رتبه و درصد لازم قبولی رشته گرافیک ۱۴۰۲ | قبولی دانشگاه دولتی

گرافیک

جهت مشاوره در زمینه رتبه و درصد لازم قبولی رشته گرافیک ۱۴۰۲ | قبولی دانشگاه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در اینجا به معرفی کامل و دقیق رشته ارتباط تصویری -گرافیک میپردازیم.گرافیک یا همان ارتباط تصویری را میتوان از پر طرفدارترین رشته های گروه هنر به حساب آورد تا سال 93 در دفترچه های کنکور با 2 گرایش ارتباط تصویری عمومی و تصویری بوده است اما در دفترچه سال 94 گرایش حذف گردید…

گرافیک

رشته گرافیک در دانشگاه دولتی

رشته ارتباط تصویری -گرافیک : تابلوی اول از وجود یک رستوران خبر می‌دهد. تابلوی دوم مکان یک باجه پست را نشان می‌دهد و تابلوی سوم می‌گوید که در اینجا یک جایگاه سوخت‌رسانی است. البته این اطلاعات به زبان نوشتاری بیان نشده است.

چرا که امروزه با وجود صد زبان و 5 هزار گویش، نمی‌توان برای معرفی مراکز و مکان‌های مختلف از زبان نوشتاری استفاده کرد. بلکه این زبان تصویری است که با ساخت علائم و نشانه‌ها‌ در هواپیماها، جاده‌ها و هتل‌ها، پیام‌ها را سریعتر انتقال می‌دهد.

رشته ارتباط تصویری -گرافیک : البته نباید تصور کرد که زبان تصویری یا به عبارت دیگر ارتباط تصویری، تنها به ساخت علائم و سمبل‌های تصویری می‌پردازد بلکه هنر ارتباط تصویری حیطه بسیار وسیعی را در بر‌می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به نوشتن زیبای کلمات، رسم منحنی و نمونه‌های آماری، تهیه آگهی مطبوعاتی و پوستر، صفحه‌آرایی و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد.

به زبان دیگر کلیه طر‌ح‌هایی که به وسیله چاپ قابل انتشار هستند، طرح گرافیکی می‌باشند. هدف‌ رشته‌ ارتباط‌ تصویری‌ آموزش‌ این‌ هنر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌ عالی‌ است.

رشته ارتباط تصویری -گرافیک : در واقع رشته ارتباط تصویری توانایی‌ های‌ دانشجویان‌ در امور تبلیغات‌ فرهنگی‌ یا تجاری‌ را ارتقا می‌دهد که‌ در این میان تبلیغات‌ فرهنگی‌ شامل‌ تصویرسازی‌ کتب‌، ساخت‌ پوستر، تبلیغات‌ برای‌ نشریات‌ و جراید مانند صفحه‌آرایی‌ و آگهی‌های‌ مطبوعاتی‌ می‌شود و تبلیغات‌ تجاری‌ نیز شامل‌ تبلیغات‌ نمایشگاه‌های‌ بازرگانی‌ مانند غرفه‌سازی‌ و غرفه‌ آرایی‌ یا تبلیغات‌ برای‌ کالاهای‌ مختلف‌ است‌.

در ضمن‌ ارتباط‌ تصویری‌ دارای‌ شاخه‌های‌ دیگری‌ مانند آرم‌سازی‌ ، انیمیشن‌ و طراحی‌ راهنمای‌ محیطی‌ می‌باشد.

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ؛ گرافیک یا همان ارتباط تصویری را میتوان از پر طرفدارترین رشته های گروه هنر به حساب آورد تا سال 93 در دفترچه های کنکور با 2 گرایش ارتباط تصویری عمومی و تصویری بوده است اما در دفترچه سال 94 گرایش حذف گردید واحد های درسی # گرافیک گرایش ارتباط تصویری شامل 135 واحد شامل 20 واحد عمومی، 28 واحد دروس پایه ،30 واحد دروس اصلی ، 41 واحد دروس تخصصی و 6 واحد اختیاری میباشد.

گرایش تصویرسازی شامل 20 واحد عمومی، 24 واحد دروس پایه، 30 واحد دروس اصلی و 50 واحد دروس تخصصی میباشد.

دروس پایه : مبانی هنرهای تجسمی،کارگاه طراحی پایه ، کارگاه عکاسی پایه ، هندسه ، کارگاه چاپ ، کارگاه حجم سازی، تجزیه و تحلیل و نقد آثار تجسمی ، هنر و تمدن اسلامی ، آشنایی با هنر در تاریخ،آشنایی با رشته های هنری معاصر ،کارگاه عکاسی رنگی ، انسان طبیعت طراحی.

دروس اصلی رشته ارتباط تصویری  : کارگاه تصویرسازی،کارگاه ارتباط تصویری، کارگاه چاپ دستی،کارگاه خوشنویسی و طراحی حروف،تاریخچه کتابت ،تصویر متحرک ،کارگاه تخصصی عکاسی.

دروس تخصصی گرایش تصویرسازی : کارگاه تصویرسازی،طرح عملی جامع،طرح و رساله نهایی،ادبیات داستانی ایران،تجزیه تحلیل و نقد آثار تصویرسازی،کارگاه ارتباط تصویری (صفحه آرایی)،کارگاه طراحی،کارگاه تصویر متحرک.

دروس تخصصی گرایش ارتباط تصویری عمومی : کارگاه ارتباط تصویری،طرح عملی جامع،کارگاه چاپ دستی،چاپ ماشینی،تجزیه تحلیل و نقد آثار ارتباط تصویری،تصویر سازی ،طرح و رساله نهایی.

دروس اختیاری  : هندسه نقوش در صنایع دستی ایران ، آشنایی به هنر سنتی ایران،روش آموزش هنر در مدارس،هنر در دنیای کودکان،حکمت هنراسلامی،کارگاه تصویر متحرک (برای گرایش ارتباط تصویری عمومی)

دانشگاه هایی که در رشته ارتباط تصویری پذیرش دارند. (بر اساس دفترچه کنکور 96)

پردیس هنرهای زیبا، هنراصفهان، هنر تهران ،زنجان، سمنان، الزهرا، بجنورد،بوعلی سینا،شهید چمران اهواز،شیراز،گیلان،نیشابور،شریعتی_تهران،،غیرانتفاعی علم و فرهنگ ،تربیت دبیر شهید رجایی،علم و هنر-یزد،غیرانتفاعی سوره تهران،یزد،سپهر اصفهان.

9099071613

خدمات مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه رشته ارتباط تصویری

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری مشاورگروپ  آماده پاسخگویی در زمینه های زیر و مربوط به رشته گرافیک می باشند…

ثبت نام کنکور رشته ارتباط تصویری

مشاوره کنکور رشته ارتباط تصویری

انتخاب رشته کنکور رشته ارتباط تصویری

ثبت نام بدون کنکور رشته ارتباط تصویری

انتخاب رشته ارتباط تصویری

برنامه ریزی کنکور رشته ارتباط تصویری

خدمات مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری  مشاور گروپ در زمینه های نتایج کنکور ، ثبت نام کنکور هنر ، منابع کنکور هنر ، تغییر رشته ، کارنامه اولیه کنکور ، انتخاب رشته هنر ، انتخاب رشته کنکور هنر ، دفترچه کنکور هنر ، دفترچه ثبت نام کنکور ، مشاوره درسی کنکور هنر ، مشاوره درسی کنکور ، مشاوره تحصیلی ، ثبت نام بدون کنکور سراسری ، ثبت نام بدون کنکور آزاد ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، ثبت نام علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، رشته ارتباط تصویری بدون کنکور ، رشته ارتباط تصویری بدون کنکور آزاد ، رشته ارتباط تصویری بدون کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت ، تکمیل ظرفیت سراسری ، برنامه ریزی تحصیلی کنکور ، برنامه ریزی تحصیلی کنکور هنر آماده ارائه مشاوره تحصیلی به داوطلبان عزیز است.

توانایی‌های‌ لازم :

دانشجوی‌ ارتباط‌ تصویری‌ باید علاوه‌ بر خلاقیت‌، عاشق‌ این‌ کار بوده‌ و طراحی‌ قوی‌ و زبردست‌ باشد. چون‌ طراحی‌ اساس‌ کار یک‌ گرافیست‌ است‌ و در ضمن‌ باید با رنگ‌ به‌ عنوان‌ عامل‌ تکمیل‌کننده‌ فرم‌ آشنا باشد. همچنین‌ یک‌ طراح‌ باید با شاخه‌های‌ مختلف‌ هنری‌ آشنایی‌ کامل‌ داشته‌ باشد.

چون‌ یک‌ گرافیست‌ امکان‌ دارد از تکنیک‌های‌ عکاسی‌، چاپ‌، خوشنویسی‌، نقاشی‌، طراحی‌ صنعتی‌، اصول‌ و مبانی‌ صنایع‌ دستی‌ در کارش‌ استفاده‌ کند‌ و پیام‌ مورد نظرش‌ را به‌ مرحله‌ اجرا برساند. بالاخره‌ هنرمند این‌ رشته‌ لازم‌ است‌ با علومی‌ مثل‌ جامعه‌شناسی‌، روانشناسی‌ ، بازاریابی‌ و ادبیات‌ آشنا باشد . زیرا یک‌ پیام‌ تبلیغاتی‌ باید با توجه‌ به‌ مخاطب‌ آن‌ ساخته‌ شود؛ یعنی‌ باید توجه‌ داشت‌ که‌ مخاطب‌ این‌ پیام‌ از نظر فرهنگی‌ ، اقتصادی‌ و خواسته‌ها و علایق‌ در چه‌ سطحی‌ است‌.

گفتنی‌ است‌ که‌ دانشجویان‌ این‌ رشته‌ به‌ صورت‌ نیمه‌متمرکز گزینش‌ می‌شوند؛ یعنی‌ علاوه‌ بر آزمون‌ علمی‌، استعداد و خلاقیت‌ دانشجویان‌ در یک‌ آزمون‌ عملی‌ نیز سنجیده‌ می‌شود.

موقعیت‌ شغلی‌ در ایران‌ :

برای‌ یک‌ فارغ‌التحصیل‌ ارتباط‌ تصویری‌ فرصت‌های‌ شغلی‌ زیادی‌ وجود دارد چون‌ تنها بخشی‌ از کار او تبلیغات‌ می‌باشد و این‌ در حالی‌ است‌ که‌ تبلیغات‌ محدوده‌ خاصی‌ ندارد و از تبلیغ‌ یک‌ خودکار گرفته‌ تا تبلیغ‌ یک‌ کالای‌ فرهنگی‌ مثل‌ تئاتر یا سینما در حیطه‌ دانش‌ متخصص ارتباط تصویری می‌گنجد.

از سوی‌ دیگر تصویرسازی‌ و طراحی‌ روی‌ جلد کتب‌ ، صفحه‌آرایی‌ مجلات‌ و روزنامه‌ها و تهیه‌ آرم‌ و نشانه‌ نیز در حیطه‌ کار یک‌ متخصص‌ ارتباط‌ تصویری‌ قرار دارد. در کل‌ باید بگوییم‌ که‌ در ایران‌ دو شاخه‌ عمده‌ کاری‌ برای‌ یک‌ گرافیست‌ وجود دارد یکی‌ چاپ‌ و انتشارات‌؛ یعنی‌ طرحی‌ که‌ در نهایت‌ با چاپ‌ و تولید انبوه‌ سروکار دارد مثل‌ تصویرسازی‌ کتاب‌، صفحه‌آرایی‌ مجلات‌ و روزنامه‌ها و تهیه‌ پوستر و بروشور و دیگری‌ گرافیک‌ تلویزیونی‌ است‌؛ یعنی‌ گرافیست‌ تعیین‌ می‌کند که‌ برای‌ مثال‌ مجری‌ تلویزیون‌ چه‌ لباسی‌ با چه‌ رنگی‌ بپوشد که‌ هم‌ مناسب‌ باشد و هم‌ تفاوت‌ رنگ‌ها در گیرنده‌ها اعم‌ از رنگی‌ یا سیاه‌ و سفید به‌ خوبی‌ مشخص‌ گردد.

دیگر زمینه های شغلی و بازار کار:

طراحی آگهی و تابلو های تبلیغاتی
طراحی تیتراژ برنامه های تلویزیونی
طراحی نشانه و تمبر و اسکناس
طراحی تیزر (فیلم های تبلیغاتی) ) طراحی جلد کتاب ،نوار وکاتالوگ
تصویر گر ،صفحه آرا و طراح پوستر و کار در عکاسی ها و گالری ها

درآمد  یک گرافیست در ایران :

بر اساس آمار سازمان آمار ایران در سال ۱۳۹۴ درآمد رشته گرافیک بر اساس سه رده سازمانی کارشناس،سرپرست و مدیر تنظیم شده است . متوسط درآمد به عنوان کارشناس ماهیانه ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان ، به عنوان سرپرست ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان و به عنوان مدیر ۲٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد . همچنین حداکثر درآمد مدیر بر اساس سابقه کار تا سقف ۷٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان نیز می رسد.


درآمد و حقوق طراح گرافیک

رسیدیم به نقطه جالب و حساس مطلب که خیلی از کاربران عزیز این سوال رو بار ها و بار ها ازمن پرسیدن و سول خیلی از کاربران عزیز دیگه هم هست گرافیست هایی که در استخدام سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی هستند و گرافیست هایی که به طور فریلنسر کار میکنن درآمدهای متفاوتی دریافت می کنند.

برای گرافیست حداقل، حداکثر و متوسط درآمد ماهیانه ذکر شده است.

گرافیست هایی که در استخدام شرکت ها و سازمان های دولتی هستن

میزان حقوق دریافتی یک گرافیست برای افراد تازه کار حداقل درآمد با قانون کار (همون سال) در سازمان های دولتی محاسبه میشه، حداکثر درآمد برای طراح حرفه ای تا ۱۲ میلیون تومان و متوسط درآمد ماهیانه ۳ میلیون تومان است.

گرافیست هایی که در استخدام شرکت های خصوصی هستن

در شرکت های خصوصی نصبت به شرکت های دولتی یکم وضع فرق داره و میزان دریافت حقوق یک گرافیست به طور متوسط برای افراد مبتدی از ۱ میلیون تومان و برای طراح حرفه ای تا ۱۶ میلیون تومان و در برخی از شرکت ها بیشتر از این مبالغ نصبت به تجربه و فعالیتش می باشد. و متوسط درآمد ماهیانه ۵ میلیون تومان است.

گرافیست هایی که به طور آزاد کار و یا فریلنسر فعالیت میکنن

و اما فریلنسر ها این دسته از گرافیست ها با دو دسته بالا خیلی متفاوت هست و چون وابسته به سازمان و یا شرکتی نیست شرایط متفاوت است و با توجه به میزان فعالیت، تخصص،تجربه، تلاش و پشتکارشان، درآمدهای متفاوتی دارند. به طور میانگین درآمد فریلنسر ها از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳۰ میلیون تومان میباشد.

میزان درآمد طراح گرافیک در کشورهای خارجی و ایران

  • آمریکا: متوسط درآمد سالانه در سال ۲۰۱۸ برای طراح گرافیک، ۵۸٫۷۰۰ دلار
  • کانادا: متوسط درآمد سالانه گرافیست  ۶۰٫۰۰۰ دلار می باشد.
  • استرالیا: متوسط درآمد سالانه گرافیست ۵۲٫۰۰۰ دلار می باشد.
  • انگلستان: متوسط درآمد سالانه گرافیست  ۶۵.۰۰۰ دلار می باشد.
  • ترکیه: متوسط درآمد سالانه گرافیست ها ۵۵٫۸۰۰ لیر می باشد.
  • ایران: متوسط درآمد ماهانه گرافیست ها برای افراد تازه کار: ۱٫۵ میلیون تومان، برای افراد باتجربه ۲ الی ۵ میلیون تومان و برای گرافیست های ارشد از ۶ میلیون تومان به بالا می باشد.

ما می توانیم شما را به درآمد طراح گرافیک عالی برسانیم

طراحی گرافیک از آن دسته مشاغلی است که می توان به صورت دورکاری پروژه دریافت کرد و در منزل آن را انجام داد که در این صورت درآمد طراح گرافیک بهتری خواهید داشت و از طرفی در منزل کار می کنید و بعضی هزینه های اضافی را نخواهید داشت. زمانی که تجربه و مهارت بیشتر شود درآمد طراح گرافیک به همان میزان نیز بیشتر می شود. درآمد طراح گرافیک در شرکت های مختلف متفاوت است و میزان درآمد طراح گرافیک به نوع سازمان، مهارت وی، تجربه وی و همچنین طرح های هنری جذاب و جدیدی است که تولید می کند. اگر شما هم به دنبال درآمد طراح گرافیک هستید می توانید از همین حالا شروع نمایید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی مجموعه بزرگ مشاور گروپ استفاده نمایید تا به درآمد طراح گرافیک مورد نظرتان دست یابید.

درس‌های‌ این‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل :

طراحی‌ پایه‌، مبانی‌ هنرهای‌ تجسمی‌، کارگاه‌ حجم‌سازی‌، آشنایی‌ با هنر در تاریخ‌، تاریخچه‌ کتابت‌، خوشنویسی‌، عکاسی‌ پایه‌، ارتباط‌ تصویری‌، چاپ‌ دستی‌، هنر و تمدن‌ اسلامی‌، تصویرسازی‌، کارگاه‌ عکس‌ رنگی (انسان‌،طبیعت‌وطراحی‌) ، تجزیه‌ و تحلیل‌ هنرهای‌ تجسمی‌، آشنایی‌ با هنرهای‌ معاصر، تجزیه‌ و تحلیل‌ آثار ارتباط‌ تصویری‌، چاپ‌ ماشینی‌، تصویر متحرک‌، طرح‌ عملی‌ جامع‌، پروژه‌ نهایی‌.

آمار قبولی در رشته گرافیک بر اساس کنکور سال 96

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته ارتباط تصویری ( گرافیک ) دولتی کنکور ۹۵ – ۹۶  در منطقه ۱
ادبیات فارسی ۳۴% ۳۲% ۳۵% ۴۸%
عربی ۷% ۱۴% ۱۲% ۳۰%
دین و زندگی ۳۸% ۳۲% ۴۲% ۷۶%
زبان انگلیسی ۰% ۲۴% ۵۴% ۴۷%
درک عمومی هنر ۱۵% ۲۴% ۲۴% ۵۲%
درک عمومی ریاضی ۲۳% ۱۴% ۴۴% ۳۰%

ترسیم فنی

۲% ۹% ۲۴% ۲۲%
خلاقیت تصویری ۳۵% ۳۴% ۵۲% ۴۷%
خلاقیت نمایشی ۱۷% ۱۵% ۲۹% ۳۴%
خلاقیت موسیقی ۰% ۰% ۲۵% ۲۵%
خواص مواد ۲% ۲% ۱۰% ۱۴%
رتبه در منطقه ۱ ۱۰۳۳ ۷۴۲ ۱۷۶ ۵۵
رتبه کشوری ۱۹۶۸ ۱۳۵۰ ۲۶۳ ۸۰
شهر محل سکونت شیراز تهران شهرقدس کرج
رشته محل قبولی دانشگاه يزد دانشکده فني وحرفه اي دختران تهران -دکترشريعتي دانشگاه الزهرا ( س ) -تهران دانشگاه هنر
 ( روزانه )
حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته ارتباط تصویری ( گرافیک ) دولتی کنکور ۹۵ – ۹۶  در منطقه ۲
ادبیات فارسی ۴% ۳-% ۲-% ۷% ۲۰%
عربی ۰% ۳-% ۶% ۰% ۸%
دین و زندگی ۳-% ۶% ۶% ۱۴% ۴۲%
زبان انگلیسی ۰% ۱۱% ۲% ۲-% ۰%
درک عمومی هنر ۸% ۶% ۲۴% ۱۷% ۱۶%
درک عمومی ریاضی ۵% ۲۲% ۵% ۱۶% ۲۴%
ترسیم فنی ۰% ۷-% ۲-% ۷% ۰%
خلاقیت تصویری ۲% ۱۹% ۲% ۱۲% ۵%
خلاقیت نمایشی ۰% ۱۵% ۵% ۲-% ۲-%
خلاقیت موسیقی ۰% ۰% ۰% ۰% ۰%
خواص مواد ۰% ۲-% ۵% ۰% ۰%
رتبه در منطقه ۲ ۱۰۰۲۰ ۶۲۳۵ ۵۰۶۳ ۴۰۴۹ ۳۶۶۸
رتبه کشوری ۲۶۷۱۵ ۱۶۴۹۵ ۱۳۳۵۴ ۱۰۶۶۸ ۹۷۰۳
شهر محل سکونت بیرجند یزد شاهین شهر شاهین شهر سمنان
رشته محل قبولی دانشگاه بجنورد دانشگاه شيراز دانشگاه شهيدچمران -اهواز دانشگاه گيلان -رشت دانشگاه سمنان
 ( روزانه )
حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته ارتباط تصویری ( گرافیک ) دولتی کنکور ۹۵ – ۹۶  در منطقه ۳
ادبیات فارسی ۳۴% ۶۳%
عربی ۱۹% ۳۰%
دین و زندگی ۵۱% ۸۷%
زبان انگلیسی ۰% ۳۰%
درک عمومی هنر ۱۷% ۳۴%
درک عمومی ریاضی ۱۳% ۱۴%
ترسیم فنی ۹% ۰%
خلاقیت تصویری ۳۵% ۳۷%
خلاقیت نمایشی ۰% ۲۲%
خلاقیت موسیقی ۰% ۰%
خواص مواد ۰% ۵%
رتبه در منطقه ۳ ۲۲۳ ۱۹
رتبه کشوری ۲۳۴۵ ۴۸۵
شهر محل سکونت ازنا شوشتر
رشته محل قبولی دانشگاه الزهرا ( س ) -تهران دانشگاه هنر
 ( روزانه )

رتبه لازم برای قبولی در رشته گرافیک دانشگاه هنر تهران

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه هنر تهران
ظرفیت رشته : 10
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6080

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه تهران
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5381

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه الزهرا(س) – تهران
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 147
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5259

نام دانشگاه : دانشکده فني وحرفه اي دختران تهران (دكتر شريعتي)
ظرفیت رشته : 34
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 480
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5111

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه غيرانتفاعي سوره – تهران
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 853
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3877

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه سمنان
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1781
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4786

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه گيلان – رشت
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4341
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4727

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه شهيد چمران اهواز (محل تحصيل شوشتر)
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2570
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4719

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه گيلان – رشت
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2209
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4637

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه بوعلي سينا – همدان
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2651
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4606

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه غيرانتفاعي علم و فرهنگ – تهران
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1294
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3986
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4549

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه شيراز
ظرفیت رشته : 24
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1365
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4333

رتبه قبولی رشته گرافیک دانشگاه هنر اصفهان
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

3.7/5 - (31 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رتبه و درصد لازم قبولی رشته گرافیک ۱۴۰۲ | قبولی دانشگاه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. گرافیک مستر

    ممنون ؛ البته در این رشته دانشگاه آزاد تهران مرکز هم هست که خیلی عالیه ، و حتی با دولتی ها رقابت می کنه ،فقط تنها مشکلش اینه که رایگان نیست!! کلا رشته کم هزینه ای نیست و نیاز به علاقه داره .

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی