آخرین رتبه لازم قبولی شنوایی شناسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

شنوایی شناسی

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی شنوایی شناسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شنوایی شناسی یکی از رشته های نوین و جدیدی است که در زمینه های مرتبط با شنوایی به ایفای نقش می پردازد. شنوایی شناسی جزو رشته های پر مخاطب کنکور تجربی در سال های اخیر بوده است.

شنوایی شناسی

آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی شنوایی شناسی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی شنوایی شناسی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی شنوایی شناسی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی شنوایی شناسی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته شنوایی شناسی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی شنوایی شناسی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های شنوایی شناسی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون شنوایی شناسی شرکت کنید، کارنامه قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته شنوایی شناسی را پذیرش میکنند

رشته شنوایی شناسی از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی شنوایی شناسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته شنوایی شناسی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر شنوایی شناسی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته شنوایی شناسی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی شنوایی شناسی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی شنوایی شناسی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون شنوایی شناسی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی شنوایی شناسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی شنوایی شناسی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور شنوایی شناسی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.


شنوایی شناسی یک رشته دانشگاهی است که در حال حاضر و در ایران امکان ادامه تحصیل در مقطع دکترا را ندارد اما فارغ التحصیلان در صورت پذیرش در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد می توانند در یکی از گرایش های این رشته همچون شنوایی شناسی ، زبان شناسی و کودکان استثنائی ادامه تحصیل دهند.

شنوایی شناسی , فارغ التحصیلان رشته شنوایی ستجی قادرند با تعیین و تجویز سمعک برای فردی که مشکل شنوایی دارد با بررسی و ارزیابی مشخصات الکترو آکوستیکی بپردازند.

بازار کار رشته شنوایی شناسی در ایران

شنوایی شناسی , فارغ التحصیلان رشته شنوایی شناسی امکان اشتغال به کار در بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، مجتمع های توانبخشی ، مراکز شنوایی شناسی خصوصی ، دولتی ، مراکز دانشگاهی ، کارخانه ها ، مدارس عادی و استثنائی و … را دارند.

شنوایی شناسی , در اینجا می توانید چندین نمونه رتبه قبولی رشته شنوایی شناسی را در کنکور سراسری 96 مشاهده نمایید همچنین اگر سوالی در مورد شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد در کنکور سراسری را دارید می توانید با تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان مرکز مشاور گروپ تماس گرفته تا مشاورین تخصصی مرکز به سوالات شما پاسخ دهند.


رشته شنوایی شناسی نیز در کنکور های اخیر مورد انتخاب اکثر داوطلبان رشته تجربی بوده است اما علاقمندان به این رشته باید بدانند که جهت رسیدن به موفقیت در کنکور پر رقابت تجربی و نیز قبولی در رشته ی پر مخاطب شنوایی شناسی ، تنها تکیه بر درصدها و رتبه های قبولی سال گذشته کفایت نمی کند بلکه جهت تحقق این هدف ، باید در یکسال مطالعه ی کنکوری از برنامه ریزی مطالعاتی حرفه ای و هدفمند شده جهت قبولی در این رشته استفاده کنید به گونه ای که مطمئن باشید برنامه ریزی ها و روش های مطالعه شما درست و در نهایت منجر به قبولی در رشته شنوایی شناسی بشود.


در اینجا سعی شده است آخرین رتبه قبولی های رشته شنوایی شناسی در کنکور 96 و در هر سه منطقه خدمت شما عزیزان ارائه شود . همچنین اگر می خواهید سایر رتبه قبولی های رشته های کنکور تجربی 96 را مشاهده کنید تا آمادگی بیشتری برای انتخاب رشته داشته باشید ، توصیه می کنیم هموراه مطالب سایت مشاور گروپ را دنبال نمایید.

برنامه ریزی کنکور 97-98 برای کسب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی رشته شنوایی شناسی دانشگاه دولتی کنکور 98 – 97


همچنان توصیه می کنیم برای انجام یک انتخاب رشته ی موفق و مطمئن حتما باید از رتبه قبولی های سال قبل اطلاع کامل و کافی داشته باشید چرا که در انتخاب رشته کنکور تجربی 97-98 اطلاع از رتبه ، تراز و درصد های قبولی های رشته شنوایی شناسی در کنکور سال گذشته می تواند بر انتخاب رشته ی شما بسیار موثر و کار آمد باشد.

به همین منظور ما هم در اینجا تعدادی از رتبه قبولی های سراسری و آزاد رشته شنوایی شناسی را در اختیارتان قرار داده ایم.


رتبه های درج شده در این مقاله همگی مربوط به کارنامه های قبولی هایی است که طبق آمارهای در دسترس ، در کنکور 96 توانسته بودند در رشته شنوایی شناسی دانشگاه های دولتی پذیرفته شوند.


اما همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد ، نمیتوان و نباید به این رتبه ها و حد نصاب های قبولی در رشته شنوایی شناسی و برای قبولی در کنکور 97-98 به طور 100 درصد اطمینان و اعتماد کرد چرا که مطمئنا و مثل هر سال عواملی مثل کاهش و یا افزایش ظرفیت قبولی ها ، تغییراتی در رتبه قبولی و انتخاب رشته ی کنکور سراسری 97-98 وجود خواهد داشت اما به شما قول می دهیم که اگر میانگین رتبه ی شما از آنچه که در اینجا گفته شده بهتر بود ، اطمینان یابید که در رشته شنوایی شناسی کنکور 97-98 قبول می شوید.


و اما برای اطلاع دقیق و مطمئن از اینکه با درصدها و رتبه ترازی که دارید چه رشته ای قبول می شوید و یا چه رتبه ای کسب خواهید کرد ، می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین حرفه ای مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید.



همچنین مشاورین مرکز مشاور گروپ که تیمی متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی هستند ، در اینجا آماده اند تا شما عزیزان را با روش های اصولی مطالعه جهت قبولی در رشته مورد علاقه آشنا سازند و مسیر موفقیت خودشان را به شما هم نشان ده




رتبه لازم برای قبولی رشته شنوایی شناسی و رتبه آخرین نفرات قبولی کنکور 96

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی تهران
ظرفیت رشته : 23
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2438
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4347
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2229

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2990
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4301
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 2655

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی تبریز نيمسال اول
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4483
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6041
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3438

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ظرفیت رشته : 33
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3504
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4932
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4130

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران
ظرفیت رشته : 26
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2868
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4638
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مشهد
ظرفیت رشته : 28
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3662
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5247
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3156

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گیلان – رشت (محل تحصیل لنگرود)
ظرفیت رشته : 23
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4543
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8027
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3129

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بابل
ظرفیت رشته : 19
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8316
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4594

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی همدان
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8542
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6411

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3720
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 7782
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 9765
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5001

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج
ظرفیت رشته : 14
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 11321
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6108

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
ظرفیت رشته : 22
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 5002
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6973

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی ایران
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3184
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 7072
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3906

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كاشان
ظرفیت رشته : 22
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 9477
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كرمانشاه
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 11872
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6951

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری
ظرفیت رشته : 28
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8898
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5984

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زنجان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6372
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10402
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی تبریز نيمسال دوم
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4286
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8597
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4408

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد
ظرفیت رشته : 19
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12462
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5082

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
ظرفیت رشته : 24
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8952
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4532

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بابل
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 7898
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5489

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج بومي استان لرستان –مناطق محروم
ظرفیت رشته : 4
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كرمان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 5947
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10051
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6211

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی گناباد
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 6306
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10570
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5818

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
ظرفیت رشته : 29
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 5583
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 9217
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5526

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
ظرفیت رشته : 28
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 11077
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6179

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اراک
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 7198
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5886

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی سمنان
ظرفیت رشته : 23
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 5550
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 9962
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4847

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی یزد
ظرفیت رشته : 22
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8164
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
ظرفیت رشته : 22
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12151
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 6148

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
ظرفیت رشته : 24
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 5306
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 11384
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی كردستان – سنندج
ظرفیت رشته : 14
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 13591
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 8719

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12005
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 7619

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس
ظرفیت رشته : 24
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4889
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10869
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 7865

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی لرستان – خرم آباد بومي استان ايلام –مناطق محروم
ظرفیت رشته : 4
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 7670

نام دانشگاه : دانشکده علوم پزشکی بهبهان
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12997
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 7311

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره کارنامه و رتبه قبولی رشته شنوایی شناسی

دانشگاه سراسری 98 – 97 با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور
sa 3


نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
ظرفیت رشته : 12
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5492
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرديس خودگردان
ظرفیت رشته : 5
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 5842
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : دانشگاه علوم پزشکی ایران
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : –
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4915
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : –

نام دانشگاه : موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران
ظرفیت رشته : 15
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 5561
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8783
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5400

نام دانشگاه : دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 4457
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6694
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5339

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارنامه و رتبه قبولی رشته شنوایی شناسی

مناطق 1و2و3 کنکور 98 – 97 با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.
شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور

Untitled 1


ما خوب بودیم ! ولی آنقدر صبر کردیم که عالی شدیم…
ما به مشاوری نیاز داریم که نقش رهبر را برایمان ایفا کند نه یک رییس
کسی میتواند رهبر واقعی باشد که قبلا حداقل 1 بار مسیر را تا آخر رفته باشد…


3.4/5 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی شنوایی شناسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403