رفع اشکال رایگان در شاد

رفع اشکال رایگان در شاد

جهت مشاوره در زمینه رفع اشکال رایگان در شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در روز های اخیر مدیر فنی سامانه شاد، در گفتگویی خبر از افزودن گزینه ایی جدید به این سامانه در دوران امتحانات را داد. افزودن امکان برگزاری کلاس های رفع اشکال رایگان در شاد، گزینه ای است که می تواند کمک بزرگی به دانش آموزان کشور برای پشت سر گذاستن امتحانات و مدیریت اضطراب شان باشد. با توجه به پیشرفت آموزش کشور در حوزه آموزش آنلاین در سال های اخیر، در صورت پیاده سازی این طرح طبق گفته ها، فرصت خوبی برای دانش آموزان در راستای رفع اشکال دروس و مرور آنها فراهم خواهد شد.

نحوه برگزاری کلاس های رفع اشکال در شاد

نحوه برگزاری کلاس های رفع اشکال در اپلیکیشن و همچنین نسخه تحت شاد وب به این صورت است که دانش آموزان در سامانه شاد، دروس مورد نظر و مباحثی که در آن اشکال دارند را انتخاب می کنند تا در کلاس های رفع اشکال آن درس ها شرکت کنند. این کلاس های رفع اشکال در درس های مختلف، توسط معلمان داوطلب برگزار خواهد شد تا دانش آموزان در دوران امتحانات بتوانند تسلط کافی بر روی مطالب درسی پیدا کنند. ایمد واریم این امر به خوبی مسیر شود و مانند گذشته با خطاهای متدول برنامه شاد مواجه نشویم.

در صورتی که سوالی در این باره دارید می توانید با شماره 909071613 تماس بگیرید تا کارشناسان مشاور گروپ شما را راهنمایی کنند.

زمان برگزاری کلاس های رفع اشکال آنلاین در شاد

زمان برگزاری کلاس های رفع اشکال انلای در شاد به گفته ی مدیر فنی این سامانه از هفته آینده یعنی در اوایل خرداد ماه این گزینه در سامانه شاد در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت. تا با توجه به تلفیقی بودن آموزش مدارس کشور در سال تحصیلی جاری، در ایام امتحانات با افت نمرات دانش آموزان به خصوص در امتحانات نهایی مواجه نشویم.

🔔

در صورتی که این گزینه به سامانه شاد اضافه شود، ما در این مقاله به برسی جزئیات آن خواهیم پرداخت. با مشاور گروپ همراه باشید.

کلاس های رفع اشکال رایگان درشاد

نکات مثبت برگزاری کلاس های رفع اشکال رایگان در شاد

کلاس های رفع اشکال رایگان در شاد، دارای دو نقطه قوت بزرگ است. اول اینکه به صورت رایگان برگزار می شود. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، مسلما عده زیادی از دانش آموزان، توانایی گرفتن معلم خصوصی برای رافع اشکال خود در درس هایشان را ندارند. این رفع اشکال رایگان در شاد، دغدغه اینگونه دانش آموزان را حل خواهد کرد.

مورد دوم در خصوص کلاس های رفع اشکال رایگان در شاد مربوط به برگزاری این کلاس ها بر بستر شاد است. همانطور که می دانید دانش آ»وزانی از کشور که در مناطق محروم  زندگی می کنند شرایط دسترسی به آموزش های باکیفیت را در این دوران ندارند؛ و معمولا هرسال گرئهی از معلمان داوطلبانه برای کمک به این دانش آموزان به مناطق محروم می رفتند. اما با اجرایی شدن این طرح دیگر نیازی به طی مسیر طولانی و صرف هزینه در این خصوص نخواهد بود. و بر بستر اینتر نتی امکان برگزاری کلاس ها رفع اشکال رایگان در شاد، در سراسر کشور فراهم خواهد شد.

هر سال با فرا رسیدن دوران امتحانات نگرانی های دانش آموزان و والدینشان افزایش می یابد. در سال تحصیلی جاری که آموزش برای دانش آموزان هم به صورت حضوری بود و هم به صورت مجازی، هرج و مرج هایی در حین تشکیل کلاس ها و آموزش درس های مختلف پیش آمد که سبب شد تا بسیاری از دانش آموزان از یادگیری درس ها و مطالب باز بمانند و با آمادگی به مراتب بسیار کمتر از سال های گذشته به استقبال امتحانات پایان ترم بروند. به همین دلیل سازمان آموزش و پرورش بار ایجاد عدالت آموزشی و حل این مسائل تدبیری تحت عنوان رفع اشکال رایگان در شاد، اندیشید.

 

🖇️ مشاور گروپ امیدوار است مطالب مقاله ایی که خواندید، کمک کننده و مفید واقع شده باشد. خوشحال میشویم نظرات و یا حتی سوالات خود در این زمینه را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

همچنین می توانید برای دستیابی به پاسخ سایر سوالات خود در زمینه سامانه شاد با شماره  9099071613 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما راهنمایی کنند. در آخر، مجموعه مشاور گروپ برای تمامی شما عزیزان موفقیت و سلامتی را آرزو می کند.

درخشان باشید.🌟

📖 | در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول رفع اشکال رایگان در شاد

❓رفع اشکال رایگان در شاد به چه صورت است؟

✅ رفع اشکال در شاد به این صورت است که دانش آموز درس و مباحثی که در آنها مشکل دارد را انتخاب می کند تا در زمان مقرر در کلاس رفع اشکال آنها در شاد شرکت کند.

❓رفع اشکال آنلاین در شاد از چه زمانی آغاز می شود؟

✅ به گفته مدیر فنی این سامانه از اوایل خرداد ماه این رفع اشکال های رایگان در شاد آغاز خواهد شد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه رفع اشکال رایگان در شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی