آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی مواد و متالوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز

مهندسی مواد و متالوژی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی مواد و متالوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهندسی مواد و متالوژی جزو رشته های زیر گروه کنکور ریاضی است که در این رشته دو مبحث شیمی و فیزیک اهمیت زیادی دارند لذا داوطلب باید توانایی های بالایی در این دو درس داشته باشد.


مهندسی مواد و متالوژی

مهندسی مواد و متالوژی


مهندسی مواد و متالوژی و قبولی در دانشگاه های سراسری این رشته نیازمند برنامه ریزی حرفه ای و منسجم است تا بتوانید در رقابت کنکور سراسری رتبه قبولی مورد نظر را در این رشته بدست آورید.

آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالوژی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور ریاضی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی مهندسی مواد و متالوژی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی مواد و متالوژی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های ریاضی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری ریاضی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی مهندسی مواد و متالوژی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی مهندسی مواد و متالوژی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته مهندسی مواد و متالوژی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور ریاضی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالوژی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری ریاضی با مشاهده کارنامه قبولی مهندسی مواد و متالوژی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های مهندسی مواد و متالوژی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون مهندسی مواد و متالوژی شرکت کنید، کارنامه قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته مهندسی مواد و متالوژی را پذیرش میکنند

رشته مهندسی مواد و متالوژی از رشته‌های معروف و معتبر ریاضی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی مواد و متالوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته مهندسی مواد و متالوژی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر مهندسی مواد و متالوژی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته مهندسی مواد و متالوژی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی مهندسی مواد و متالوژی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی مواد و متالوژی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور ریاضی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون مهندسی مواد و متالوژی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

مهندسی مواد و متالوژی , داوطلبانی که به دنبال اطلاعات دقیق تر و کامل تری از کارنامه های قبولی در رشته مواد و متالوژی هستند می توانند با تیم مشاوره ، برنامه ریزی و انتخاب رشته مرکز مشاور گروپ از طریق شماره تماس زیر اقدام نمایند.

مهندسی مواد و متالوژی رشته است که در آن به شناخت خواص و توزیع و نحوه استخراج و تکریب مواد گوناگون در صنایع و … میپردازد .

از گرایش های دیگر رشته مهندسی مواد و متالوژی می توان به گرایش سرامیک ، متالوژی استخراجی و متلوژی صنعتی اشاره کرد.

همچنین دپارتمان مشاور گروپ در ادامه و جهت آشنایی و همراهی شما عزیزان در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری 97-98 ، کارنامه و رتبه قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی کنکور 96 را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

مهندسی مواد و متالوژی داوطلبان و طرفداران خاص خودشو داره و مطمئنا و تنها با مطالعه ی زیاد و سخت جوابگوی قبولی در این رشته نمی باشد و نیاز به یک برنامه ریزی اصولی و منسج دارید .

اطلاع از درصدها و رتبه قبولی های کنکور سال گذشته رشته ی مواد و متالوژی باعث می شود شما دید واقع بینانه تری نسبت به کنکور داشته باشید.

آنچه که واضح و مشخص است این است که با داشتن یک برنامه ریزی منسجم و حرفه ای قبولی در کنکور و رشته مواد و متالوژی سخت نیست و داوطلب قطعا می تواند با برنامه ریزی هدفمند و اصولی در ماههای نزدیک به کنکور ، قبولی خود را در کنکور تضمین نماید.

مشاوران متخصص در برنامه ریزی کنکور ریاضی و حاضر در دپارتمان مشاور گروپ با ارائه برنامه ریزی مطمئن و حرفه ای شما را در رسیدن به رشته مورد علاقه یاری می نمایند.

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد اطلاع و آگاهی داشتن از رتبه و تراز قبولی های سال های گذشته و مطالعه براساس حد نصاب مورد نیاز در رشته مورد نظر ، دید شما را نسبت به کنکور تغییر می دهد و لذا برای قبولی در کنکور باید متفاوت عمل کنید .


1- حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی سراسری و آزاد ، ظرفیت پذیرش رشته مهندسی مواد سراسری
2-ضرایب دروس در کنکور رشته مهندسی مواد و متالوژی ، ظرفیت پذیرش رشته مهندسی مواد و متالوژی سراسری
3- مشاوره و برنامه ریزی دقیق کنکور برای کسب درصدهای لازم جهت قبولی در رشته مهندسی مواد و متالوژی
4- مشاوره تلفنی و برنامه ریزی کنکور پیرامون تمامی سوالات شما


جهت اطلاع از انتخاب رشته مهندسی مواد و متالوژی ، می توانید از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور و بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید:


Untitled 1

اما علاقمندان به این رشته باید بدانند که جهت رسیدن به موفقیت در کنکور پر رقابت ریاضی و نیز قبولی در رشته ی پر مخاطب مهندسی مواد و متالوژی ، تنها تکیه بر درصدها و رتبه های قبولی سال گذشته کفایت نمی کند بلکه جهت تحقق این هدف ، باید در یکسال مطالعه ی کنکوری از برنامه ریزی مطالعاتی حرفه ای و هدفمند شده جهت قبولی در این رشته استفاده کنید به گونه ای که مطمئن باشید برنامه ریزی ها و روش های مطالعه شما درست و در نهایت منجر به قبولی در رشته مهندسی مواد و متالوژی بشود.


در اینجا سعی شده است آخرین رتبه قبولی های رشته مهندسی مواد و متالوژی در کنکور 96 و در هر سه منطقه خدمت شما عزیزان ارائه شود . همچنین اگر می خواهید سایر رتبه قبولی های رشته های کنکور ریاضی 96 را مشاهده کنید تا آمادگی بیشتری برای انتخاب رشته داشته باشید ، توصیه می کنیم هموراه مطالب سایت مشاور گروپ را دنبال نمایید.


برنامه ریزی کنکور 97 برای کسب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی کنکور 98 – 97


همچنان توصیه می کنیم برای انجام یک انتخاب رشته ی موفق و مطمئن حتما باید از رتبه قبولی های سال قبل اطلاع کامل و کافی داشته باشید چرا که در انتخاب رشته کنکور ریاضی 97-98 اطلاع از رتبه ، تراز و درصد های قبولی های رشته مهندسی مواد و متالوژی در کنکور سال گذشته می تواند بر انتخاب رشته ی شما بسیار موثر و کار آمد باشد.
به همین منظور ما هم در اینجا تعدادی از رتبه قبولی های سراسری و آزاد رشته مهندسی مواد و متالوژی را در اختیارتان قرار داده ایم.


رتبه های درج شده در این مقاله همگی مربوط به کارنامه های قبولی هایی است که طبق آمارهای در دسترس ، در کنکور 96 توانسته بودند در رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه های دولتی پذیرفته شوند.

اما همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد ، نمیتوان و نباید به این رتبه ها و حد نصاب های قبولی در رشته مهندسی مواد و متالوژی و برای قبولی در کنکور 97-98 به طور 100 درصد اطمینان و اعتماد کرد چرا که مطمئنا و مثل هر سال عواملی مثل کاهش و یا افزایش ظرفیت قبولی ها ، تغییراتی در رتبه قبولی و انتخاب رشته ی کنکور سراسری 97-98 وجود خواهد داشت اما به شما قول می دهیم که اگر میانگین رتبه ی شما از آنچه که در اینجا گفته شده بهتر بود ، اطمینان یابید که در رشته مهندسی مواد و متالوژی کنکور 97-98 قبول می شوید.

و اما برای اطلاع دقیق و مطمئن از اینکه با درصدها و رتبه ترازی که دارید چه رشته ای قبول می شوید و یا چه رتبه ای کسب خواهید کرد ، می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.


همچنین مشاورین مرکز مشاور گروپ که تیمی متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی و مهندسی هستند ، در اینجا آماده اند تا شما عزیزان را با روش های اصولی مطالعه جهت قبولی در رشته مورد علاقه آشنا سازند و مسیر موفقیت خودشان را به شما هم نشان دهند .


جهت تعیین وقت برای انتخاب رشته مهندسی مواد و متالوژی توسط بهترین و با تجربه ترین مشاوران انتخاب رشته تهران ، همین حالا با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید . توجه داشته باشید که انتخاب رشته به صورت دستی و با توجه به تغییرات در ظرفیت پذیرش دانشگاه ها،شرایط بومی گزینی،سلایق داوطلب و علاقمندی داوطلبان در انتخاب رشته کنکور 97-98 انجام خواهد شد و بالطبع نتیجه ای بسیار راضی کننده خواهد داشت.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارنامه و رتبه قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی

مناطق 1و2و3 کنکور 98 – 97 با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.
شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور

sa 1



حد نصاب درصد دروس لازم برای قبولی در رشته مواد و متالوژی:

میانگین 25 درصد عمومی = قبولی در رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه
میانگین 5 درصد اختصاصی = قبولی در رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دانشگاه دولتی روزانه

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی کنکور 96 در منطقه 1


رتبه کشوری : 88963
رتبه در منطقه 1 : 33579
شهر محل سکونت : مشهد
رشته محل قبولی روزانه : مجتمع اموزش عالي گناباد
ادبیات فارسی :28%
عربی:15%
دین و زندگی :30%
زبان انگلیسی :21%
ریاضی :0%
فیزیک :3%
شیمی:0%

رتبه کشوری : 59276
رتبه در منطقه 1 : 24498
شهر محل سکونت : مشهد
رشته محل قبولی روزانه : دانشگاه صنعتي بيرجند
ادبیات فارسی :18%
عربی:30%
دین و زندگی :24%
زبان انگلیسی :62%
ریاضی :1%
فیزیک :3%
شیمی:8%

رتبه کشوری : 58121
رتبه در منطقه 1 : 24134
شهر محل سکونت : تبریز
رشته محل قبولی روزانه : دانشگاه بناب
ادبیات فارسی :28%
عربی:11%
دین و زندگی :27%
زبان انگلیسی :0%
ریاضی :7%
فیزیک :9%
شیمی:0%

رتبه کشوری : 57599
رتبه در منطقه 1 : 23953
شهر محل سکونت : تبریز
رشته محل قبولی روزانه : دانشگاه بناب
ادبیات فارسی :31%
عربی:26%
دین و زندگی :48%
زبان انگلیسی :24%
ریاضی :-1%
فیزیک :12%
شیمی:9%

رتبه کشوری : 53587
رتبه در منطقه 1 : 22673
شهر محل سکونت : تبریز
رشته محل قبولی روزانه : دانشگاه بناب
ادبیات فارسی :32%
عربی:6%
دین و زندگی :38%
زبان انگلیسی :41%
ریاضی :17%
فیزیک :-5%
شیمی:12%

با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از جدیدترین رتبه ها ، تراز و درصدهای قبولی های رشته های علوم پزشکی و نیز مقالات مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای با خبر شوید.

5465


حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی کنکور 96 در منطقه 2

رتبه کشوری : 91465
رتبه در منطقه 2 : 36533
شهر محل سکونت : بجنورد
رشته محل قبولی روزانه : مجتمع اموزش عالي فني ومهندسي اسفراين
ادبیات فارسی :15%
عربی:3%
دین و زندگی :20%
زبان انگلیسی :12%
ریاضی :-1%
فیزیک :3%
شیمی:7%

رتبه کشوری : 83120
رتبه در منطقه 2 : 33031
شهر محل سکونت : ساری
رشته محل قبولی روزانه : مجتمع اموزش عالي فني ومهندسي اسفراين
ادبیات فارسی :26%
عربی:0%
دین و زندگی :-4%
زبان انگلیسی :50%
ریاضی :2%
فیزیک :0%
شیمی:5%

رتبه کشوری : 80221
رتبه در منطقه 2 : 31787
شهر محل سکونت : بيرجند
رشته محل قبولی روزانه : دانشگاه صنعتي بيرجند
ادبیات فارسی :7%
عربی:15%
دین و زندگی :36%
زبان انگلیسی :9%
ریاضی :2%
فیزیک :5%
شیمی:0%

رتبه کشوری : 77228
رتبه در منطقه 2 : 30589
شهر محل سکونت : گناباد
رشته محل قبولی روزانه : مجتمع اموزش عالي گناباد
ادبیات فارسی :46%
عربی:22%
دین و زندگی :39%
زبان انگلیسی :17%
ریاضی :-2%
فیزیک :4%
شیمی:3%

رتبه کشوری : 74463
رتبه در منطقه 2 : 29446
شهر محل سکونت : بيرجند
رشته محل قبولی روزانه : دانشگاه صنعتي بيرجند
ادبیات فارسی :23%
عربی:12%
دین و زندگی :12%
زبان انگلیسی :5%
ریاضی :4%
فیزیک :1%
شیمی:3%

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی کنکور 96 در منطقه 3


رتبه کشوری : 105922
رتبه در منطقه 3 : 22423
شهر محل سکونت : اسفراين
رشته محل قبولی روزانه : مجتمع اموزش عالي فني ومهندسي اسفراين
ادبیات فارسی :27%
عربی:16%
دین و زندگی :2%
زبان انگلیسی :17 %
ریاضی :5%
فیزیک :-3%
شیمی:-2%

رتبه کشوری : 95207
رتبه در منطقه 3 : 19621
شهر محل سکونت : اسفراين
رشته محل قبولی روزانه : مجتمع اموزش عالي فني ومهندسي اسفراين
ادبیات فارسی :24%
عربی:11%
دین و زندگی :47%
زبان انگلیسی :5%
ریاضی :4%
فیزیک :1%
شیمی:3%

رتبه کشوری : 80941
رتبه در منطقه 3 : 15907
شهر محل سکونت : باشت
رشته محل قبولی روزانه : دانشگاه ياسوج
ادبیات فارسی :15%
عربی:6%
دین و زندگی :75%
زبان انگلیسی :0%
ریاضی :0%
فیزیک :4%
شیمی:2%

رتبه کشوری : 80057
رتبه در منطقه 3 : 15673
شهر محل سکونت : ياسوج
رشته محل قبولی روزانه : دانشگاه ياسوج
ادبیات فارسی :36%
عربی:-4%
دین و زندگی :44%
زبان انگلیسی :21%
ریاضی :1%
فیزیک :0%
شیمی:1%

رتبه کشوری : 78432
رتبه در منطقه 3 : 15258
شهر محل سکونت : طبس
رشته محل قبولی روزانه : مجتمع اموزش عالي گناباد
ادبیات فارسی :16%
عربی:2%
دین و زندگی :27%
زبان انگلیسی :5%
ریاضی :-1%
فیزیک :3%
شیمی:16%


رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی


نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی شریف – تهران
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1088
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 760
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 544

نام دانشگاه : دانشگاه علم و صنعت ایران – تهران متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2341
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1695
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 860

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی – تهران متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2608
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2080
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1167

نام دانشگاه : دانشگاه علم و صنعت ایران – تهران سراميک
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2371
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2094
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران متالوژي استخراجي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2211
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1661
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1027

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی امیرکبیر – تهران متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2115
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1490
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 787

نام دانشگاه : دانشگاه علم و صنعت ایران – تهران متالوژي استخراجي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2555
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1921
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1303

نام دانشگاه : دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی – تهران (رشته های آزاد) متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3415
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی – تهران (رشته های آزاد) متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4055
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی اصفهان
ظرفیت رشته : 70
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4779
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3008
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1833

نام دانشگاه : دانشگاه فردوسی – مشهد متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6186
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه فردوسی – مشهد متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 5270
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4763
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2311

نام دانشگاه : دانشگاه شیراز متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 5809
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4876
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3597

نام دانشگاه : دانشگاه تبریز متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 18
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6252
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزوین متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6467
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3760
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2098

نام دانشگاه : دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزوین سراميک
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 7297
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5396
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه تبریز سراميک–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 12427
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه كاشان متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 8170
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6959
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4800

نام دانشگاه : دانشگاه شهرکرد متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 24
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 11395
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10815
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه تبریز سراميک
ظرفیت رشته : 18
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 9619
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6731
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه شهید باهنر – كرمان متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 11314
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4879

نام دانشگاه : دانشگاه بوعلی سینا – همدان متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 9411
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8964
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه كاشان متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8037
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی بابل متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 12976
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10457
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه بوعلی سینا – همدان متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 10
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 15471
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12701
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه شهید باهنر – كرمان متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12341
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی سهند – تبریز متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 11918
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12988
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4317

نام دانشگاه : دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 13660
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه تبریز متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 10309
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه شهید باهنر – كرمان متالوژي استخراجي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15585
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه زنجان متالوژي استخراجي
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 15103
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 14064
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5402

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی بابل متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 15027
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13518
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه اراک متالوژي صنعتي–
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 14953
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12358
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه شاهرود متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 17783
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 14869
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5241

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی سهند – تبریز متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 14136
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12817
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه رازی کرمانشاه متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 14824
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 16907
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6213

نام دانشگاه : دانشگاه سمنان متالوژي استخراجي
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 17035
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 16853
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6428

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی ارومیه متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6646

نام دانشگاه : دانشگاه سمنان متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 14859
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13882
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3991

نام دانشگاه : دانشگاه شهید چمران اهواز متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 32
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 9687
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3107

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی همدان متالوژي استخراجي
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 15988
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15168
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5801

نام دانشگاه : دانشگاه شهید مدنی آذربایجان – تبریز مهندسي متالوژي و مواد
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 16804
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6147

نام دانشگاه : دانشگاه مراغه متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 21402
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 20097
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 9107

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی سهند – تبریز متالوژي استخراجي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 18131
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه شهرکرد سراميک
ظرفیت رشته : 27
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 12200
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13699
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : مركز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 18794
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 17964
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6972

نام دانشگاه : دانشگاه اراک متالوژي صنعتي– –نوبت دوم
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 15280
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13787
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه شهید باهنر – كرمان متالوژي استخراجي
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 14343
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5341

نام دانشگاه : دانشگاه ملایر متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 49
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 19544
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8820

نام دانشگاه : دانشگاه یاسوج متالوژي استخراجي
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 15978
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 12346

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی سهند – تبریز متالوژي استخراجي
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 13818
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10759
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5132

نام دانشگاه : دانشگاه سمنان متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 19009
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 34189
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه ملایر متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 10
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 21740
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه شاهرود متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 33960
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی بیرجند متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 23910
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 24470
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 13014

نام دانشگاه : دانشگاه حكیم سبزواری – سبزوار متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 22005
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه بناب متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 22148
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 22378
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 10015

نام دانشگاه : دانشگاه ملایر سراميک
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 21982
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه ملایر سراميک–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 10
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 23002
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : مركز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا شبانه
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 22458
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 37087
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی – مرکز تبریز متالوژي صنعتي–پيام نور-سوابق تحصيلي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 34137
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه پیام نور تهران – تهران شمال متالوژي صنعتي–پيام نور-سوابق تحصيلي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 30947
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه سمنان متالوژي استخراجي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 21407
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 36443
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهدان متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 37247
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 38779
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 17845

نام دانشگاه : دانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهدان متالوژي صنعتي
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 23936
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 12402

نام دانشگاه : موسسه غیرانتفاعی دانش پژوهان پیشرو – اصفهان متالوژي صنعتي–غيرانتفاعي-سوابق تحصيلي
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 50464
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : مجتمع آموزش عالی گناباد سراميک
ظرفیت رشته : 27
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 31977
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 38914
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 15599

نام دانشگاه : دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی سجاد – مشهد متالورژي–غيرانتفاعي-سوابق تحصيلي
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 43512
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه مراغه متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 10
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 22202
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه پیام نور اصفهان – مرکز اصفهان متالوژي صنعتي–پيام نور-سوابق تحصيلي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 40597
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه پیام نور استان مرکزی – مرکز اراك متالوژي صنعتي–پيام نور-سوابق تحصيلي
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 49806
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین متالوژي صنعتي–نوبت دوم
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 27636

نام دانشگاه : دانشگاه پیام نور كرمان – مرکز كرمان متالوژي صنعتي–پيام نور-سوابق تحصيلي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 56669
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :


نام دانشگاه : دانشگاه تهران
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2014
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1285
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 831

نام دانشگاه : دانشگاه یزد مهندسي متالور‍ژي
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 10454
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 7758
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5598

نام دانشگاه : دانشگاه ارومیه مهندسي متالور‍ژي
ظرفیت رشته : 40
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 19799
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 20115
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8059

نام دانشگاه : دانشگاه صنعتی بیرجند شبانه
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 19729


برای مشاوره حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی در رشته

مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 98 – 97
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

Untitled 1

پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل


بیشتر وقت ها گمراهی ها و انرژی منفی که توی زندگی داریم به خاطر مشورت کردن با افراد نالایق و بی سواد در زمینه مشاوره ایجاد میشه

بعضی انتخاب ها در زندگی سرنوشت رو تغییر میدن
برای انتخاب منابع علمی، کلاس و مشاور احساسی تصمیم نگیر
با انتخاب درست و منطقی آینده رو با دست خودت طراحی کن…



 photo 2018 03 12 17 21 33 1


حتما نباید شکست بخوری تا متوجه بشی احتیاج به برنامه داری!
تمامی کارها رو با برنامه انجام بده تا شکست نخوری…

نتیجه گیری:

داوطلبان کنکور ریاضی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی مواد و متالوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور ریاضی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور مهندسی مواد و متالوژی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی مهندسی مواد و متالوژی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی