رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری نانومواد

رتبه قبولی دکتری نانوفیزیک منابع دکتری نانوفیزیک

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری نانومواد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری نانومواد موضوع هدف مقاله پیش روی شماست. از گذشته های  دور استفاده از نانو مواد و تغییراتی که به کمک آن می توانستند در ساختار اصلی ماده ها بدهند و  استفاده ای جدید از آن ها بکنند صورت می پذیرفته اما شاید آن را به نام نانو مواد یا ناو فناوری نمی شناخته اند. نانو در واقع یک واحد اندازه گیری طول است. اندازه ای 18000  بار کوچکتر از یک تار موی انسان.  محققان نانو فناوری دریافتند که در صورتیکه بتوان در ساختار ابعاد یک ماده چه طول چه عرض و چه ارتفاع و چه تمامی این ها باهم، تغییری ایجاد کرد و آن بعد را تا اندازه نانو کوچک نمود، تغییراتی در خواص فیزیکی و شیمیایی و … مواد به وجود می آید که آن ها را دارای ویژگی های جدیدی خواهد کرد. حتما شنیده اید که برخی لباس ها و پارچه های با جنس نانو وجود دارند که خیس نمی شوند و یا لکه هایی که می تواند لباس های دیگر را کثیف کند توانایی آلوده ساختن آن ها را ندارد. این به خاطر استفاده از خواص نانو مواد در ساخت الیاف آن پارچه و یا لباس است. علم نانو مواد با توجه به گستردگی کاربرد های آن به سرعت در حال رشد و توسعه است و استفاده از  انواع مصنوعات آن در خیلی موارد کار را برای انسان امروز ساده تر ساخته است.

رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری نانومواد 98

با وجود اقبالی که نانو فناوری در کشور با آن مواجه است می توان گفت کارشناسان ارشد این رشته که کارآمد و دارای علم و اطلاعات کافی باشد، قطعا آینده شغلی خوب و البته دارای اهمیتی خواهند داشت. از گذشته های  دور انسان های بزرگ به دنبال علمی نظیر کیمیا بودند تا با تغییر خواص مواد بتواند آن را ارزشمند تر سازند. حال این ارزشمندی می توانست تبدیل شدن یک ماده کم ارزش به طلا باشد و یا تولید اکسیری برای زندگی طولانی یا جاودان. و این تلاش برای ایجاد تغییر در ساختار مواد درست شبیه ایده ی استفاده از ناو مواد و ایجاد تغییرات بنیادین در ساختار مواد است. امروز فارغ‌التحصیلان رشته نانومواد می‌توانند در بخش‌های آزمایشگاهی بر روی فلزها، پلیمرها ، الیاف نانو و … فعالیت كنند. همچنین صنایع مختلفی مثل تجهیزات پزشكی ، خودروسازی و گاز و پتروشیمی و … نیازمند کارشناسان ارشد علم نانو فناوری می باشد.

در صورتی که درباره ی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی، کارنامه قبولی و تخمین رتبه قبولی برای رشته نانوفناوری نانومواد کنکور کارشناسی ارشد به سوال و یا ابهامی برخوردید می توانید از مشاوران خودتان در مشاور گروپ صحیح ترین و بروز ترین راهنمایی ها را دریافت نمایید. ما تا آخر مسیر همراه شماییم.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

 

رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری نانومواد

در این بخش برخی از رتبه قبولی ها، گرایش و دانشگاه محل قبولی  رشته نانوفناوری نانومواد مربوط به سال 95  کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری نانومواد برای همراهان مشاور گروپ در نظر گرفته شده است. با ما همراه باشید.

سال قبولی رتبه قبولی
گرایش دانشگاه محل قبولی
۹۵ ۵۱ نانو فناوری-نانو مواد روزانه-دانشگاه تربیت مدرس-تهران

سوالات متداول رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری نانومواد

 

به چه موادی در چه مقیاسی نانو مواد گفته می شود؟

موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها در مقیاس ۱ الی ۱۰۰ نانومتر باشد، مواد نانویی یا نانومواد محسوب می شوند.

تقسیم بندی بر اساس بعد آزاد در نانو مواد به چه معناست؟

منظور از بعد آزاد، بعدی است که در مقیاس نانو نباشد. این بعد در هر مقداری می تواند باشد. بر این اساس مواد به چهار دسته نانوذرات، نانوسیم‌ها ،لایه‌های نازک و نانومواد حجیم تقسیم می‌شوند.

کنکور کارشناسی ارشد 1403 در چه تاریخی برگزار می شود؟

فرایند کنکور کارشناسی ارشد 1403در روز جمعه ۴ اسفند ماه 1402 اجرا خواهد شد.

برای دریافت راهنمایی درباره رشته نانوفناوری نانومواد کنکور کارشناسی ارشد 1403 به کجا باید مراجعه نمایم؟

شما می توانید تمام روز های هفته حتی ایام تعطیل از طریق تماس با شماره های زیر با مشاوران خود در مرکز مشاورگروپ تماس حاصل بفرمایید تا پاسخ به روز سوالات خود را دریافت نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد رشته نانوفناوری نانومواد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی