رتبه قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی

رتبه قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی فیزیولوژی

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی فیزیولوژی از آن دست سوالات و ابهاماتی است که بسیاری از داوطلبان قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی به دنبال آن هستند. با این تفاسیر ما در مشاور گروپ بر آنیم که اطلاعات مورد نیاز شما را از جمله اطلاعات مربوط به رتبه قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی، تراز قبولی، رشته های مجاز برای شرکت در دکتری رشته زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی و همچنین سوالاتی که در مصاحبه دکتری رشته زیست شناسی گیاهی فیزیولوژی در صورت قبولی در کنکور پرسیده می شود ، برای همراهان در نظر گرفته شده است.

در صورتی که برای شرکت در آزمون دکتری 1400 در رشته زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی عزمتان جزم است ما را در این مقاله همراهی نمایید.

رتبه های قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی فیزیولوژی

در ادامه اطلاعات مربوط به رتبه قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی مربوط به سال 99 تنظیم شده است. امیدواریم بتواند دید نسبتا مناسبی به شما بدهد. اما بهتر است در نظر بگیرید که قبولی در دانشگاه و رتبه قبولی مربوط به هر رشته ، در هر سال بسته به موارد متعددی است. پس با تکیه ی صرف بر این اطلاعات تصیم نگرفته و انتخاب رشته ننمایید. بلکه از داده ها بیشتر در جهت دادن یک پلن ذهنی به شما در اختیارتان قرار داده می شود.

رتبه در سهمیه نوع سهمیه رشته دانشگاه نوع دوره تراز کل  
106 آزاد زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی دانشگاه فردوسی مشهد روزانه 4391  
 
 
174 آزاد زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی دانشگاه لرستان – خرم آباد روزانه 4090  
 
 
182 ایثارگر (25 درصد ظرفیت) زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی دانشگاه فردوسی مشهد نوبت دوم 1244  
 
 
226 آزاد زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی دانشگاه ارومیه نوبت دوم 3967  
 
 
293 آزاد زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی دانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز تحصیلات تکمیلی تهران پیام نور 3185  
 
 
356 آزاد زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی دانشگاه لرستان – خرم آباد پردیس خودگردان 2730  
 
 

فکر می کنیم برداشتن تلفن و پرسیدن سوال از کسانی که مطمئن هستید پاسخ صحیح شما را می دانند ، راحتترین کار برای رسیدن به پاسخ سوالاتتان باشد. 

  9099071613  **** بدون پیش شماره 

 

تراز قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی فیزیولوژی

ترازهای قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی نیز مانند رتبه قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی تنها برای دادن یک دید بهتر در نظر گرفته شود و نه مبنای تصمیم گیری.

 

رشته های مجاز برای شرکت در دکتری زیست شناسی گیاهی فیزیولوژی

رشته های مجاز برای شرکت در دکتری رشته زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی بر طبق اعلام رسمی سازمان سنجش از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400 به شرح زیر است:

  • فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد تمامی رشته ها

سوالات مصاحبه دکترای رشته زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی

سوالات مصاحبه دکتری رشته زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی می تواند در بخش های مختلف و با درجه سختی های متفاوت باشد. اینکه شما در آزمون دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی قبولی شوید مرحله اول بوده و پذیرش نهایی در مصاحبه حضوری که توسط دانشگاه های محل قبولی صورت می گیرد بخش مهم دوم است. سوالاتی که در مصاحبه دکتری رشته زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی ممکن است پرسیده شود می تواند شامل:

سوالات عمومی

به احتمال زیاد اساتیدی که با شما مصاحبه می کنند می خواهند اطلاعاتی درباره ی زندگی شخصی شما از قبیل، محل زندگی، وضعیت تاهل، شاغل و یا غیر شاغل بودن، میزان زمانی که می توانید در دانشگاه بگذرانید، زندگی پژوهشگرانه ی شما و انگیزه شما برای ادامه تحصیل تا این مقطع دریافت کنند. با اعتماد به نفس و منطقی می توانید این سوالات را به خوبی پاسخ دهید.

سوالات به زبان انگلیسی در حیطه های مختلف

زبان انگلیسی جز لاینفک دوره دکتری است حتی اگر که شما در حال تحصیل در زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی باشید.

مصاحبه کنندگان ممکن است از شما سوالاتی به زبان انگلیسی در حیطه های تخصصی و متون، عمومی، شخصی و درباره پایان نامه ارشدتان و … بپرسند.

سوالات تخصصی رشته

خب قطعا شما وقتی برای مصاحبه ی دکتری رشته زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی می روید، کسی از شما انتظار ندارد که درباره روانشناسی بالینی یا ادیان و عرفان اطلاعات کافی داشته باشید. شما باید در زمینه تخصص خود اطلاعات خوبی داشته باشید. طبعا با قبولی در کنکور و درس خواندن پیش از آن بخش زیادی از اطلاعات مورد پرسش را خواهیددانست. فقط آرامشتان را حفظ کنید.

سوالات مربوط به موضوع پیشنهادی برای رساله دکتری

اساتید مصاحبه کننده با پرسیدن این سوالات سعی دارند نگاه شما به آینده ی تحصیلی تان و اهداف شما را ارزیابی کنند. در نتیجه تمام سوالات این حیطه را با هر چی خدا بخواهد پاسخ ندهید. قطعا خداوند باید بخواهد و بدون یاری او امکان پذیر نست. اما شما باید برای دوره دکتری خود و کارهای پژوهشی به خصوص رساله با برنامه باشید یا حداقل خود را با برنامه نشان دهید.

سوالات درباره کارهای پژوهشی شما

سعی کنید علاوه بر اطلاعات مربوط به درس هایی که برای کنکور خوانده اید و آنجه در دانشگاه ها ارائه می شود اطلاعات مربوط به پژوهش های خود را نیز به نمایش بگذارید و مصاحبه کنندگان را تحت تاثیر قرار دهید. مقالات و مجلات به روز دنیا در حیطه رشته تان را مطالعه کنید. کتاب های اساتید دانشگاه مورد نظرتان را از قلم نیندازید که با یک اشاره به آن کتب ممکن است سخت دلبری کنید و در مصاحبه موفق باشید.

سوالات متداول رتبه قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی فیزیولوژی

رشته های مجاز برای شرکت در دکتری رشته زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی کدام است؟

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد تمامی رشته ها

در مصاحبه دکتری چه سوالاتی پرسیده می شود؟

سوالات عمومی///سوالات به زبان انگلیسی در حیطه های مختلف///سوالات تخصصی رشته///سوالات مربوط به موضوع پیشنهادی برای رساله دکتری///سوالات درباره کارهای پژوهشی شما

آزمون دکتری 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی دکتری زیست شناسی گیاهی – فیزیولوژی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403