منابع رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402

رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402

جهت مشاوره در زمینه منابع رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

منابع رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402 موضوع مورد بحث این مقاله است. فراگیری زبان و ادبیات ملت های دیگر و به کار گیری آن در مواقع لزوم از گذشته تا امروز برای فرد فراگیرنده یک امتیاز  ویژه تلقی می شود. توانایی ارتباط فرا سرزمینی با افراد، توانایی مطالعه و تحقیق متون علمی در زمینه ها ی مختلف و وجهه ی جذاب صحبت کردن روان به زبان های دیگر برای فرد، می تواند انگیزه ای باشد تا برای ادامه ی تحصیل، این رشته ها را بر حسب علاقه به هر کشور و زبان مورد انتخاب قرار دهد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی عناوین امتحانی، منابع کنکور کارشناسی ارشد مناسب رشته زبان آلمانی و بازار کار این رشته در کنکور ارشد 1402 بپردازیم.

در صورت نیاز به دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 99


چنانچه در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور کارشناسی ارشد رشته زبان آلمانی 1402 ، به مشورت و آگاهی نیاز دارید، می توانید با تیم همیشه همراه مشاور گروپ تماس حاصل بفرمایید.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره  9099071613(بدون پیش شماره)

 

 

لیست منابع رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402

  • زبان عمومی(آلمانی)
  • مسائل آموزش زبان آلمانی
  • زبانشناسی
  • مطالعات ترجمه
  • ادبیات آلمانی

ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد زبان آلمانی

با توجه به نیاز علاقمندان شرکت در رشته زبان آلمانی و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فهمیدن ضرایب دروس مختلف در این رشته ضروری است.بهتر است قبل از برنامه ریزی برای مطالعه دروس با این ضرایب آشنا شوید زیرا در گرفتن نتیجه و تعیین اهداف مطالعه کمک زیادی به شما خواهد کرد.

بهتر است قبل از اینکه زمان کنکور و گرفتن کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فرا برسد خود را برای این آزمون آماده کنید. آماده کردن خود به این معنی است که شما تاثیر هر درس را در این آزمون متوجه شده باشید. و متناسب با آن مقدار مطالعه خود را تعیین کنید.

امیدواریم با تلاش و کوشش هنگام اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد با خیال آسوده دستمزد زحمات خود را ببینید. در این بخش ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد زبان آلمانی را برای شما آورده ایم.

ضرایب دروس ارشد زبان آلمانی

رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 299

منابع رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402

قطعا شناخت منابع مناسب که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402 آماده شوید یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید. اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما  در این بخش سعی داریم منابع مناسب رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402 که پس  از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

عنوان دروس رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402 منابع  مناسب رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402
مطالعات ترجمه 1- Koller, W.: Einführung in die Übersetzungswissenschaft. Wiesbaden: Quelle und Meyer, 5. Aufl. 114027.

2- Stolze, R.: Übersetzungstheorien: Eine Einführung. Tübingen: Gunter Narr, 2. Aufl. 114027.

زبان شناسی 1-      Fleischer, W./Barz, I.: Wortbildung der deutschen Gegenwartssprache. 2. Aufl. Tübingen: Niemeyer, 114025.

2-      Lyons, J.: Einführung in die moderne Linguistik )Aus dem Englischen übertragen von W. und G. Abraham). 5. Aufl. München: Beck, 1980  )die eng.

3-      Orginalausgabe erscheint unter dem Titel: Introduction to the theoretical Linguistics. Cambridge University Press. 1968).

4-      Schunk, G.: Studienbuch zur Einführung in die deutsche

5-      Sprachwissenschaft, vom Laut zum Wort. Würzburg: Königshausen und Neumann, 114027.

ادبیات آلمانی 1-      Baumann, B./ Oberle, B.: Deutsche Literatur in Epochen. Max Hueber Verlag, 2. Aufl. 114026.

2-      Martini, F.: Deutsche Literaturgeschichte: Von den Anfängen bis zur Gegenwart. Stuttgart: Kröner, 114021

بازار کار رشته ی زبان آلمانی

تدریس زبان آلمانی در برخی دانشگاه ها و مدارس خاص و آموزشگاه های خصوصی و یا مترجمی زبان آلمانی، می تواند اولین گزینه ای باشد که برای کار می توانید به آن فکر کنید. همچنین می توانید با موسسات ترجمه فیلم و سریال همکاری کنید و از کارتان لذت ببرید چون دیدن فیلم ها و خواندن کتاب ها به زبان اصلی لذت دیگری دارد.

شما می توانید با مجموعه های گردشگری به عنوان مترجم و تور لیدر آلمان ها همکاری نمایید. همچنین می توانید در فعالیت های تجاری مختلف با کشور های آلمانی تبار کار کنید و ارتباط موثر داشته باشید.

مشاور گروپ از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت دارد.


سوالات متداول رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402

توانایی‌های‌ لازم تحصیل در رشته زبان آلمانی چیست؟

زبان‌ آلمانی‌ یکی‌ از زبان‌های‌ مشکل‌ دنیا است‌ و اگر دانشجو با عشق‌ و علاقه‌ آن‌ را مطالعه‌ نکند، نمی‌تواند در این‌ رشته‌ موفق‌ شود؛ یعنی‌ دانشجویی‌ که‌ رشته‌ زبان‌ آلمانی‌ را یک‌ منبع‌ درآمد بداند، در نهایت‌ نمی‌تواند مترجم‌ خوبی‌ شود چون‌ چنین‌ دانشجویی‌ اهل‌ مطالعه‌، تحقیق‌ و تفکر نیست‌ و درس‌ها را به‌ صورت‌ طوطی‌وار یاد می‌گیرد و در نهایت‌ نیز فقط‌ یک‌ مدرک‌ تحصیلی‌ به‌ دست‌ می‌آورد.

دروس‌ مشترک‌ در‌ گرایش‌های‌ زبان‌ آلمانی‌ چیست؟

دستور زبان‌ آلمانی‌، درک‌ مفهوم‌ متن‌ و تمرین‌ بیان‌، گفت‌ و شنود و آزمایشگاه‌، تجزیه‌ و تحلیل‌ دستوری‌ متن‌، تمرین‌ واژگان‌ و اصطلاحات‌، دستور پیشرفته‌، اصول‌ تحقیق‌.

دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ زبان‌ آلمانی‌ چیست؟

زبان‌شناسی‌ همگانی‌، جمله‌نویسی‌ و مقدمات‌ انشا، ترجمه‌ ساده‌ از آلمانی‌ به‌ فارسی‌، خواندن‌ متون‌ ساده‌ ، خواندن‌ متون‌ پیشرفته‌، انشا، ترجمه‌ پیشرفته‌، خواندن‌ با تفسیر، درآمدی‌ بر ادبیات‌، تلخیص‌ متون‌، بررسی‌ چند نمایشنامه‌ ، گزیده‌ای‌ از ادبیات‌ مردمی‌ جهان‌، بررسی‌ آثار منثور، اصول‌ نامه‌نگاری‌ ، ترجمه‌ متون‌ اسلامی‌، بررسی‌ و نقد شعر، سخنرانی‌ و بحث‌ ، بررسی‌ آثار ترجمه‌ شده‌ از آلمانی‌ به‌ فارسی‌.

دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ مترجمی‌ زبان آلمانی چیست؟

زبان‌ شناسی‌ همگانی‌، جمله‌نویسی‌ و مقدمات‌ انشاء، ترجمه‌ ساده‌ از آلمانی‌، زبان‌ دوم‌ (یک‌ زبان‌ اروپایی‌)، اصول‌ ترجمه‌، مبانی‌ نگارش‌ فارسی‌، انشا، درآمدی‌ بر ادبیات، ترجمه‌ ساده‌ از فارسی‌، ترجمه‌ نامه‌های‌ اداری‌ و بازرگانی‌، بررسی‌ ترجمه‌های‌ متون‌ اسلامی‌، تلخیص‌ متون‌، ترجمه‌ پیشرفته‌ از فارسی‌، ترجمه‌ متون‌ علوم‌ انسانی‌، ترجمه‌ متون‌ مطبوعاتی‌، بررسی‌ تطبیقی‌ ساختمان‌ دستور زبان‌ فارسی‌ و زبان‌ آلمانی‌.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه منابع رشته زبان آلمانی کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی