آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی معدن ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

مهندسی معدن

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی معدن ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهندسی معدن با هدف تربیت متخصصانی برای بهره برداری درست و اصولی از سرمایه های نفت و گاز ، در حال حاضر و در دانشکده های فنی و مهندسی تدریس می شود که در کنکور نیز طرفداران خودش را داشته است.

مهندسی معدن

مهندسی معدن یکی از عوامل پیشرفت و موفقیت در صنعت و معادن است . معادن زیادی مانند معدن منیزیم ، مس ، آهن ، ذغال سنگ ، الماس ، طلا و … وجود دارد که باعث شده کشورهای ضعیف مورد استعمار کشورهای قدرتمند جهان قرار گیرند و در حال حاضر نیز دانشمندان در حال اجرای پروژه هایی هستند تا بتوانند از سیارات دیگر انواع فلزات مورد نیاز کشور خود را تامین سازند.

آخرین رتبه قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی مهندسی معدن مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور ریاضی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی مهندسی معدن یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی معدن ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های ریاضی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری ریاضی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی مهندسی معدن را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی مهندسی معدن، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته مهندسی معدن بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور ریاضی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی مهندسی معدن ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری ریاضی با مشاهده کارنامه قبولی مهندسی معدن کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های مهندسی معدن دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون مهندسی معدن شرکت کنید، کارنامه قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته مهندسی معدن را پذیرش میکنند

رشته مهندسی معدن از رشته‌های معروف و معتبر ریاضی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی معدن ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته مهندسی معدن را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر مهندسی معدن را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته مهندسی معدن را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی مهندسی معدن، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی معدن 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور ریاضی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون مهندسی معدن، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

مهندسی معدن دارای دو گرایش است : اکتشافات معدن و استخراج معدن

اطلاع از رتبه قبولی های سال گذشته در رشته مهندسی معدن شما را در انتخاب رشته بسیار یاری می دهد. به همین منظور مرکز مشاور گروپ رتبه های آخرین نفرات قبولی رشته مهندسی معدن را در دانشگاههای مختلف در اختیار شما کنکوری های عزیز قرار داده است تا با اطلاع و آگاهی بیشتری بتوانید انتخاب رشته ای منطقی و معقول تری را انجام دهید.
برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری از قبیل سهمیه ها ، دانشگاه ها ، بهترین روش انتخاب رشته و… با مشاورین مرکز مشاور گروپ از طریق شماره تماس زیر اقدام نمایید.

برای مشاوره حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی در رشته مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 95 – 96
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

مشاور گروپ

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشکلات رشته مهندسی معدن در ایران و میزان حقوق دریافتی

مهندسی معدن در کشور با مشکلاتی روبرو است که برخی از آنها عبارتند از :

دشواری شغل مهندسی معدن برای خانم ها

پایین بودن بهره وری عملیات معدن به دلیل عدم استفاده صحیح از جدیدترین روش ها و تجهیزات در این حوزه

حجم زیاد دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی معدن و عدم تناسب آن با فرصت های شغلی موجود و در نتیجه بیکاری تعداد زیادی از آنها

ناچیز بودن کارهای پژوهشی در این حوزه

شغل مهندسی معدن در کشورهایی مثل آمریکا و کانادا با توجه به کمبود مهندس در این رشته، شرایط سخت کار و همچنین گرانی انرژی و مواد معدنی بازار کار بسیار خوبی دارد.

حقوق مهندس معدن

مهندسان معدنی که در سازمان های دولتی استخدام می شوند، مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق دریافت می کنند. مهندس معدنی هم که در بخش خصوصی فعال است، با توجه به میزان مهارت، توانمندی ، تجربه و نوع توافق صورت گرفته با کارفرما، درآمدهای مختلفی دارد.

البته نوع کار و بخشی که مهندس معدن در آن مشغول به کار می شود نیز در میزان درآمد او تاثیرگذار است. به عنوان مثال شرایط کار و درآمد در شرکت هایی که در حوزه راهسازی فعالیت می کنند با شرکت هایی که در کار اکتشاف و استخراج معادن هستند، متفاوت است.

در جدیدترین پژوهش صورت گرفته در اواخر سال ۱۳۹۲ توسط تعدادی از متخصصان شغلی کشور، گروه های مختلف شغلی از نظر درآمدی مورد بررسی قرار گرفته اند. بر این اساس متوسط حقوق و درآمد مهندسان معدن در سمت های مختلف شغلی و در رده های مختلف سازمانی (کارشناس، سرپرست و مدیر) استخراج شده است.

مهندسی معدن

Mine Eng 2

توجه : میزان حقوق دریافتی فوق مربوط به سال 92 می باشد . جهت اطلاع دقیق از میزان دریافتی مهندس معدن می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

برخی از سمت هایی که در این پژوهش در نظر گرفته شده اند شامل مهندس معدن، کارشناس استحراج، مسئول حفاری، سرپرست معدن، مدیر اکتشاف و … می باشند که یک مهندس معدن می تواند در هر یک از آنها استخدام شده و فعالیت نماید.

برای مهندس معدن در هر سمت و در هر رده سازمانی حداقل، حداکثر و متوسط درآمد ماهیانه ذکر شده است. به عنوان مثال مهندسان معدنی که در سمت کارشناس استخراج در رده کارشناس کار می کنند، در اواخر سال ۱۳۹۲، حداقل درآمد ۷۸۰۰۰۰ تومان، حداکثر درآمد ۲۰۰۰۰۰۰ تومان و متوسط درآمد ماهیانه ۱۲۰۰۰۰۰ تومان را داشته اند.

اما علاقمندان به این رشته باید بدانند که جهت رسیدن به موفقیت در کنکور ریاضی و نیز قبولی در رشته ی پر مخاطب مهندسی معدن ، تنها تکیه بر درصدها و رتبه های قبولی سال گذشته کفایت نمی کند بلکه جهت تحقق این هدف ، باید در یکسال مطالعه ی کنکوری از برنامه ریزی مطالعاتی حرفه ای و هدفمند شده جهت قبولی در این رشته استفاده کنید به گونه ای که مطمئن باشید برنامه ریزی ها و روش های مطالعه شما درست و در نهایت منجر به قبولی در رشته مهندسی معدن بشود.

در اینجا سعی شده است آخرین رتبه قبولی های رشته مهندسی معدن در کنکور 96 و در هر سه منطقه خدمت شما عزیزان ارائه شود . همچنین اگر می خواهید سایر رتبه قبولی های رشته های کنکور ریاضی 96 را مشاهده کنید تا آمادگی بیشتری برای انتخاب رشته داشته باشید ، توصیه می کنیم هموراه مطالب سایت مشاور گروپ را دنبال نمایید.

همچنان توصیه می کنیم برای انجام یک انتخاب رشته ی موفق و مطمئن حتما باید از رتبه قبولی های سال قبل اطلاع کامل و کافی داشته باشید چرا که در انتخاب رشته کنکور ریاضی 97-98 اطلاع از رتبه ، تراز و درصد های قبولی های رشته مهندسی معدن در کنکور سال گذشته می تواند بر انتخاب رشته ی شما بسیار موثر و کار آمد باشد.
به همین منظور ما هم در اینجا تعدادی از رتبه قبولی های سراسری و آزاد رشته مهندسی معدن را در اختیارتان قرار داده ایم.

رتبه های درج شده در این مقاله همگی مربوط به کارنامه های قبولی هایی است که طبق آمارهای در دسترس ، در کنکور 96 توانسته بودند در رشته مهندسی معدن دانشگاه های دولتی پذیرفته شوند.

اما همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد ، نمیتوان و نباید به این رتبه ها و حد نصاب های قبولی در رشته مهندسی معدن و برای قبولی در کنکور 97-98 به طور 100 درصد اطمینان و اعتماد کرد چرا که مطمئنا و مثل هر سال عواملی مثل کاهش و یا افزایش ظرفیت قبولی ها ، تغییراتی در رتبه قبولی و انتخاب رشته ی کنکور سراسری 97-98 وجود خواهد داشت اما به شما قول می دهیم که اگر میانگین رتبه ی شما از آنچه که در اینجا گفته شده بهتر بود ، اطمینان یابید که در رشته مهندسی معدن کنکور 97-98 قبول می شوید.

و اما برای اطلاع دقیق و مطمئن از اینکه با درصدها و رتبه ترازی که دارید چه رشته ای قبول می شوید و یا چه رتبه ای کسب خواهید کرد ، می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.

همچنین مشاورین مرکز مشاور گروپ که تیمی متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی و مهندسی هستند ، در اینجا آماده اند تا شما عزیزان را با روش های اصولی مطالعه جهت قبولی در رشته مورد علاقه آشنا سازند و مسیر موفقیت خودشان را به شما هم نشان دهند .

جهت تعیین وقت برای انتخاب رشته مهندسی معدن توسط بهترین و با تجربه ترین مشاوران انتخاب رشته تهران ، همین حالا با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید . توجه داشته باشید که انتخاب رشته به صورت دستی و با توجه به تغییرات در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها،شرایط بومی گزینی،سلایق داوطلب و علاقمندی داوطلبان در انتخاب رشته کنکور 97-98 انجام خواهد شد و بالطبع نتیجه ای بسیار راضی کننده خواهد داشت.

حد نصاب درصد دروس لازم برای قبولی رشته مهندسی معدن

میانگین 15 درصد عمومی = قبولی در رشته مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه
میانگین 5 درصد اختصاصی = قبولی در رشته مهندسی معدن دانشگاه دانشگاه دولتی روزانه


برنامه ریزی کنکور 97-98 برای کسب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت

قبولی رشته مهندسی معدن

دانشگاه دولتی کنکور 98 – 97

جمعبندی


حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته مهندسی معدن دانشگاه دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه 1

71819 رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 1 : 28399
شهر محل سکونت : تبریز
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه صنعتی ارومیه
ادبیات فارسی : 14%
عربی: 7%
دین و زندگی : 20%
زبان انگلیسی : 6%
ریاضی : 4%
فیزیک : 3%
شیمی : 3%

69154رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 1 : 27590
شهر محل سکونت : تهران
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه صنعتی شاهرود
ادبیات فارسی : 14%
عربی: 7%
دین و زندگی : 38%
زبان انگلیسی : 63%
ریاضی : 5%
فیزیک : 6%
شیمی : -6%

67924رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 1 : 28399
شهر محل سکونت : تبریز
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه صنعتی ارومیه
ادبیات فارسی : 27%
عربی: 0%
دین و زندگی : 28%
زبان انگلیسی : 62%
ریاضی : 4%
فیزیک : 3%
شیمی : 0%

63895رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 1 : 25962
شهر محل سکونت : تبریز
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه ارومیه
ادبیات فارسی : 32%
عربی: 23%
دین و زندگی : 43%
زبان انگلیسی : 32%
ریاضی : -1%
فیزیک : 10%
شیمی : 6%

62605رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 1 : 25571
شهر محل سکونت : تبریز
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه ارومیه
ادبیات فارسی : 43%
عربی: 15%
دین و زندگی : 12%
زبان انگلیسی : -6%
ریاضی : 4%
فیزیک : 0%
شیمی : 13%

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته مهندسی معدن دانشگاه دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه 2

105922رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 2 : 42686
شهر محل سکونت : آران و بیدگل
رشته محل قبولی روزانه: مجتمع آموزش عالی گناباد
ادبیات فارسی : 16%
عربی: 10%
دین و زندگی : 6%
زبان انگلیسی : -3%
ریاضی : 0%
فیزیک : 1%
شیمی : 3%

99917رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 2 : 40113
شهر محل سکونت : رودان
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه صنعتی بیرجند
ادبیات فارسی : 3%
عربی: 0%
دین و زندگی : 18%
زبان انگلیسی : 0 %
ریاضی : 0%
فیزیک : 15%
شیمی : 0%

96337رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 2 : 38588
شهر محل سکونت : کرمان
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهدان
ادبیات فارسی : 10%
عربی: 4%
دین و زندگی : 0%
زبان انگلیسی : 0%
ریاضی : 0%
فیزیک : 2%
شیمی : 6%

95281رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 2 : 38171
شهر محل سکونت : محمودآباد
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه بیرجند
ادبیات فارسی : 28%
عربی: -3%
دین و زندگی : 24%
زبان انگلیسی :7%
ریاضی : -3%
فیزیک : 6%
شیمی : 3%

92611رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 2 :37016
شهر محل سکونت : سیرجان
رشته محل قبولی روزانه: موسسه آموزش عالی زرند
ادبیات فارسی : 12%
عربی: 26%
دین و زندگی : 8%
زبان انگلیسی : -7%
ریاضی : 2%
فیزیک : 4%
شیمی : 0%

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته مهندسی معدن دانشگاه دولتی کنکور 98 – 97 در منطقه 3

113297رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 3 :24410
شهر محل سکونت : خارج از کشور
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه ولایت – ایرانشهر
ادبیات فارسی : 4%
عربی: 7%
دین و زندگی : 20%
زبان انگلیسی : 0%
ریاضی : 0%
فیزیک : 0%
شیمی : 0%

112464رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 3 :24192
شهر محل سکونت : رضوانشهر
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهدان
ادبیات فارسی : 8%
عربی: 12%
دین و زندگی : 42%
زبان انگلیسی : 5%
ریاضی : -2%
فیزیک : -1%
شیمی : 6%

108729رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 3 :23180
شهر محل سکونت : بندر کنگ و چارک
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه ولایت – ایرانشهر
ادبیات فارسی : 8%
عربی: 4%
دین و زندگی : 16%
زبان انگلیسی : 13%
ریاضی : 0%
فیزیک : 3%
شیمی : -1%

105161رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 3 :22224
شهر محل سکونت : خنج
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه ولایت – ایرانشهر
ادبیات فارسی : 26%
عربی: 0%
دین و زندگی : 20%
زبان انگلیسی : 0 %
ریاضی : 0%
فیزیک : 0%
شیمی : 0%

104881رتبه کشوری :
رتبه در منطقه 3 :22153
شهر محل سکونت : جیرفت
رشته محل قبولی روزانه: دانشگاه ولایت – ایرانشهر
ادبیات فارسی : 2%
عربی: 4%
دین و زندگی : 2%
زبان انگلیسی : 13 %
ریاضی : 0%
فیزیک : 2%
شیمی : 4%


برای مشاوره حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی در رشته مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 97-98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

نتیجه گیری:

داوطلبان کنکور ریاضی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی معدن ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور ریاضی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی مهندسی معدن دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور مهندسی معدن در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی معدن ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403