رتبه قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

رتبه قبولی دکتری مهندسی دریا

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از آن دست سوالات و نکاتی است که بسیاری از داوطلبان قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی به دنبال آن هستند. با این تفاسیر ما در مشاور گروپ بر آنیم که اطلاعات مورد نیاز شما را از جمله اطلاعات مربوط به رتبه قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی، تراز قبولی، رشته های مجاز برای شرکت در دکتری رشته مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی و همچنین مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری ، برای همراهان در نظر گرفته شده است.

در صورتی که برای شرکت در آزمون دکتری 1400 در رشته مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی عزمتان جزم است ما را در این مقاله همراهی نمایید.

رتبه های قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

در ادامه اطلاعات مربوط به رتبه قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی مربوط به سال 99 تنظیم شده است. امیدواریم بتواند دید نسبتا مناسبی به شما بدهد. اما بهتر است در نظر بگیرید که قبولی در دانشگاه و رتبه قبولی مربوط به هر رشته ، در هر سال بسته به موارد متعددی است. پس با تکیه ی صرف بر این اطلاعات تصیم نگرفته و انتخاب رشته ننمایید. بلکه از داده ها بیشتر در جهت دادن یک پلن ذهنی به شما در اختیارتان قرار داده می شود.

رتبه در سهمیه نوع سهمیه رشته گرایش دانشگاه نوع دوره تراز کل  
22 آزاد مهندسی عمران سواحل ، بنادر و سازه های دریایی دانشگاه تهران روزانه 4359  
 
 
39 آزاد مهندسی عمران سواحل ، بنادر و سازه های دریایی دانشگاه صنعتی شاهرود روزانه 4045  
 
 
48 آزاد مهندسی عمران سواحل ، بنادر و سازه های دریایی دانشگاه تهران نوبت دوم 3715  
 
 
141 رزمندگان مهندسی عمران سواحل ، بنادر و سازه های دریایی دانشگاه علم و صنعت ایران – تهران پردیس خودگردان 2142  
 
 

فکر می کنیم برداشتن تلفن و پرسیدن سوال از کسانی که مطمئن هستید پاسخ صحیح شما را می دانند ، راحتترین کار برای رسیدن به پاسخ سوالاتتان باشد.

      9099071613 **** بدون پیش شماره 

 

تراز قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

ترازهای قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی نیز مانند رتبه قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی تنها برای دادن یک دید بهتر در نظر گرفته شود و نه مبنای تصمیم گیری.

 

رشته های مجاز برای شرکت در دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

رشته های مجاز برای شرکت در دکتری رشته مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی بر طبق اعلام رسمی سازمان سنجش از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400 به شرح زیر است:

  • فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد تمامی رشته ها

مدارک مصاحبه دکترای رشته مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

یکی از سوالاتی که ذهن دعوت شدگان به مصاحبه دکتری رشته مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی را مشغول می کند ، این است که با چه مدارکی در جلسه مصاحبه آماده شوند تا بهتر بتوانند اساتید مصاحبه کننده را تحت تاثیر قرار دهند تا برای جذب آن ها در دانشگاه مورد نظر موافقت کنند. قطعا نیازی نیست که از کارت های صد آفرین و برچسب های دفتردیکته شروع کنید و به پذیرش مقاله ی کارشناسی ارشدتان برسید. آنچه برای اساتید اهمیت دارد، رتبه علمی شما در چند سال اخیر است که در این رشته در حال تحصیل بوده اید. در ادامه به چند مورد از مدارکی که بهتر است در مصاحبه دکتری همراه داشته باشید تا دلبری های لازم را از اساتید مصاحبه کننده نمایید اشاره می کنیم.

1-مدارک مربوط به سوابق پژوهشی تان

اینکه شما در دوره ارشد مقاله ارائه داده اید یا نه در مصاحبه ی دکتری به اندازه ی اینکه شما دیپلم خود را گرفته اید یا نه از اهمیت بدیهی برخوردار است. پس در صورتی که زحمت کشیده و با وجود سختی ها مقاله ای ارائه داده اید حتما گواهی پذیرش مقاله را ترجیحا به همراه خود مقاله به همراه داشته باشید. البته ارائه ی چکیده مقاله نیز بد نیست اما اگر کل مقاله همراهتان باشد پرونده تا قطور تر خواهد بود. بد نیست.

2- کلیه مقالات تحت داوری و کتاب‌های نیمه‌کاره

در صورتی که مشتاق درس خواندن در دوره دکتری هستید به احتمال زیاد از آن عشق پژوهش هایی هستید که شاید تجربه ی تالیف کتاب را نیز از سر گذرانده باشید و یا در شرف انجام این کار باشید. به شما توصیه می کنیم حتی اگر برای کتابتان فقط عنوان و مقدمه نوشته اید آن را به مصابه ی یک تلاش برای نوشتن کتاب ارائه کنید و حتما ذکر کنید که کتاب نیمه کاره در دست دارید. وقتی که اساتید احساس کنند شما اهل پژوهش نیستید، تصورشان بر این است که یا فرصت ندارید و دل به درس و پژوهیدن نمی دهید و یا اساسا بلد نیستید پژوهش کنید . پس حتما هر اقدام پژوهشگرانه تان را در بوق و کرنا با خود به جلسه مصاحبه ببرید و تواضع بیهوده به خرج ندهید. اگر هم فرصت کافی برای تکمیل کارهای مقاله تان را نداشته اید و مقاله تان تحت داوری است حتما آن را ذکر کنید.

3- گواهی رتبه برتر دوره کارشناسی یا ارشد یا رتبه برتر کنکورها

اگر از ابتدا درسخوان بوده اید و رتبه اول تا سوم دوره ی ارشد و یا کارشناسی بوده اید یا اینکه از نفرات اول کنکور بوده اید این گواهی ها را از دانشگاه محل تحصیل قبلی و برای رتبه کنکور از سازمان سنجش دریافت کنید و با خود به جلسه مصاحبه ببرید.

4- در دانشگاه تدریس می کنید؟ خوش به سعادتان

اگر شما در این مقطع شانس آن را داشته اید که در دانشگاه تدریس کنید، می تواند امتیاز بسیار خوبی برایتان باشد. پس حتما مدرکی دال بر مدرس بودن شما در دانشگاه برای ارائه با خود ببرید.

5- گواهی همه افتخارات آموزشی و پژوهشی رشته تحصیلی تان

اگر المپیادی بوده اید و یا در جشنواره های دانشجویی حضور موثر و موفق داشته اید حتما این را با ارائه ی مدارکی به سمع و نظر اساتید برسانید تا بیش از پیش شیفته ی شما شوند.

6- گواهی حضور درکارگاه‌های آموزشی و تسلط بر کار در حیطه ی رشته تان

البته اساتید کسی را برای عدم شرکت در کارگاه های آموزشی برای یادگیری نرم افزار ها و کد ها و نگذراندن دوره های غیر ضروری رد نمی کنند. اما اگر شما در چنین کلاس های فوق العاده ای شرکت کرده اید و مدرکی هم اخذکرده اید حتما از همراه داشتن این گواهی نامه غفلت نورزید. چرا که تاثیر مثبتی در قلب و جان اساتید دانشگاه مقصد خواهید گذاشت.

سوالات متداول رتبه قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

رشته های مجاز برای شرکت در دکتری رشته مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی کدام است؟

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد تمامی رشته ها

در مصاحبه دکتری چه سوالاتی پرسیده می شود؟

سوالات عمومی///سوالات به زبان انگلیسی در حیطه های مختلف///سوالات تخصصی رشته///سوالات مربوط به موضوع پیشنهادی برای رساله دکتری///سوالات درباره کارهای پژوهشی شما

آزمون دکتری 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

بر اساس دفترچه ثبت نام، زمان برگزاری کنکور دکتری، جمعه 15 اسفند ماه 1399، بیان شده است..

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی دکتری مهندسی عمران سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403