده از هوای بهاری بپردازید.

کی بخوابیم؟!

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، ساعات خواب و بیداری در ایام نوروز است. در ایام عید، معمولاً به دلیل تعطیلی مدارس، بیدار شدن دانش‌آموزان چند ساعت عقب می‌افتد. این مساله دو اشکال دارد: اول اینکه چند ساعت از ساعات شبانه روز را، که بهترین فرصت برای مطالعه است، از دست می­دهید. دوم اینکه برنامه خواب شما تغییر خواهد کرد و بعد از تعطیلات نوروزی نمی­توانید به موقع از خواب بیدار شوید و زنگ اول کلاس، خواب آلوده خواهید بود. اگر از حساسیت فصلی، که موجب خواب آلودگی و سستی می‌شود، رنج می‌برید، با مشورت پزشک، زودتر به پیشگیری آن بپردازید. داشتن ورزش و تحرک در برنامه روزانه، یکی از تکنیک‌های کنترل خواب بهاری است. به همین خاطر، کافی است که ۳۰دقیقه مقاومت کنید.روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 /

پایگاه مطالعاتی؛ آری یا خیر؟

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  مدرسه برای این ایام پایگاه مطالعاتی گذاشته بود و قرار بود که دانش‌آموزان از صبح تا شب در این پایگاه مطالعه کنند. مانده بودم که خانه بمانم و درس بخوانم یا به پایگاه بروم. هرکدام برای خودش مشکلاتی داشتند: خانه درگیر دید و بازدید اقوام می‌شدم و مدرسه هم از نظم و ترتیبش مطمین نبودم و تازه هر شب باید یکی دنبالم می‌آمد و مرا برمی‌گرداند. در نهایت، تصمیم گرفتم که به پایگاه مطالعاتی مدرسه بروم؛ تصمیمی بسیار درست و مفید؛ چون در مدرسه، همه بچه‌ها شرایطمان یکسان بود.

پس، اینکه دیگران به مسافرت می‌روند و به تفریح می‌پردازند و تنها ما باید درس بخوانیم، در اینجا معنی نداشت. هیچ کدام از بچه‌های حاضر در مدرسه، مسافرت نرفته بودند و همه از صبح تا شب فقط درس می‌خواندند؛ در ضمن، اگر در یکی از مباحث درسی مشکل داشتم، می‌توانستم روی کمک مابقی دوستان حساب کنم. خوشبختانه مسؤولان مدرسه هم نظارتی دقیق بر پایگاه داشتند و اگر دانش‌آموزی می‌خواست وقت گذرانی کند یا وقت دیگران را بیهوده بگیرد، مانعش می‌شدند.

با برنامه‌های تلویزیونی چه کنیم؟

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  یکی از مهم‌ترین آفت‌های عید، تماشای بدون برنامه و بی‌دلیل تلویزیون است؛ پس سعی کنید که به هیچ‌وجه، تلویزیون را بدون هدف روشن نکنید و بعد از اتمام برنامه مورد نظر خود (که آن هم یک یا دو برنامه انتخاب شده از بین برنامه‌هاست) به سرعت آن را خاموش کنید و به محل مطالعه خود برگردید. در این فصل از سال، برخی از دوستان شما، که خود بنا به دلایلی مطالعه نمی‌کنند، برای کاهش اضطراب خود سعی می‌کنند که زمان شما را با کشاندنتان به پای تلفن تلف کنند؛ پس مواظب تلفن باشید. بهتر است که از دیدن برنامه‌های هیجان انگیز یا سریال‌های دنباله‌دار نیز بپرهیزید و به برنامه‌های کوتاه طنز، با توجه به نکات ذکر شده بالا، بپردازید.

مسافرت برویم؟

دقت کنید که در این تعطیلات دو هفته ای از تست زنی و مرور های منسجم ؛ عقب نیافتید . به قول نفرات برتر کنکور ؛ در تعطیلات باید هر چی که تمرکز و حواستونو از درس خوندن پرت میکنه ؛ دور باشید و گرنه بهترین فرصت های باقیمانده تا کنکور رو از دست خواهید داد .

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  سه سال پیش، یکی از رتبه‌های تک رقمی آزمون سراسری می‌گفت که هفته اول تعطیلات نوروزی را به مسافرت رفتم و بیشتر به استراحت و تفریح پرداختم، و در ابتدای هفته دوم، در آزمون آزمایشی یکی از مؤسسه‌ها شرکت کردم. نتیجه آزمونم وحشتناک بود. هیچ وقت رتبه ای به این بدی نیاورده بودم. نتیجه این شد که هفته دوم را «بکوب» درس خواندم و در واقع مسافرت هفته اول از دماغم در آمد !

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  دو سال پیش نیز یکی از رتبه‌های تک رقمی می‌گفت که در تعطیلات نوروز، چند روز را به مسافرت رفتم و با خودم یکی دو کتاب بردم؛ به امید آنکه آنها را خواهم خواند؛ اما در عمل، زمان مناسب برای مطالعه مستمر و دقیق پیدا نمی‌کردم و در واقع وقت چندانی را به مطالعه اختصاص ندادم.


به همین دلیل، ما معتقدیم که رفتن به مسافرت معنایی ندارد؛ البته اگر واقعاً خسته هستید و به تغییر محیط و آب و هوا احتیاج دارید، چاره‌ای نیست؛ به یک مسافرت کوتاه دو تا سه روزه بروید.


چقدر تست بزنیم؟

روش های تست زنی در تعطیلات نوروز 99 :  خیلی از می خواهند بدانند برای یک درس حل چند تست کافی است ؟ جواب این سؤال برای هر داوطلب متفاوت است ولی رعایت نکته ها ی زیر در این مورد راهگشا خواهند بود:

  • اگر مبحثی بیش تر از ۱۰۰تست داشته باشد به جای حل یکباره ، بهتر است آن ها را به چند قسمت تقسیم کنیم و پاسخ دهیم ، حل ۱۰۰ تست با فاصله ی زمانی ، مؤثر تر از حل ۳۰۰ تست در یک نوبت است.
  • در تابستان و پاییز باید بیش تر بخوانید وتمرین حل کنید. دراین دوره تنها بخشی از وقت خود را به تست زدن اختصاص دهید. در زمستان و بهار که بیش تر درس ها را یاد گرفته اید می توانید زمان بیش تری را برای تست زدن در نظر بگیرید. در درس های فیزیک و ریاضی حل تست فراوان در کنار خواندن درس ضروری است . اما این تست ها باید طی چند مرحله و به تدریج حل شوند.
  • پاسخ های خود را در همان کتاب تست وارد نکنید. کتاب را تمیز نگه دارید تا در صورت لزوم بتوانید دوباره ی تست های قبلی را حل کنید. تست های کنکور یک بار مصرف نیستند.
  • در دروس مفهومی و تمرینی لازم است ۱۰ درصد از تست های هر موضوع را به عنوان نمونه و مثال ، بدون زمان بندی حل کنیم. سپس پاسخ آن ها را به دقت بخوانیم و دانش خود را کامل تر کنیم . بدین ترتیب با شکل های تستی مطلب هم آشنا می شویم . هدف از این کار فقط یادگیری بیش تر با تست است.
  • پس از حل تست های نمونه ، تست های متنوعی از هر موضوع را انتخاب کنید و در دسته ای ۲۵ تا ۳۰ تایی قرار دهید. تست های مشابه را در یک دسته قرار ندهید و سایر دسته ها پخش کنید.
  • برای پاسخ به اولین دسته ، زمانی برای خود در نظر نگیرید. بعد از زدن تست ،اشکالات خود را بر طرف کنید .همه ی پاسخ ها ، حتی پاسخ ، تست هایی که جواب صحیح داده اید را با دقت مطالعه و بررسی کنید . شاید پاسخ نامه ، راه کوتاه تر و مناسب تری ارائه کرده باشد. در این صورت ، آن راه حل راجایگزین راه حل خود کنید.
  • دسته های بعدی تست را یک بار مطابق زمان استاندارد کنکور حل کرده و پس از تمام شدن مهلت ، سؤال های حل نشده را بدون در نظر گرفتن وقت ، حل کنید . با این تکنیک می توانید سرعت عمل خود را افزایش دهید ، اشتباهات خود را پیدا کرده و علامت بزنید تا در آینده مجدداً حل کنید.
  • حل تست را تا رسیدن به نمره ی حد نصاب ادامه دهید . برای هر موضوع ، تا اندازه ای تست بزنید که احساس کنید به خوبی یاد گرفته اید ، هر چند که همه ی تست ها حل نشده باشند در این مرحله نباید در حل تست دچار افراط شوید . افراط در تست زنی باعث اتلاف وقت می شود و پیشرفت شما را در سایر دروس کند می کند.
  • اگر به دلیل کمبود وقت ، نتوانستیم همه ی تست های یک درس را به طور کامل حل کنیم ، جای نگرانی نیست. چون می توان در آینده به مناسبت های گوناگون مانند امتحانات مدرسه، بخشی دیگر از تست های باقیمانده را حل و کار قبلی را کامل تر کنیم ، به همین طریق هم زمان درس مربوطه ، دوره می شود و یادگیری ما هم به صورت پلکانی افزایش می یابد.

نکته برداری از تست های کنکور :

  • تست های را که در آن ها اشکال داریم ، علامت گذاری وبعداً آن ها را مجدداً حل کنیم.در مرور های بعدی روی آن ها تمرکز بیش تری می کنیم.
  • نکاتی را که از پاسخ تست ها برداشت کرده ایم ، در دفتر یادداشت خود می نویسیم
  • هنگام مطالعه پاسخ نامه سعی می کنیم راه حل های کوتاه (تستی) را که کاربرد بیش تری دارند در کنار راه حل های تشریحی یاد بگیریم . این نکات به سرعت عمل ما خواهند افزود . با یادگیری تدریجی راه حل های کوتاه ، به تدریج، الگوریتم تبدیل

معلومات تشریحی به راه حل های کوتاه تر در ذهن  ما شکل می گیرد.

برای سرعت عمل چی ؟ چکار کنیم ؟

در اولین تست هایی که برای یک موضوع حل می کنید نباید چندان به سرعت عمل توجه کنید . اما وقتی که به مبحث مسلط شدید و تست های بیشتری از آن را حل کردید ، می توان با استفاده از فنون حل تست در آزمون ، سرعت عمل در تست زنی را افزایش داد .



امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه روش های طلایی تست زنی در تعطیلات نوروز 99 ویژه داوطلبان رشته تجربی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403