رزم آزمون دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ edu.pnu.ac.ir

رزم آزمون دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه رزم آزمون دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ edu.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رزم آزمون دانشگاه پیام نور چیست؟ زمان و نحوه برگزاری رزم آزمون پیام نور را از کجا متوجه شوم؟ اطلاعات لازم برای شرکت در آزمون آزمایشی دروس عمومی پیام نور چیست؟ و … اگر شما هم جزو دانشجویان این دانشگاه هستید و سوالاتی از این دست ذهن شما را به خود مشغول کرده است تا پایان این مقاله با مشاور گروپ همراه باشید چرا که قصد داریم پاسخی جامع به این پرسش ها ارائه نماییم

رزم آزمون دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir

سامانه رزم آزمون دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir است. کلیه دانشجویانی که در ترم جاری، اقدام به اخذ دروس عمومی نموده اند می بایست به منظور آشنایی با محیط نرم افزار آزمون مجازی حتما در رزم آزمون ها شرکت نمایند، چرا که آزمون دروس عمومی به صورت متمرکز  و به شیوه آنلاین غیرحضوری توسط مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور برگزار می شود و باید حتما خود را برای شرکت در رزم آزمون ها آماده کنید.

در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 – 1402 آزمون کلیه دروس با منبع در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد به صورت حضوری در مراکز/واحدها و متمرکز توسط مرکز سنجش و آزمون برگزار خواهد شد. همچنین آزمون دروس عمومی مقطع کارشناسی به صورت مجازی و متمرکز در بستر سامانه آزمونی مرکز سنجش و آزمون و غیر حضوری برگزار می گردد که حضور در رزم آزمون دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir پیش از آغاز امتحانات عمومی ضروری می باشد.

رزم آزمون پیام نور به منظور جلوگیری از هر گونه خطا در زمان برگزاری آزمون‌های دروس عمومی، برگزار می‌ شود.

 

اطلاعیه رزم آزمون دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

زمان برگزاری رزم آزمون دانشگاه پیام نور

زمان برگزاری رزم آزمون دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir در تاریخ‌های  2، 9 و 23 خرداد ماه 1402 اعلام گردیده است. توجه داشته باشید که تاریخ آزمون‌ های دروس عمومی پیام نور از 27 تا 31 خرداد ماه 1402 (به مدت 5 روز ) می‌باشد اما آزمون پایان ترم درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه در تاریخ 16 خردادماه رأس ساعت 08:00 صبح به صورت سراسری برگزار می گردد.

تاریخ رزم آزمون پیام نور
رزم آزمون اول 2 خردادماه 1402
رزم آزمون دوم 9 خردادماه 1402
رزم آزمون سوم 23 خردادماه 1402
⚠️  آزمون پایان ترم درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه  ساعت 8 صبح روز سه شنبه 1402/3/16 به صورت سراسری برگزار می گردد. ⚠️

جدول زمانبندی رزم آزمون دروس عمومی پیام نور در تاریخ‌های 2، 9 و 16 خردادماه بر اساس استان، مطابق جدول در فایل PDFگرد آوری شده است.

برای مشاهده جدول زمان بندی رزم آزمون دانشگاه پیام نور کلیک نمایید.

لازم بذکر است تاریخ و ساعت آزمون پایان ترم دروس عمومی بر اساس تقسیم‌ بندی استانی در کارت آزمون دانشجویان (گزارش 428) لحاظ شده است.

تاریخ رزم آزمون دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

ورود به سامانه رزم آزمون پیام نور

جهت ورود به سامانه رزم آزمون پیام نور، می بایست به نشانی مرکز سنجش و آزمون https://edu.pnu.ac.ir مراجعه نمایید. لینک مستقیم ورود به سایت رزم آزمون دروس عمومی پیام نور را در این بخش قرار دادیم تا به راحتی و بدون دغدغه به صفحه اصلی مرکز آزمون پیام نور وارد شوید. کافیست روی تصویر زیر کلیک کنید.

بعد از ورود به سایت رزم ازمون پیام نور، در کادر های مشخص شده، شماره دانشجویی را به عنوان نام کاربری و شماره ملی ثبت شده در سامانه گلستان را به عنوان رمز عبور بنویسید چرا که به صورت پیش فرض کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است.

همچنین نام کاربری و رمز عبور دانشجویان برای ورود به سایت امتحانات عمومی پیام نور اتباع شماره دانشجویی این عزیزان است.

*

ورود به سامانه رزم آزمون دانشگاه پیام نور edu.pnu.ac.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

در صورتیکه با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سامانه جامع آزمون های الکترونیکی پیام نور نمی شوید بر روی “نام کاربری یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ” کلیک کنید. پس از درج نام کاربری و کد امنیتی دکمه تایید را کلیک کنید در این صورت کلمه عبور به کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان تبدیل خواهد شد.

علی رغم اطلاع رسانی‌ های گسترده درصد زیادی از دانشجویان واجد شرایط هنوز اقدامی برای ورود به سایت رزم ازمون پیام نور انجام نداده و امکان ورود با کلمه و رمز عبور و نیز صحت دروس عمومی اخذ شده خود را بررسی ننموده‌ اند!


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم در پاسخ به سوال رزم ازمون پیام نور چیست توضیح جامعی درباره رزم آزمون دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ edu.pnu.ac.ir خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. اگر شما هم جزو دانشجویان این دانشگاه هستید و درباره نحوه کار با این سامانه سنجش و آزمون سوال دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️رزم ازمون دانشگاه پیام نور چیست؟

✔️رزم آزمون دروس عمومی پیام نور به منظور رفع هر گونه خطا در زمان برگزاری آزمون های عمومی سراسری و آنلاین این دانشگاه برگزار می شود. اطلاعات بیشتر درباره سایت امتحانات عمومی پیام نور را در مقاله بخوانید.

✔️ورود به سایت امتحانات پیام نور چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری سایت رزم آزمون edu.pnu.ac.ir ورود به سیستم سنجش و آزمون پیام نور و … در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است.

✔️تاریخ رزم آزمون پیام نور چه زمانی اعلام شده است؟

✔️اواسط خرداد ماه در سه مرحله رزم آزمون ها برگزار می شوند. جدول زمان بندی امتحانات رزم آزمون دانشگاه پیام نور را در این مقاله نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رزم آزمون دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ edu.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی