رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 – 98

رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 -98

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چنانچه می خواهید بدانید رتبه لازم برای قبولی پزشکی در تمامی سهمیه های کنکور 97 -98 چه هستند و قبولی های کنکور سراسری 96 در هر منطقه با چه رتبه هایی در این رشته ها قبول شدند ، با مشاوران اختصاصی کنکور سراسری در مجموعه  مشاور گروپ تماس بگیرید. 8 صبح تا 12 شب همه روزه حتی ایام تعطیل

رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 -98

رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 -98 و اطلاع از درصدها و رتبه های لازم برای قبولی پزشکی باعث می شود داوطلب کنکوری ساعات مطالعه و نیز هدفگذاری های تست زنی را در آزمون های آزمایشی به دقت مشخص کند و به عبارتی دقیق تر  بدین صورت  می توانید تشخیص دهید که برای هر درس باید چقدر زمان صرف شود و چگونه مطالعه ی بهتری داشته باشیم .

رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 -98 , اکنون بعد از برگزار شدن کنکور به زمانی می رسیم که  اطلاع از درصدهای دروس بخصوص در رشته های پر طرفدار اهمیت بیشتری می یابد تا داوطلب بتواند با ترسیم و شمای کلی از مسیری که باید با تلاش بیشتری به سرانجام برساند ، تلاش خود را به کار گیرد.

رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 -98 براساس رتبه ی آخرین قبولی های کنکور 96 و در بیش از 200 کارنامه در این جا برای داوطلبان متقاضی این رشته ها گرد آوری کرده ایم .

رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 -98 که جزو پر طرفدارترین و در صدر لیست رشته های تاپ علوم پزشکی است ، در اینجا گردآوری شده اند . رشته پزشکی آرزوی دست نیافتنی برای خیلی ها شده و در این چند سال اخیر نه تنها دانش آموزان و فارغ التحصیلان این رشته بلکه فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز نسبت به محک زدن شانس خود برای قبولی در این رشته اقدام نموده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رتبه لازم برای قبولی پزشکی سراسری ، آزاد و با سهمیه
از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره 9099071613 تماس بگیرید
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

برای تخمین آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری ، آزاد ، با سهمیه های مختلف با تیم مشاوره ای تخصصی مشاور گروپ همراه باشید.

تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان مرکز مشاور گروپ با دسترسی ، بررسی و آنالیز آمار زیادی از نتایج و قبولی های کنکور هر سال ، تخمین رتبه ، تراز و درصد را با دقت و وسواس زیادی انجام می دهند تا شما داوطلب عزیز با تکیه بر این آمارهای معتبر بتوانید استراتژی درست و شفافی برای مطالعه و هدفگذاری هر مبحث در کنکور داشته باشید.

رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 -98

تیم مشاوره ای مرکز مشاور گروپ به بانک گسترده و به روزی از اطلاعات کنکور رشته ی تجربی دانشگاه سراسری و آزاد دسترسی دارد.
داوطلبان عزیز دقت داشته باشید که دستیابی به اطلاعات و آمارهایی که بتوانید بر مبنای آنها تراز و رتبه و نیز درصدهای لازم برای قبولی در رشته ی پزشکی دانشگاههای دولتی و آزاد را بدانید و بررسی کنید ، کار آسانی نیست و نیازمند تلاش تیمی با تجربه ی آموزشی و مشاوره ای موفق در زمینه کنکور سراسری و انتخاب رشته است.

چرا که کارنامه های قبولی را تنها می توانید به صورت پراکنده و معدود در سایت های مختلف بیابید که اکثرا رتبه های درج شده مربوط به یک سهمیه ی خاص و یا فقط دانشگاههای دولتی است لذا نمی توان به این آمارها زیاد اعتماد کرد و برنامه ریزی های خود را براساس آنها پیاده سازی کرد.

اما شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاههای سراسری ، آزاد و با سهیمه های مختلف از مشاورین مجرب و با سابقه ی حرفه ای در زمینه ی کنکور ، مشاور گروپ کمک بگیرید.

همچنین می توانید آخرین رتبه قبولی های کنکور های سراسری و آزاد را در سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید.

مشاوره تخصصی تخمین رتبه و تراز لازم برای قبولی پزشکی دانشگاه سراسری و آزاد:

چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید ، با مشاورین مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.
براساس تجربه بدست آمده در مدت این چند سال فعالیت ، مشاورین مرکز مشاور گروپ توانسته اند برآورد تراز و رتبه و نیز بررسی های دقیقی از کنکور ها و آزمون های ازمایشی برگزار شده داشته باشند و داوطلبان را مطلع از آخرین تراز و رتبه قبولی برای رشته های پزشکی دانشگاههای سراسری و آزاد کنند.

رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 -98 , تا چه اندازه اطلاع از تراز و رتبه قبولی در پزشکی می تواند به داوطلب کمک کند؟

اطلاع از رتبه های قبولی دانشگاههای دولتی و آزاد در رشته ی پزشکی باعث می شود برنامه ریزی درسی شما حرفه ای تر و هدفمند انجام شود و از طرفی باعث می شود انتخاب رشته ی دقیقی نیز داشته باشید.

مشاوره تلفنی ویژه کنکور تجربی توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل


3.7/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی پزشکی کنکور 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی